tp77 06.01.2007 04:04:48 | |
---|
|
Landola59 06.01.2007 11:29:13 (muokattu 06.01.2007 11:29:23) | |
---|
Onkohan kellään kokemuksia tälläisesta Ibasta? kerran olen paikallisessa musiikkiliikkeessä päässyt soittamaan ja tuntuma oli aivan loistava. Ääni on kitarassa todella hieno, ja kaulan muotoilun ansiosta erittäin helpposoittoinen. ellen olisi ostanut 12kielistä akustista, olisi tuo kitara ollut seuraava valinta. jos sulla on mahdollisuutta päästä kokeilemaan sitä jossain niin käy ihmeessä, se on sen arvoista. Joikhaa poikha joikhaa! |
juikka111 06.01.2007 11:39:49 | |
---|
Olinhan mieki lähellä ostaa tuon. Todella hyvä soittaa, mutta äänessä jäin kaipaamaan jotain. Ei sovi unohtaa, että musiikki avaa itse kullekin tiedon ja ymmärryksen portin kohti vastuuntuntoisten yhteistyökumppaneiden aatteellisia intressejä. |
jogo3000 09.01.2007 14:04:00 | |
---|
kerran olen paikallisessa musiikkiliikkeessä päässyt soittamaan ja tuntuma oli aivan loistava. Ääni on kitarassa todella hieno, ja kaulan muotoilun ansiosta erittäin helpposoittoinen. ellen olisi ostanut 12kielistä akustista, olisi tuo kitara ollut seuraava valinta. jos sulla on mahdollisuutta päästä kokeilemaan sitä jossain niin käy ihmeessä, se on sen arvoista. Mitäs olit mieltä tuosta mikityksestä? |
weelie 09.01.2007 14:55:14 | |
---|
No nuohan on hyvä vaihtoehto jos haluaa sähkiksen tuntuisen muka-akustisen edullisesti. Olen itsekin meinannut moisen ostaa (tai itse asiassa aiempaa mallia, eikä tuota 50-sarjaa) Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä sekä niitä viestejäni jotka eivät tarjoa merkittävää lisäinformaatiota kaikille lukijoille, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa. |
jspace 09.01.2007 15:44:56 | |
---|
Mulla oli tommonen ja se oli ihan loistava hintaansa nähden, tosin pienen säätörumban jälkeen... Kielet oli hullunkorkeella mut tallasta kun otti vähän pois niin sekin ongelma katosi ja soittotatsi oli melkein kun sähkistä soittais. Kaula tuntu aika leveeltä mut ei haitannu. Soundi vahvistimen kanssa ok. tumma/pehmeä mutta ilman vahvaria ei soi kovin isosti/kovaa/äänekkäästi/keksi itse, johtuu varmaan pienestä kaikukopasta. Ihan hyvä kitara. Myin pois rahapulassa... Tumman jäljen jos tuoppini pöytään tuo, tuoppi uusi jo ehkäpä kirkkaan luo... |
mullet3000 09.01.2007 15:49:57 | |
---|
"You just get on and be yourself, that's like your secret weapon. It works!" - Tommy Emmanuel |
Landola59 09.01.2007 20:50:41 | |
---|
Mitäs olit mieltä tuosta mikityksestä? vahvistimen kanssa en rampaketta kokeillut joten en osaa sanoa. ratkaisuna aika ovela, sillä oon enemmänkin tottunut näkemään niitä kopan sisään rakennettuja mikkejä! Joikhaa poikha joikhaa! |