Bara Förspel 25.01.2008 11:24:01 | |
---|
PS. Eikös se hausoftöraisingsan o vielä se must juttu. On, mutta en oo löytänyt siihen fingerstylesovitusnuotteja, mistähän löytyis? |
rennostivaan 31.01.2008 13:33:35 | |
---|
Tietäiskö joku soinnut Hakulisen sanoittamaan -Luokkakuvassa- ralliin.? Vissiin ainakin Miljoonasade esittänyt kyseistä kappaletta. p.s. Kiitos jo etukäteen. |
Progist 05.02.2008 02:36:15 | |
---|
Suosittelen www.partiture.org jos haluaa klassista soittaa. Löytyy suhteellisen hyvä lista nuotteja. |
elukka-92 26.02.2008 22:39:06 | |
---|
njaa... mie tykkään soittaa tyyliin rhcp:tä ja the rasmusta. kaks hyvää pändii ja suht helppoja... |
krautio 27.02.2008 15:37:33 | |
---|
Olen vissiin näitä tainnut mainostaa jossain aikaisemmin, mutta mulla on jonkin verran omia tabloja eri maiden kansallislauluista. Laittakaa pikaviestiä, jos haluatte niitä itsellenne. Sitten on omat nuotit myös Kummisetä-teemaan ja Sunrise, Sunset kappaleeseen. t. Köpe "I would step on anyone who fucked around with my band - personally. I would never send in a heavy, I'd deal with it myself, just as I would go to any lengths to get the band the money they were due" - Peter Grant, The Man Who Led Zeppelin, page 96. |
juha.salminen 04.03.2008 16:00:39 | |
---|
Metallican To live is to die. n. 5 min. kohdalla on kiva näppäilykohta. |
Susiääni 07.03.2008 19:56:44 | |
---|
Vähän vois enemmän tähän ketjuun laittaa näitä oikeita akustisen kappaleita eikä näpyteltävää alottelijalle juttuja. Mä en ainakaan meinaa keksiä mitään järkevää opeteltavaa. Don Ross - Afraid To Dance, biisiin löytyy hyvä tabit eikä ole niin vaikea mitä videolla näyttää. Joku tutoriaali introon näytti myös tuubissa olevan. Antoine Dufour - Dracula & Friends, Hyvä tutoriaali tästä http://www.youtube.com/watch?v=AnsxErhBi_8Vähän haastavampi on tämä biisi mutta tällä ainakin saa kenet tahansa vakuuttumaan soittajan kyvyistä. Siis mähän vaan esitän tyhmää. En mä oikeasti |
Lancelot 14.03.2008 16:35:47 | |
---|
Metallican To live is to die. n. 5 min. kohdalla on kiva näppäilykohta. Tätä tykkään myös "näpytellä"! |
Lancelot 14.03.2008 16:58:07 | |
---|
Don Ross - Afraid To Dance, biisiin löytyy hyvä tabit eikä ole niin vaikea mitä videolla näyttää. Joku tutoriaali introon näytti myös tuubissa olevan. Antoine Dufour - Dracula & Friends, Hyvä tutoriaali tästä http://www.youtube.com/watch?v=AnsxErhBi_8 Vähän haastavampi on tämä biisi mutta tällä ainakin saa kenet tahansa vakuuttumaan soittajan kyvyistä. Mulle nää ei ole enään "mukavaa" näppäiltävää, mukava on sitä että voi sohvalla kattella tv:tä kitaraa samalla näppäillen:) |
Susiääni 14.03.2008 19:48:31 | |
---|
Mulle nää ei ole enään "mukavaa" näppäiltävää, mukava on sitä että voi sohvalla kattella tv:tä kitaraa samalla näppäillen:) Mun mielestä mukavaa näppäiltävää on semmosen haasteelliset biisit minkä eteen saa vähän tehdä hommia mutta sitten kun osaa niin voi päteä että osaampa muuten ton. Tarkotus nyt oli että fingerstyleä aktiivisesti harratavat voisi enemmän laittaa tänne omia suosikki biisejään. Vähän eri juttuhan se on akustista harrastaa aktiivisesti kun että jos aina välillä sähkiksen ohessa näpyttelee jotain perus biisejä Kyllä, huumorini on erikoista enkä oikein ymmärrä sitä itsekkään. |
