jsvenn 11.04.2007 08:36:08 | |
---|
Olen rämpsytellyt Servon Martin piisejä akustisella. Niissä on helpot soinnut ja sävellajin olen valinnut siten, että voin soittaa paljon vapailla kielillä. Esim. Elämänsävel =>Em, Sauna =>Am, Hyvältä näyttää =>Am, Se oli silloin =>Dm, Sydämen amiraali =>Am jne. Kappaleissa ei ole yleensä kuin muutama sointu, joten soitujen vaihdoksetkin oppii helposti. Niitä on helppoa myös hoilata mukana, kun poimii ensin levyltä sanat. |
_komp_ 12.04.2007 19:16:36 | |
---|
Mun mielestä kaikista parasta näppäiltävää akustisellakin on (olikohan se nyt Carlos Santanan vai Eaglesin) Hotel of California (?) Sehän on kylläkin tarkoitettu soitettavaksi sähkö kitaralla, mutta menee akustisellakin..... |
wrshredder 12.04.2007 20:06:41 | |
---|
Mun mielestä kaikista parasta näppäiltävää akustisellakin on (olikohan se nyt Carlos Santanan vai Eaglesin) Hotel of California (?) Sehän on kylläkin tarkoitettu soitettavaksi sähkö kitaralla, mutta menee akustisellakin..... Eaglesin on. Ja kappale on Hotel California. Ja mielestäni se sopii paremmin juurikin akustiselle kokoonpanolle/tai yksin akustisella. |
Terrorwrist300 18.04.2007 21:56:27 | |
---|
|
wrshredder 18.04.2007 23:13:17 | |
---|
Bachin bmw 999.... loistobiisi.... vähän vittumaisia otteita paikotellen, voi olla teräskielisellä ehkä aika tuskallista.... http://www.youtube.com/watch?v=JeFm-nM4jr4 bmw.. :D Melkosta röytöä oli video kyllä. Oli itseasiassa puhetta juuri tästä kappaleesta soitonopettajan kanssa. Kun hän antoi mulle nuotit tohon Bourree BWV 996 jonka sanoi olevan tolppa I:n tasoa. Ja että tää videossa oleva kappale tulisi sitten sen jälkeen (vaikeus tasoa tarkoittaen).. Että huomaa videostakin kyllä että ei olla ihan kykyjen mukaan kappaleita valittu. Mutta ei se kiellettyä ole , jokainen taablaa tyylillään. |
Terrorwrist300 19.04.2007 11:34:27 | |
---|
|
Rettjeff 27.04.2007 23:09:35 (muokattu 27.04.2007 23:10:08) | |
---|
Sentencedillä on kanssa muutamia mukavia soitettavia, tosin ei mitään hirveän nerokasta, mutta näin Sentencedistä pitävälle oikein hyviä. Esim. Excuse Me While I kill Myself, End Of The Road, Aika Multaa Muistot ja The River soveltuvat hyvin akustiselle. |
PaavoMik 29.04.2007 13:01:39 | |
---|
Sitten kiva on kanssa George Harrisonin While my Guitar Gently Weeps. Kiva näpytellä... Tubesta varmaan löytyy videoita, jos haluaa nähdä... :D TÄrkeintä ei ole tekniikka, vaan se, miltä se tuntuu |
PaavoMik 29.04.2007 13:02:02 | |
---|
Sitten kiva on kanssa George Harrisonin While my Guitar Gently Weeps. Kiva näpytellä... Tubesta varmaan löytyy videoita, jos haluaa nähdä... :D TÄrkeintä ei ole tekniikka, vaan se, miltä se tuntuu |
puu9000 06.05.2007 13:32:44 | |
---|
|
zepper 07.05.2007 00:24:06 | |
---|
No Doubtin Don't Speak:ia on ihan kiva soitella. |
PaavoMik 13.05.2007 20:13:22 | |
---|
Niin siis Se While My Guitar Gently Weeps instrumentaalisena, eihän siinä muuten mitään näppäiltävää olisi... Tubesta tulee kivoja fiminpätkiä, kun jotku tilumiehet vetää sitä biisiä ukulelella... TÄrkeintä ei ole tekniikka, vaan se, miltä se tuntuu |
