SRV1 21.10.2007 11:17:41 | |
---|
Onkos kellään kokemuksia tosta Clapton mallista? |
Turder 21.10.2007 13:41:40 | |
---|
Mun mielestä harvoja akustisia kitaroita tai malleja, jonka jokainen testaamani yksilö on ollut ällistyttävän hyvä. Pikaisesti olen kokeillut ehkä viittä eri yksilöä eri tilaisuuksissa ja aina on ollut tosi hyvä. Todella tasapainoinen ääni ja mukava soittaa niin tuntumaltaan kuin fiilikseltään. Pikkukoppa istuu syliin kuin kivi kartturin persauksiin, kuten joku taisi sanoa. Lisäksi saahan tolla rispektit kerättyä vaikka nettifoorumilla. :) |
vantage 29.10.2007 09:49:58 | |
---|
Itselläni on pientä kokemusta tuosta 000-15 mallista. Uskomattoman hyvän tuntuinen ja kunhan saan tonnin kerättyä, eli aivan hetken kuluttua, aion tuon itselleni hankkia. Mielestäni myös John Frucsiante soittelee akustisia tuotantojaan kyseisellä mallilla.. Lähdetäänkö meille kuuntelemaan Peter Toshia? |
Roberto 29.10.2007 22:49:39 | |
---|
Joo, oon kokeillut muutamaa ja kaikki on ollut aika hyviä. Ihan kiva skeba, jos sen sais ilman Clapton-höysteitä :D |
mll 30.10.2007 16:46:38 (muokattu 30.10.2007 16:47:02) | |
---|
Olen testannut yhtä Clapton-mallia. Minua ei kauheasti säväyttänyt kyseinen kitara. Vähän munatonta meininkiä. Se soi ihan kauniisti ja puhtaasti. Sellaisella hinnalla odottaisin saavani kuitenkin parempaa. Kitara maksoi muistaakseni 2800€ uutena. Voi olla, että kyseinen yksilö ei ollut parhaimmasta päästä. Makuasioita sanoi koira kun... Siis menepä testaamaan, jos vain mahdollista. Markus |
PLO 31.10.2007 15:42:53 | |
---|
Eipä säväyttänyt minuakaan erityisemmin, mutta eipä tuo ollut tuon kitaran vika. Hyvä soitinhan tuo oli ilman muuta, mutta sointimaailma jotain muuta, mitä itse hain. Tulikin hommattua Santa Cruz, vaikka olin jo asennoitunut tuon Martinin ostoon. Sama koppakoko, mutta eri skaala. Soundi ja soittotuntuma aivan eri. Vaikea on ilman omakohtaista kokeilua ostaa akustista soitinta. |