Aihe: Kuinka paljon akusitiseen?
1 2
Dick In Son
11.06.2009 18:18:20 (muokattu 11.06.2009 18:18:36)
Alvarez merkkiä myy ainakin Soundata, linkkiä alla

Olen kyllä tietoinen että soundata myy Alvarezia ja välillä olenkin soundatan nettisivuilla käynyt katsomassa, että mitä malleja heillä olisis tarjolla.Mutta on kuitenkin todennäköisempää, että ostan akustisen täältä Belgiasta eli enemmän minua kiinostaisi täällä sijaitsevat liikkeet jotka myisivät Alvarezia tai
K. Yairia
wedevirtanen
11.06.2009 18:24:45
Aloittaisin kans Alvarezista, vaikka minulla ei niistä olekaan kokemusta kuin parista mallista kaupassa kokeiltuna. Molemmat olivat hyviä, toinen, kalliimpi oli jopa kaupan paras kitara. Tais olla Masterworks- sarjaa ja oli todella hyvin soiva kitara. Olisin ostanutkin, mutta silloin se jäi hyllyyn korkean hintansa vuoksi, maksoi about 800 euroa. Nämä Yairin Masterworks- sarjan kitarat ovat kokeilemisen arvoisia kitaroita.

En tiedä kyllä miten näitä löytyy kokeiltaviksi. DLX- musiikissa oli varastontyhjennysalessa yksi kohtuuhintainen Yairi n. 500-600 euroa. Se voisi olla kokeilemisen arvoinen ja hinnaltaankin alessa kohtuullinen. Kannattaa vielä yrittää tinkiä, jos se ei ole mennyt DLX:n huutokaupassa, jossa myytiin näitä varastotyhjennysalen tuotteita.

PS. Vaikka sekään kitara, jota kokeilin ei ollut täysin kokopuinen, vaan sivut ja pohja laminoitu, niin se soi yllättävän hyvin.
Peace and love brothers and sisters!
Dick In Son
13.06.2009 12:15:52
Minkä hintaluokan kitaroita nuo K.Yairit oikein ovat.

Tais olla Masterworks- sarjaa ja oli todella hyvin soiva kitara. Olisin ostanutkin, mutta silloin se jäi hyllyyn korkean hintansa vuoksi, maksoi about 800 euroa. Nämä Yairin Masterworks- sarjan kitarat ovat kokeilemisen arvoisia kitaroita.

Entäs sitten nämä Masterworks -seriesin kitarat, missähän hinnoissa ne suunnilleen liikkuvat
wedevirtanen
13.06.2009 17:30:57
Netistä kyllä löytyy varmaankin hintatietoja.
Peace and love brothers and sisters!
Dick In Son
25.06.2009 16:44:55
Menee kyllä hieman off-topiciksi, mutta kun nyt eilen kävin liikkeessä jo vähän testailemassa tuli vastaan tälläinen Yamahan CPX-700 joka sopi käteen ja muutenkin (soundiltaan, ulkonäöltään jne...) hyvin.Olen kuullut puhuttavan kyseisestä kitarasta vain hyvää.Mutta olen myös kuullut, että CPX-900 olisi monin verroin parempi sijoitus, vaikka onkin aika lailla kalliimpi.Haluaisinkin siis tietää, että kumpi olisi noin hinta/laatu suhteeltaan kannattavampi.Thomannin hinta(815€) ei olisi ihan mahdoton mutta kun se liikkeissä tahtoo olla yli tonnin, joka on minulle hieman liikaa.Hintaa tietenkin saa yleensä tingittyä alemmas, mutta tokkopa tarpeeksi, että se sopisi minun budjettiini
flattopguitar
26.06.2009 08:41:38
Älä koskaan, ikinä, missään olosuhteissa laita 800euroa Yamahaan, ei koskaan! Samalla rahalla saa jo käytettynä Martinin, Guildin tai vastaavan jotka soivat paremmin ja on tehty oikeasti puusta.
KenParker
26.06.2009 12:53:28

flattopguitar: Älä koskaan, ikinä, missään olosuhteissa laita 800euroa Yamahaan, ei koskaan! Samalla rahalla saa jo käytettynä Martinin, Guildin tai vastaavan jotka soivat paremmin ja on tehty oikeasti puusta.

Samaa mieltä!
Dick In Son
26.06.2009 13:46:59
Sinänsä ei minulla ole mitään käytettyjä vastaan, mutta se on hieman hankalaa koska asun täällä Belgiassa ja olen huomannut, että täällä käytettyjen tarjonta on huonompi kuin Suomessa
flattopguitar
26.06.2009 16:30:56
Dick In Son: Sinänsä ei minulla ole mitään käytettyjä vastaan, mutta se on hieman hankalaa koska asun täällä Belgiassa ja olen huomannut, että täällä käytettyjen tarjonta on huonompi kuin Suomessa

Luulisi että siellä taatusti paremmat markkinat kuin suomessa, jos ottaa mukaan lähialueet, koska paikka on euroopassa, jossa yleensä ollaan kaikissa asioissa edellä. Varmasti löytyy medioita joissa paikalliset myyvät käytettyjä soittimia ja liikkeitä, jotka myymät paremman luokan akustistia tyyliin kitarapaja. Ne pitää vain löytää sieltä.
rattledad
26.06.2009 17:00:51

Palm guitarsin sivuilta löytyi tällainen linkki, olisiko mitään apua?
http://www.gitaar.2link.be/
"Opinions are like elbows, almost everyone has at least two!"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)