poppamies 01.09.2007 00:29:49 | |
---|
G strings are for strippers! |
mhelin 01.09.2007 11:30:51 | |
---|
Lisäksi rahoitat koko homman ostamalla: http://www.roland.co.uk/guitar_room_catdet.asp?id=Cubestreet Ja keikkailemalla viimeistään joulun aikaan Kauppakadulla sulostuttaen ihmisten joulukiireitä. Tuon teho on mahtavat 2x 2.5W, kaiutinelementit ovat ilmeisesti huippuherkät. Vähän ihmetyttää miksi Roland ei ole laittanut tuohon D-luokan päätteitä joista samalla virrankulutuksella saisi ainakin tuplasti tehoa. |
rattledad 12.10.2007 18:20:32 | |
---|
|
panadol 12.10.2007 18:58:23 | |
---|
Mulla on ollut Fenkun Acoustasonic Jr. useita vuosia keikkakäytössä, ja ihan kohtuuhyvä peli se on. Feedback notch on kätsy leikkaamaan kierrot pois. Ja trubaduurikäytössa kanava laulumikille on plussaa. |
route31 16.03.2008 22:59:44 | |
---|
Pitkään etsin ja sitten löysin... Lainasin kaverilta Roland ac 60 ja soittelin sen kautta muutaman viikon. Samaan aikaan olin ostamassa vastaavanlaista itselle. Kokeilin useita niin, että Roland oli rinnalla. Kaikki huononpia. Pohjanoteraus oli Behringer joku acx 900, jonka tilasin kovien kehujen jälkeen thomanilta. Tehoja puolet Rolandiin verrattuna ja säröäänet aivan valtavat. Onneksi palautus oli mahdollista. Nyt omistan samanlaisen ac60 ja olen siihen erittäin tyytyväinen. Onhan se kalliinpi kuin useat muut, mutta hyvää ja halpaa ei ole olemassa. Kokeilematta jäi Fenderin combo. |
wedevirtanen 17.03.2008 14:16:09 | |
---|
No mikäs olis sitten hyvä vahvistin mikittömälle akustiselle. Minulta löytyy mikseri ja pari konkkamikkiä. Miten kannattaisi äänitys hoitaa? Tarvitaanko yleensä vahvistinta parhaan mahdollisimman luonnollisen äänitystuloksen saamiseksi. Myös laulu mukaan. Entäs livetilanteeseen paras vaihtoehto luonnollisimman akustisen soundin saamiseksi? Ikuinen musiikin opiskelija - Jumalan armosta |