Aihe: Petteri Sariola
1 2
Ylilordi
30.10.2007 13:58:54
Olisko niin että Petteriä on liian usein verrattu TE:n ja mies haluaa ottaa pesäeroa? Itsekin menin aikoinaan YouTube-kommentissa möläyttämään että mieshän on "suomen Tommy Emmanuel" (tarkoitin ehdottomasti kohteliaisuutena). Sinänsä aika ilkeetä minulta koska itse en haluaisi olla "suomen laita ulkomaalainen kuuluisampi ja parempi muusikko tähän.
"For never was a story of more woe Than this of Victoria and her Julian"
Pelsi
02.11.2007 02:39:06
Kävin katsomassa Sariolan keikan Jyväskylän Popparissa. Sen verta vaikutuin meiningistä, että levy lähti mukaan, tietty nimmareiden kera. Taitava ukko, kerta kaikkiaan.
The 11th Hourilla vain uusia biisejä. | >-)))>
Soma city ward
04.11.2007 12:36:02
Kävin katsomassa Sariolan keikan Jyväskylän Popparissa. Sen verta vaikutuin meiningistä, että levy lähti mukaan, tietty nimmareiden kera. Taitava ukko, kerta kaikkiaan.

Oli kyllä hyvä keikka Popparissa ja menikin aika pitkälti sen soittotyylin ihmettelyks, joten ostin sen levyn. Sariolassa on kyllä show-miehen vikaa, kun sai kielen vaihdonkin pidettyä viihdyttävänä. Ei ilmeisestikään ollut toista kitaraa matkassa.
I LIED
kimurantti1
05.11.2007 13:11:00
Minä en saa tuota Iirottelu-ohjelman linkkiä toimimaan, joten voisiko joku sanatarkasti kertoa, mitä Sariola ohjelmassa sanoi?
sankar
05.11.2007 13:33:39
Minä en saa tuota Iirottelu-ohjelman linkkiä toimimaan, joten voisiko joku sanatarkasti kertoa, mitä Sariola ohjelmassa sanoi?

tämä oli taas hyvä syy aloittaa tenttiin lukeminen myöhempää, mutta tässä:

ir: Eilen puhuttiin harjoituksissa tästä... ...mä olen aikaisemmin nähnyt yhden kaverin lavalla, joka edustaa vähän tätä, niinku samaa stailia kun sinä, tommy emmanuel

ps:aaa

ir: sinulta tuli heti kylmä suihku, "eihä se nyt oo!"

ps: eh-heh!

ps: se on.. se on erilaista, sanotaan näin päin. mulle ei niin kolahda... Onhan hän hieno kitaristi ja kaikkea mahdollista, mutta mua kiinnostaa enemmän semmonen reipas nuoren miehen viha ja agressiivisuus kun semmonen pedantimpi näyttävyys

OMG
kimurantti1
05.11.2007 14:04:05 (muokattu 05.11.2007 14:17:31)
Siis mitä? Ei herranjumala, tuostako tämä koko soppa lähti?

Sen kummemmin osoittelematta ketään sormella, kyllä nyt tuntuu jotkut olevan vähän turhan herkkänahkaisia TE:n suhteen. Vaikka kova TE-fani olenkin, niin aika mustavalkoisesti saa Sariolan kommentin tulkita, jos sen mollaamiseksi haluaa ymmärtää. Totta on, että julkiset kommentoinnit on syytä pitää aika neutraaleina, ellei todellakin ole painavaa syytä ilmaista kärkevää mielipidettä. Mutta jos ei Sariolan kommentti ollut neutraali tapa ilmaista, ettei TE:n musiikki kolahda, niin mikä sitten on? Vaikka Sariola olisikin todennut "En ota kantaa" tai vastaavaa, olisi kommentin asiasisältö ollut lähestulkoon sama: ei kolahda. Ei kai nyt kenenkään tarvitse valehdella siitä, mistä pitää ja mistä ei? Edes Tommy Emmanuel ei ole kritiikin yläpuolella, ja jos joku ei pidä hänen musiikistaan, niin eihän se millään muotoa ole mollaamista. Pidetään asiat edes jonkinlaisessa perspektiivissä.

Ottamatta muuten kantaa Sariolan musiikkiin, totean, että ei kolahda.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)