Aihe: Fender Twin - 100 wattia - akkarin vahvistimeksi
1
jannu79
26.09.2007 13:23:55 (muokattu 26.09.2007 13:36:39)

Morjens,
kysympä teidän kanssamuusikoiden mielipidettä asiaan.

Kaveri olisi myymässä mulle tollasta Fender Twiniä. >>
http://www.musiciansfriend.com/prod … 0Watt-AllTube-Guitar-Amp?sku=480649

Kannattasko mun ostaa toi 500 eurolla vai ostaa ihan uus, vaikka Fender acoustic?

Eli käyttäsin kyseistä kampetta akustisen kitaran vahvistamiseen. Ehkä joskus tulevaisuudessa myös sähkiksen vahvistamiseen. Tällä hetkellä mulla ei oo minkäälaista vahvistinta kitaralle.

Bändissä ollaan vedetty mun akkari PA-kamoihin kiinni ja soitto on tullu ulos samoista kaapeista kuin laulu ja on toiminu ihan hyvin.

Kävin testaan tota kaappia omalla akkarilla ja kuulosti kyllä hyvälle, että soundin puolesta ei oo mitään valittamista.

Yks asia mikä tossa kans mietityttää, että tuo kun on vanha putkivahvistin niin saanko olla tulevaisuudessa sitä remppaamassa tai ostamassa uusia putkia. Tällä hetkellä kaveri on soitellu sitä niin, että poistanu puolet putkista, kun omalla kämpillä ei tollasta tehomäärää tietenkään tarvi.

Kiidos.
jjnews
26.09.2007 16:19:48 (muokattu 26.09.2007 18:49:11)
Morjens,
kysympä teidän kanssamuusikoiden mielipidettä asiaan.

Kaveri olisi myymässä mulle tollasta Fender Twiniä. >>
http://www.musiciansfriend.com/prod … 0Watt-AllTube-Guitar-Amp?sku=480649

Kannattasko mun ostaa toi 500 eurolla vai ostaa ihan uus, vaikka Fender acoustic?

Eli käyttäsin kyseistä kampetta akustisen kitaran vahvistamiseen. Ehkä joskus tulevaisuudessa myös sähkiksen vahvistamiseen. Tällä hetkellä mulla ei oo minkäälaista vahvistinta kitaralle.

Bändissä ollaan vedetty mun akkari PA-kamoihin kiinni ja soitto on tullu ulos samoista kaapeista kuin laulu ja on toiminu ihan hyvin.

Kävin testaan tota kaappia omalla akkarilla ja kuulosti kyllä hyvälle, että soundin puolesta ei oo mitään valittamista.

Yks asia mikä tossa kans mietityttää, että tuo kun on vanha putkivahvistin niin saanko olla tulevaisuudessa sitä remppaamassa tai ostamassa uusia putkia. Tällä hetkellä kaveri on soitellu sitä niin, että poistanu puolet putkista, kun omalla kämpillä ei tollasta tehomäärää tietenkään tarvi.

Kiidos.

Terve vaan!

Jos on hyvä kuntoinen ja 500 € irtoaa, niin kannataa ehdottomasti ostaa. Putket ovat kulutustavaraa ja niitä joutuu välillä vaihtamaan.
penatuna
28.09.2007 13:00:55
OSTA!
OSTA!
OSTA!
MadMatt
30.09.2007 20:32:54

Osta ihmeessä jos viidelläsadalla saat!!
Nothin' but the blues
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)