musiikkiki 17.12.2019 08:44:02 | |
---|
Kellään kokemuksia kyseisestä kitarasta? Kiinnostaisi kuulla sillä ainakin vaikuttaa koonsa ja äänen perusteella kivalta puistokitaralta jonka voi halutessa liittää äänikorttiin nauhoittaakseen soittoa. Millainen soittotuntuma verrattuna normikokoiseen? |
Eemelamsi 17.12.2019 20:12:25 | |
---|
Mulla on ollu reilu 5 vuotta muistaakseni tuosta ii tai iii malli. Satunnaisesti tullut soiteltua sointuja biisien mukana ja näin sähkökitaraan tottuneen käteen sopii mainiosti. Koppakin sen verran pieni, että syliin istahtaa kivasti :) Äänikortin kautta äänittelystä en osaa sanoa mitään. Integroitu viritin on tosi näppärä. |
musiikkiki 18.12.2019 09:06:41 | |
---|
Joo kävin eilen testaamassa kyseistä kitaraa ja varaukseen meni. Tuntui kyllä todella hyvältä soittaa ja äänikin oli hieno vaikka pieni koppa. Tästä taitaa tulla mun lempikitara |
Lilli 24.01.2020 19:25:39 | |
---|
Tuollainen APX600 on ollut sähköakkarihankintalistalla vaihtoehtona vanhan Daionin mikittämiselle. Ihan mettään ei taitaisi mennä vaikka kuussatasen hommaisikin... ainakin esittelyiden perusteella, ei pelkästään Adertonien ;-) 'Pitäkää varanne lehmät, sillä elämä on lyhyt.' - Gabriel Garcia Marquez |
Lilli 30.01.2020 10:28:51 (muokattu 30.01.2020 10:30:38) | |
---|
Lilli: Tuollainen APX600 on ollut sähköakkarihankintalistalla vaihtoehtona vanhan Daionin mikittämiselle. Ihan mettään ei taitaisi mennä vaikka kuussatasen hommaisikin... ainakin esittelyiden perusteella, ei pelkästään Adertonien ;-) Jammun ostamisen sijaan päädyin ostamaan Lag Tramontane T90PE-parlorkitaran. Ensituntuman ja pienen virittelyn jälkeen osoittautunut oikein loistavaksi soittimeksi, voimakas ääni, sopivan kuuloinen mikitettynä. - Otetaan vielä tarkempaan elektroniikkasäätelyyn tuonnempana. Hienon ja herkän tuntuinen kitara. https://www.youtube.com/watch?v=hx-HmzOI6h0 'Pitäkää varanne lehmät, sillä elämä on lyhyt.' - Gabriel Garcia Marquez |
musiikkiki 03.03.2020 07:59:50 | |
---|
No nyt on kolmisen kuukautta kokemuksia kyseisestä kitarasta ja voin sanoa että ainoa huono puoli on se, että päivittäin on ollut pakko soitella sillä vaikka pitäisi tiskata, pestä pyykkiä, käydä kaupassa ja muuta sellaista. Eli hyvä kitara on. Viritin kitarassa on tosi näppärä, ei tarvitse erillistä viritintä vaikka sellainen löytyy puhelimesta. Sopivan kokoinen matkakitaraksi, mahtuu autossakin sillä soittamaan vaikka mulla ei mikään iso auto olekaan. Odotan innolla kesää että pääsee soittelemaan sillä puistossa, saa nähdä mitä linnut tykkää sen äänestä joka ainakin mun korvaan kuulostaa erittäin hienolta. |