Credence 24.05.2007 18:22:57 | |
---|
Opeth - Benighted Zakk Wylde - Book Of Shadows levy Bach - Joke Paganinit Mozart - F(umlaut U)R ELISE |
wrshredder 24.05.2007 20:37:05 | |
---|
Bach - Joke Scherzo? Paganinit Paganinista puheenollen olen lataillut juuri netistä nuotit Moto Perpetuoon ja viidenteen kapriisiin jotka käy todella hyvin näppäilyharjotuksista. Varsinkin moto perpetuo joka käy myös prima vista soittoon hienosti. Kummatkin melko helppoja lukeakin kun menee C/a. Näistä saa hienot versiot klasarikitaralle. Toivottavasti saan joskus semmoseen kuntoon että voin esittää (moto perpetuo pianon säestyksellä). Pitää vaan mennä kaverin luo tulostamaan nuo nuotit ettei tartte koneelta töllätä. Siis sormin soitan niinku tosimiehet :) Mozart - F(umlaut U)R ELISE Fur Elise on Beethovenia kylläkin.. mikä toi suluissa oleva juttu on? kakka ponu sääh Juha Mieto röpellin ponumajava Riihonem Rehvonem corolla kilju ribuli hevymedal karjui !!! |
ToXiC M1cKeY 24.05.2007 21:58:00 | |
---|
Ite oon parin vuoden sähkökitaran soiton jälkeen ottanu kouraan akustisen. Muutaman hauskan ja rennon biisin oon nyt treenaillu. Tiedättekö jotain samankaltasia helpohkoja biisejä kenties? Spock's Beard - Chatauqua Genesis - Horizons |
Cujo 25.05.2007 08:57:12 | |
---|
mikä toi suluissa oleva juttu on? Se tarkoittaa ü-merkkiä. "Stella was a diver and she was always down." |
wrshredder 25.05.2007 12:19:28 | |
---|
Se tarkoittaa ü-merkkiä. Oho. Melkosta :) kakka ponu sääh Juha Mieto röpellin ponumajava Riihonem Rehvonem corolla kilju ribuli hevymedal karjui !!! |
Credence 25.05.2007 19:30:31 | |
---|
MIstä vitusta tuon merkin saa? Paskalla saksan kielen taidollani luulen piisin nimen tarkoittavan "Eliselle" niin silloin se kirjoitetaan tuolla vammamerkillä, jota en osaa kirjoittaa koneeella(kaan):D Niin ja se Bachi on jokatapauksessa se soittoäänenäkin tunnettu (kai) :D |
Credence 25.05.2007 19:38:25 | |
---|
Niin ja tosiaan nyt meni aika nolosti tuo Mozart tuonne.... Ei Helvetti Saksalaisia ovat kaikki kuitenkin ;D Niin ja siltä Bachilta vielä Jesu Joy Of Mans Desiring saksaksi Jesu, meine Zuversicht kaikki tuommonen missä on kahta kolmea kieltä aina välissä yhtäaikaa kuulostaa kivalta |
wrshredder 25.05.2007 20:14:16 | |
---|
Niin ja tosiaan nyt meni aika nolosti tuo Mozart tuonne.... Ei Helvetti Saksalaisia ovat kaikki kuitenkin ;D Niin ja siltä Bachilta vielä Jesu Joy Of Mans Desiring saksaksi Jesu, meine Zuversicht kaikki tuommonen missä on kahta kolmea kieltä aina välissä yhtäaikaa kuulostaa kivalta Mozart oli Itävaltalainen :) Ja oliko se Bachin kappale tämä Badinerie (BWV 1067) kenties ,on itseasiassa mun soittoäänenä: http://www.classicalmidiconnection. … /cgibin/x.cgi/mid/bach/os2_7bad.mid kakka ponu sääh Juha Mieto röpellin ponumajava Riihonem Rehvonem corolla kilju ribuli hevymedal karjui !!! |