Aihe: Fishman Aura Acoustic Imaging Blender
1
wedevirtanen
14.06.2009 23:47:19
Onko kellään kokemuksia tästä laitteesta, jonka pitäisi muokata mikitetyn kitaran soinnista enemmän luonnonmukainen?

Harmony-Centralin User Review- osastolla mielipiteet vaihtelivat melkoisesti, useita 10 ja 9 arvosteluja ja sitten 1 ja 2 arvosteluja, lieneekö joku halunnut mollata tätä laitetta.

Itse kuuntelin joitakin testejä netistä ja kuulosti kyllä erittäin hyvältä, mutta niissäkään ei tietenkään ole varmuutta miten ne on loppujen lopuksi nauhoitettu.

Em. testeissä käytettiin kitarassa mm. Fishman Rare Earth pickuppia.
Peace and love brothers and sisters!
Mikael
16.06.2009 10:42:08

Mä kuuntelin noita valmistajan näytteitä ja laite toki muuttaa soundia miellyttävämpään ja ilmavampaan suuntaan, mutta ei se silti ole lähelläkään sitä mitä hyvällä mikrofonilla tai mikrofoniparilla saa aikaiseksi. Sitä ilmaa mikrofonin ja kitaran välissä sekä tilan vaikutusta soundiin on näköjään todella vaikea mallintaa. Silti tuote on mun mielestä ihan hyvä ainakin livekäyttöä ajatellen - studiossa kun joskus on pakko ottaa myös kitaran oma mikkisignaali talteen niin mielummin otan sen ihan sellaisenaan ja puuhastelen sitten siitä itse biisin tarpeisiin sopivan.
Ennen ei ollut mitään - nyt on.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)