Aihe: Perus teräskielistä?
1 2
Puavali
20.11.2008 18:13:29
Hyvin soiva kitara hintaluokassa. Miinusta annan siitä, että nauhat ovat ilmeisesti tinaa, niin nopeasti tulee kuoppaa.

Tuo on ongelma vissiin lähes kaikissa halvemmissa ja joissakin keskihintaisissakin kitaroissa.
Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni.
kalamies#19 >-)))> ; ESTR #2 ; Relic #5
JAM
29.11.2008 09:51:42
Piti tulla mainostamaan Johnson Carolina-series teräskielisiä. Aivan mahtavia kitaroita 200€ budjettiin. Näitä ei todellakaan kannata sekoittaa muihin, halvempiin Johnson-akustisiin. Täyskuusikansi ja satula+talla oikeaa luuta eikä mitään muovia. Iso- ja kaunissointisia kitaroita, köyhän miehen martineita ;)

Itselläni on tuo JD-17 coda-musicista tilattuna ja en voisi tyytyväisempi olla. Päihittää monet kalliimmat kokeilemani kaupan akkarit. Coda-musicissa näyttäisi olevan vielä noita kitaroita hullun halpaan hintaan.
http://www.coda-music.com
totke
01.12.2008 14:26:55 (muokattu 01.12.2008 14:45:17)

Samick D-5 (Gregg Bennett desing) löytyypi itseltä. Kokopuukansi ja kitara ainakin vuosi sitten hankittaessa maksoi himpan päälle 200e. Varsin laadukkaan kitaran vaikutelman on jättänyt hintaisekseen. Jos soinnista tykkää niin kannattaa ainakin kokeilla. Nättikin kuin sika pienenä :)

e. kuva löytyy profiilista
Paskat kamat täydentävät huonoa soittoa.
Vancet
16.12.2008 18:03:45
Kokeilun perusteella päätin et ostan ton Yamaha FG700. Ideoita mistä sais halvimmilla?
zxcasdqwe
01.01.2009 21:26:00
Itse kävin tuollaisen walden D570 poistamassa pari viikkoa sitten DLX:stä. Hintaa tuli 205e (15e alennus) ja toimii kyllä hyvin. Akustisten soundeista ei ole hirveästi kokemusta, mutta ei kyllä pahalta kuulosta ainakaan. Suosittelen!
"There is no charge for awesomeness"
DDelay
05.02.2009 23:46:45 (muokattu 06.02.2009 00:04:04)
Piti tulla mainostamaan Johnson Carolina-series teräskielisiä. Aivan mahtavia kitaroita 200€ budjettiin. Näitä ei todellakaan kannata sekoittaa muihin, halvempiin Johnson-akustisiin. Täyskuusikansi ja satula+talla oikeaa luuta eikä mitään muovia. Iso- ja kaunissointisia kitaroita, köyhän miehen martineita ;)

Itselläni on tuo JD-17 coda-musicista tilattuna ja en voisi tyytyväisempi olla. Päihittää monet kalliimmat kokeilemani kaupan akkarit. Coda-musicissa näyttäisi olevan vielä noita kitaroita hullun halpaan hintaan.
http://www.coda-music.com

hyvä mainos parempi mieli (ainakin minun tapauksessa). päädyin itse tilaamaan eri vaihtoehtojen jälkeen coda-music:sta Johnson Carolina JD-26 teräskielisen kitaran ja olen erittäin tyytyväinen ostokseeni vaikken voinutkaan testata kitaraa ennen ostoa.

tässä tietoja : http://www.coda-music.com/product_i … p?cPath=26_172&products_id=1914

Kokopuinen teräskielinen n.230E kotiovelle tuotuna. halpaa kun maksalaatikko. suosittelen!
It`s all in your mind
JAM
09.02.2009 13:37:05
hyvä mainos parempi mieli (ainakin minun tapauksessa). päädyin itse tilaamaan eri vaihtoehtojen jälkeen coda-music:sta Johnson Carolina JD-26 teräskielisen kitaran ja olen erittäin tyytyväinen ostokseeni vaikken voinutkaan testata kitaraa ennen ostoa.

tässä tietoja : http://www.coda-music.com/product_i … p?cPath=26_172&products_id=1914

Kokopuinen teräskielinen n.230E kotiovelle tuotuna. halpaa kun maksalaatikko. suosittelen!

