Aihe: Tommy Emmanuel-keikka
1 2 3 4 5 6
rheinone
20.05.2007 18:31:23 (muokattu 20.05.2007 21:58:09)
Mihis aikaan mahtaa olla showtime? Lipussa lukee 19, mut ei kai konsertti silloin ala?

E: Aika tasan 19 alkoi. Hyvin ehdin.

On se vaan kiva ku Tommyllä on huumoria mukana, ja tietysti perinnnemusa hallussa. Pitäis varmaan iteki tsekata enemmän tota Chet Atkins osastoo. Hieno veto!
All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll
Lord of the strings
20.05.2007 22:18:39
Just tulin kotiin. Oli ihan uskomaton keikka. Tommy on varmasti taitavin jätkä ketä oon ollu todistamassa. Huikeaa settiä.

Vaimokkeensa lauloi myös hyvin.
"Who are you? How did you get in?" "Well I'm the locksmith and I'm the locksmith" || kalamies#53 >)))>
weelie
20.05.2007 22:19:23 (muokattu 20.05.2007 22:20:25)
Lahdessa kuultiin ainakin nämä:
Antonella's birthday, I go to rio, Nine pound hammer, Classigas gas, Mombasa (percussion, käsittämättömän upea), And so it goes, Guitar boogie, windy and warm, Tall filder, The Diggers waltz, Heartbreak hotel, Those who wait, Beatles medley, Mona Lisa, I still can't say goodbye, I've always thought of you, Initiation.
Lizzie: Do I ever cross your mind, Dream a little dream, kolmas ei muistu mieleen.

Listalta puuttuu monta biisiä eikä järjestys ole oikea ja saattaapa siellä olla muutama ylimääräinenkin, mutta kun ei vaan muista kaikkea. Loistava keikka Lahdessa ja eikun tänään vielä Helsinkiin.

Suunnilleen nuo biisit taisi tulla Helsingissäkin, kuka niitä nyt tosin kaikkia muistas (lähes 3h kesti väliaikoineen) no en minä ainakaan. Chet medley oli hauska, ja mitä niitä nyt oli. Mielestäni parempi keikka kuin Turussa syksyllä näkemäni. Oliko kolmas Lizzien kanssa joku burn in my heart tms?! Ei mulle tuttu.

Juniperille kiitos lipusta! Toka rivi keskellä, vaikka tulin paikalle ihan tosta vaan kadulta kolme varttia ennen keikkaa. Lippujonoakin oli, ja sen siis onnekkaasti vältin.

Pitäisköhän käydä siellä jatkoillakin...
Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä sekä niitä viestejäni jotka eivät tarjoa merkittävää lisäinformaatiota kaikille lukijoille, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa.
LexaR
20.05.2007 23:05:18
Ei. Siis. Helvetti.

Uskomaton keikka, meinas pää räjähtää Initiationin kohalla. Ei jumaliste. Jäin kyllä kaipaamaan Classical Gasia ja Those Who Waitia, muuten oli loistava. Ja nätti nainen Tommylla, osas vielä perkule laulaakin todella hyvin.
And music? Well it's just entertainment, folks!
Lord of the strings
20.05.2007 23:47:38
Kukahan Mnettiläinen muuten istui permannolla, rivillä 14 aivan miksauspyödän vieressä? Kaverilla taisi olla Mnetin miksaaja-paita päällänsä.
"Who are you? How did you get in?" "Well I'm the locksmith and I'm the locksmith" || kalamies#53 >)))>
LexaR
21.05.2007 00:13:10
Kukahan Mnettiläinen muuten istui permannolla, rivillä 14 aivan miksauspyödän vieressä? Kaverilla taisi olla Mnetin miksaaja-paita päällänsä.

Meitsi istui rivillä 14 aivan miksauspöydän vieressä (lavalta katottuna oikealla) kaverin kanssa, muttei mulla mitään miksaaja-paitaa ollut :D olin sen yhden tuntemattoman elämöivän hepun vieressä... uskomaton äijä, soitti vaimolleen et kuunteles tätä ja sitten luurista kuuluu taustalla lapsen rääyntää joku 15min ajan.
TomH
21.05.2007 00:25:18
Oli kyllä uskomaton keikka ja tunnelma Tampereella. 350km joutui matkustamaan autolla ja kahden maissa olin kotona, mutta olin kyllä valmis lähtemään vaikka samantien kuuntelemaan uudelleen. Initiation, mombasa ja tall fiddler olivat kyllä hienoja. Toivottavasti saatte taas Tommyn Suomeen takaisin. Itse olen ainakin menossa oli se sitten missäpäin tahansa :)
Lord of the strings
21.05.2007 01:26:13
Meitsi istui rivillä 14 aivan miksauspöydän vieressä (lavalta katottuna oikealla) kaverin kanssa, muttei mulla mitään miksaaja-paitaa ollut :D

Joo no itsehän olin lavalta katsottuna vasemmalla aivan miksauspydän vieressä. Et ollut siis sinä tämä edessäni istunut henkilö.

olin sen yhden tuntemattoman elämöivän hepun vieressä... uskomaton äijä, soitti vaimolleen et kuunteles tätä ja sitten luurista kuuluu taustalla lapsen rääyntää joku 15min ajan.

