ballfish 17.05.2007 12:59:20 (muokattu 18.05.2007 11:04:55) | |
---|
Kokemuksia Cuenca-akustisista. Yhtä Cuencan akustista pääsin testailemaan ja oli erittäin hyvä soittaa ja laadukkaan tuntuinen ja kuulosti hyvältä. Netistä ei juurikaan tietoa löydy. Mitäs kitaroita nämä oikein ovat miehiään? Omia kokemuksiasi kyseisistä kitaroista? "Uskomatonta, kuinka rumpuraita voi kuulostaa kuin läiskyteltäisiin peniksellä reisiin. Jos se tietenkin yltäisi. Jestas." -kokarek |
JeeVes 18.05.2007 00:20:15 | |
---|
Mulla on jotain kokemuksia. Kaveri osti tommosen Cuencan, tyyliin jotain 1600€ sillä oli hintaa ja malliltaan Grand Auditorium. Hieno peli, ei oo kaveri ainakaan valittanut. Kyseessä vielä mies joka on perfektionisti ja sen ensimmäinen vähän kalliimpi akustinen. Kyllä itekki siitä tykkäsin, ei oo kaveri mitään valittanut, että tyytyväinen on ollut. Sen verran olen kuullut myös ammattirankentajan mielipidettä että kannattaa olla tarkkana jos semmosen aikoo ostaa. Nämä kitarahan tehdään tuolla jossain pienessä tehtaassa Espanjassa, että laatu pompsahtelee välillä enemmän ja välillä vähemmän. Omat kokemukseni on positiiviset. Kulttuuritalo on valloitettu
Kalamies #15 >-)))>
SUHE |
weelie 18.05.2007 10:27:50 | |
---|
Mua enemmän nuo Alhambrat kiinnostaisi. Saman tyyppisiä ovat. Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä sekä niitä viestejäni jotka eivät tarjoa merkittävää lisäinformaatiota kaikille lukijoille, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa. |
ballfish 18.05.2007 12:25:41 | |
---|
Missä näitä pääsisi kokeilemaan? Pääseekö missään? "Uskomatonta, kuinka rumpuraita voi kuulostaa kuin läiskyteltäisiin peniksellä reisiin. Jos se tietenkin yltäisi. Jestas." -kokarek |
kiriminni 20.05.2007 22:25:32 | |
---|
Missä näitä pääsisi kokeilemaan? Pääseekö missään? Kitarapajalla näkyi olevan yksi myynnissä ja aika halpakin. |
Simplex 21.05.2007 20:42:51 | |
---|
Ei tullut ilmi onko kyseessä nailonkielinen vai teräskielinen. Itse aikoinan olin testailemassa teräskielisiä 1500e hintakattona. Kaikista stadin kaupoissa testatuista karsiutui jäljelle juuri Cuencan pari mallia joita en enää muista ja K.Yairin dy-40 c. Valitsin K. Yairin mutta muistan että valinta ei ollut helppo. Todella laadukkailta ja hyviltä tuntuivat nuo Cuencat. Broidilla on joku nailonkielinen Cuenca joka aikoinaan maksoi jotain toistakymmentä tonnia vanhaa rahaa. Kehunut on. Kyllä mää ite leikkaan tukkani niinku muutkin meidän perheessä! |
ballfish 21.05.2007 20:57:31 | |
---|
Teräskielisiä haen juu. :) "Uskomatonta, kuinka rumpuraita voi kuulostaa kuin läiskyteltäisiin peniksellä reisiin. Jos se tietenkin yltäisi. Jestas." -kokarek |
Chips 21.05.2007 21:26:40 | |
---|
Hämeenlinnan TV-Sävelestä löytyy nailonkielinen Cuenca, olikohan mallia 40R. Vaikutti ihan laatupeliltä. "You guys wanna listen to Red Hot Chili Peppers? They sound like a chainsaw." |
Chief Geronimo 10.01.2023 21:07:05 | |
---|
Minulla oli kerran Cuencan akustinen. En muista mallia. Loistava peli. |