Mainio ostos! Vielä muutama Johnson näyttäisi olevan coda-musicilla myynnissä, vaikkei niitä enää tuolla merkillä valmisteta. Ilmeisesti samoja kitaroita valmistetaan nyt Recording King - merkkisinä.

Tilasitko muuten kovalla laukulla vai ilman? Itse tilasin Hiscoxin laukulla varmuuden vuoksi.
DDelay
10.02.2009 00:43:01
Mainio ostos! Vielä muutama Johnson näyttäisi olevan coda-musicilla myynnissä, vaikkei niitä enää tuolla merkillä valmisteta. Ilmeisesti samoja kitaroita valmistetaan nyt Recording King - merkkisinä.

Tilasitko muuten kovalla laukulla vai ilman? Itse tilasin Hiscoxin laukulla varmuuden vuoksi.

ilman laukkua tilasin ja ehjänä tuli perille. tosiaankin tuota ilmeisemmin nykyään valmistetaan Recording King nimellä. tuo mun skitta taitaa olla aikalailla sama kun tuo Recording King rd-26.
It`s all in your mind
Dikki
11.02.2009 03:28:20 (muokattu 11.02.2009 03:28:54)
Heräs mielenkiinto nuihin Johnsonin kitaroihin ja ku en kovin hyvin asioista tiedä nii kysynkin että mitä eroa nuilla jd-17 ja jd-26 ja jd-27 malleilla on. Sen tajuan että jd-26:ssa on mahonki sivut ja takakansi kun taas jd-27 ne ovat ruusupuuta, mutta sitä en tajua mitä eroa mahongilla ja ruusupuulla on. Myöskään en huomaa mistä jd-17 ja jd-27 hintaero tulee.
JAM
11.02.2009 10:23:34 (muokattu 11.02.2009 10:24:03)
Heräs mielenkiinto nuihin Johnsonin kitaroihin ja ku en kovin hyvin asioista tiedä nii kysynkin että mitä eroa nuilla jd-17 ja jd-26 ja jd-27 malleilla on. Sen tajuan että jd-26:ssa on mahonki sivut ja takakansi kun taas jd-27 ne ovat ruusupuuta, mutta sitä en tajua mitä eroa mahongilla ja ruusupuulla on. Myöskään en huomaa mistä jd-17 ja jd-27 hintaero tulee.

JD-17:ssa on takakansi ja sivut laminoitu, JD-26 ja JD-27:ssa ne ovat kokopuuta. Mahonki ja ruusupuu soivat hieman eri tavalla. Mahongin sointi on enemmän "woody" ja ruusupuussa hieman kirkkaampi. Makuasioita sitten kummasta kukin tykkää enemmän. Haulla löytää lisää tietoa noista puulajeista.
habakoski
20.02.2009 16:03:20 (muokattu 20.02.2009 16:04:02)

Ostin itsekin sinun innoittamana tuollaisen JD-17:n Coda-Musicista. Tasan viikko kesti toimituksesta ja voi pojat, onpa hyvä soittopeli! Kivan näköinen ja mahtavan kuuloinen. Nauhat aivan viimeisen päälle. Ja soi muuten lujaa. Nyt tuli kyllä plussaa!
Dikki
20.02.2009 20:22:31
Ite tilasin ton JD-27 ja meni 8 päivää ku tuli kotiovelle kitara viritettynä. Aivan uskomatonta palvelua firmalta ja on kyllä loistava kitara näin alkufiilistelyiden perusteella. Kiitoksia JAM:lle mainostamisesta !!!
JAM
21.02.2009 16:11:30
Hieno homma. Hyvät kitarat ostitte :)
salter
26.02.2009 20:37:32
Tämä ketju liittyy aiheeseen, joten ajattelin tulla kyselemään täältä; onko kellään kummempia kokemuksi Cort Earth 70:stä (http://www.thomann.de/fi/cort_earth_70_ns.htm)

Tuokaan hinta ei ole paha kokopuukantisesta, mutta onko siitä mihinkään? :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)