Lancelot 14.03.2008 20:12:28 | |
---|
Vähän eri juttuhan se on akustista harrastaa aktiivisesti kun että jos aina välillä sähkiksen ohessa näpyttelee jotain perus biisejä Tiedä sitten viittasitko tolla minuun mut anyway, viime vuosina akustinen on ollut se pääsoitin huomattavasti enemmän kuin sähkikset. Olen kans tohon fingerstyleen mieltynyt ja toki tykkään haasteellisista biiseistä myös mutta tässä ketjussa haetaan ilmeisesti niitä helpohkoja juttuja? En nyt mitenkä lynkannut noita sun soittoehdotuksia ja toki toivon myös noita haasteellisempiakin juttuja. |
Susiääni 14.03.2008 21:14:46 | |
---|
Tiedä sitten viittasitko tolla minuun mut anyway, viime vuosina akustinen on ollut se pääsoitin huomattavasti enemmän kuin sähkikset. Olen kans tohon fingerstyleen mieltynyt ja toki tykkään haasteellisista biiseistä myös mutta tässä ketjussa haetaan ilmeisesti niitä helpohkoja juttuja? En nyt mitenkä lynkannut noita sun soittoehdotuksia ja toki toivon myös noita haasteellisempiakin juttuja. En siis mitenkään viitannut teikäläisen soittoon vaan ihan yleisesti tän ketjun henkeen kun suurin osa on kuitenkin näitä Tears In Heaven biisejä niin ajattelin että olisi niille jotka aktiivisemmin harrastaa kivempi että olisi vähän enemmän seassa kunnon fingerstyle kamaa. Vaikka ketjun nimi on "mukavaa näppäiltävää" niin kyllähän nyt silti haasteellisia biisejä saa laittaa koska viitsi niillekään nyt omaa kettinkiä avata. Kyllä, huumorini on erikoista enkä oikein ymmärrä sitä itsekkään. |
zene 15.03.2008 01:14:37 (muokattu 15.03.2008 12:41:06) | |
---|
Pink Floyd - Is there anybody out there 1:25 alkaa hieno sointukulku, jota on mukava soittaakkin. |
Susiääni 16.03.2008 15:42:57 | |
---|
Tuleeko kellään mieleen mitään jazzpohjaista fingertyleä? Jonkun tuntemattoman suuruuden dream a little dream of me sovitus on opettelussa, mutta tämän jälkeen on ideat vähissä. WHAT THE HELL IS SO FUNNY ABOUT MY BANJO? Shouted he, and played some noodlin' around the Yankee Doodle |
wedevirtanen 17.03.2008 23:15:43 | |
---|
Kirjastosta löytyy esim. Almeidan ja Duarten sovituksia kitaralle jazzkappaleista. Jazz- standardeja löytyy sovitettuna kitaralle pilvin pimein. Ikuinen musiikin opiskelija - Jumalan armosta |
wedevirtanen 17.03.2008 23:25:44 | |
---|
Mukavaa ja osin haasteellistakin näppäiltävää: Villa-Lobosin 12 etydiä ja 5 preludia. Kitaramusiikin helmiä. Ikuinen musiikin opiskelija - Jumalan armosta |
Riiski 22.03.2008 17:08:14 | |
---|
Mississippi John Hurtin kipaleita on mukava soitella. Hauskoja sormipikkauspiisejä. |
wedevirtanen 22.03.2008 18:31:36 | |
---|
Joo, Missisippi John Hurt tuli kans mieleen, että ois hauska opetella muutamia kuvioita. Löytyykö tab/nuotteja jostain päin? Ikuinen musiikin opiskelija - Jumalan armosta |
Rockz 23.03.2008 11:22:03 | |
---|
|
Riiski 24.03.2008 07:28:46 | |
---|
|