Aihe: Landola nousuun?
1 2
finnstar
14.01.2013 23:02:39
kiriminni
Mistäs näitä voi kysellä?
www.landola.fi
Matias.
24.03.2013 08:32:02
Kai se Landolan tarina etenkin laadun suhteen on ollut perin vaihteleva. Mulle valitettavasti sattui nöösinä niitä notkahdusajan kitaroita....eikun kitaran näköisiä esineitä. Landolan Jumbo 800 S vm. 1979 oli suurin pettymys mitä on kitarapuolella vastaan tullut. Kavereiden Ibat ja Jammut pesi oman rohjoni mennen tullen soitettavuuden, soundin kuin viimeistelynkin suhteen. Olen noista ollut aina kiitollinen - opastivat japsikitaroiden suuntaan. Ne oli hyvä vaihtoehto laadun/hinnan suhteen siihen aikaan.

J800S oli kitara jota ei saanut edes vireeseen millään kielillä millään kielten korkeudella. Siitä voi antaa sille kiitokset että opettelin kitaran otelaudan ja perän säätämisen periaatteet.
Kun vein sen vaihtoon Lahteen Musiikki Nikulaiseen, myyjä totesi heti sitä kokeiltuaan että eihän sitä saa edes puhtaaseen vireeseen. Totesin että näin on ja sama taitaa koskea myös noita telineessä roikkuvia Landoloita.....

Tosi pahasti on tuo Landolan huono laatu jäänyt mun alitajuntaan aikka olen parempaakin niistä lukenut.
Vvvirus
23.08.2021 01:38:54
iba68nez: Osaiskohan joku kertoa onko mun Landolalla muutakin kuin tunnearvoa?

Kyseessä Landola FL-23 nailonkielinen, sarjanumero 315104 (tai 315164, en oo ihan varma).

Kiitos viisaammille etukäteen!

Hola! Tuohan on itseasiassa teräskielinen toi FL-sarja ja FL-23 on kuuskyt-luvun loppupuolelta muistaakseni. Arvoa en tiiä, mutta niitä ei vissiin hirveesti myyty.. Mallin nimi taitaa olla Elisabet :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)