Hohoo, oliko tämä se joka Tommyn alkaessa vähän revitellä niin päästeli hurmoksessa "JIIHAA!!" yms. huudahduksia. Taisi kaveri ainakin nauttia keikasta.
Herra Rapu
21.05.2007 10:01:47

VEEKOO!

Olihan se vaan hienoa.
Ykösellä purkkiin!
FAT = MOTION
edgehill
21.05.2007 10:05:43
Mahtava keikka Lahdessa!

Suurkiitos järjestäjille että tämmöistä järkkäävät.
Tästä virtuaaliolut jokaiselle.

Toivottavasti Tommya nähdään vielä lisää.

t. edgehill
Sir Henri
21.05.2007 10:23:46
Niin onko tänään Marina Palacessa jotkut jatkojamit vai ei?
"En halua armoa, haluan pullaa". - Wagner
mullet3000
21.05.2007 10:27:44
Tuliko Lewis&Clark?

Sen soitti Tampereella, mut Lahti ja Hki jäi ilman. Toivottavasti Turkulaiset saa sen tänään kuulla.
"You just get on and be yourself, that's like your secret weapon. It works!" - Tommy Emmanuel
Forest
21.05.2007 13:24:23
Jos oli Lahden keikka loistava, niin Helsinki oli sitten loistavan loistava, eli vieläkin parempi. Lähes kaikki mitä Lahdessa jäi kuulematta, kuultiin Hesassa: Blue moon, Green thumb, Over the rainbow, Cannonball rag, House of the rising sun.

Suurkiitokset Tomi ja Esa + kaikki muut jotka ovat olleet järjestelyissä mukana. Unohtumaton viikonloppu!!!

Mika parasta, Tommya lainaten: "I'll be coming back"
"If you always have to read from musical scores, you're not a musician, you're a robot" - Tommy Emmanuel
LexaR
21.05.2007 14:04:16 (muokattu 21.05.2007 15:02:17)
Hohoo, oliko tämä se joka Tommyn alkaessa vähän revitellä niin päästeli hurmoksessa "JIIHAA!!" yms. huudahduksia. Taisi kaveri ainakin nauttia keikasta.

Nimenomaan se jätkä :D No siis hyvä vaan et on messissä mut jotain rotia kuitenkin :D

E: pieni OT mut enpä oo nähny TEtä koskaan soittamassa sähkökitaraa tätä ennen:

http://www.youtube.com/watch?v=LYBTRDjYSUQ
Kiksaus
21.05.2007 15:01:03 (muokattu 22.05.2007 11:18:46)

Oli kyl yks kovimmista keikoista ikinä! Tommy todellakin on todelinen show-mies ja juttu luistaa. Eipä hirveesti ollu tylsiä kohtia keikassa. Se aborinaaleille omistettu biisi oli aika mahtava. Niin ja se toka biisi, ragtime tai jotn. Jos Hendrix repi uusia ääniä sähkiksestä niin Tommy kyl repi eilen niitä akustisesti. Mahtava jätkä!
Hekeman
21.05.2007 16:24:39
Kieltämättä huikee keikka oli.
Mut oonko ainoa, jonka mielestä volyymi nousi loppua kohden melko sietämättömäksi?
Esim tossa Initiationissa, vaikka ihan törkeen makeesti veti, niin itseä häiritsi kyllä etenkin yläkielet.
Eikä tullut etukäteen mieleenkään, että tällä keikalla olis korvatulppia tarvinnut...
weelie
21.05.2007 16:30:56 (muokattu 21.05.2007 16:36:07)
Kieltämättä huikee keikka oli.
Mut oonko ainoa, jonka mielestä volyymi nousi loppua kohden melko sietämättömäksi?
Esim tossa Initiationissa, vaikka ihan törkeen makeesti veti, niin itseä häiritsi kyllä etenkin yläkielet.
Eikä tullut etukäteen mieleenkään, että tällä keikalla olis korvatulppia tarvinnut...

Et ole. Kyllä silloin viime vuonnakin ajattelin että pikkukitarallaan kuullostaa paremmalta, mutta silloin ei volyymi ollut näin kova. Nyt oli liian kovalla sillä 20-vuotiaalla Dreadnoughtilla soittaessa, mielestäni.

Walzing Matildan ja Borsalinon veti myös, muuten.
Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä sekä niitä viestejäni jotka eivät tarjoa merkittävää lisäinformaatiota kaikille lukijoille, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa.
t_hautakivi
21.05.2007 17:45:12
Kohta lähtö Turun keikalle. Pistän kommenttia sitten, odotukset korkealla.
Fender FotoFlame Stratocaster, ENGL Screamer
Turder
21.05.2007 20:15:07
Mikäs se maailman luokan ylläri oli?
weelie
21.05.2007 21:04:17
Mikäs se maailman luokan ylläri oli?

Ni, että oliko se se joku englantilainen nuori virtuoosi?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)