Aihe: Millainen ostos olisi Ibanez AEL8E 1 | |
---|---|
![]() 06.08.2015 01:05:31 | |
Eli tuollaisen (käytetyn, mutta hyväkuntoisen) kitaran ostoa harkitsen (hinta siistin, kovakantisen laukun kanssa 280€, mielestäni ihan kohtuullinen). Juu tiedän että kitara ei ole "huippulaatua" ja tiedän että kitara on melko pienikoppainen, mutta haluaisin silti tietää että onko teidän mielestänne soundi sellainen että sillä voi soittaa joskus satunnaisesti livenä (siis vahvistettuna) ja miten on vahvistamattoman äänen laita? Lisäksi, olen päälle 185 cm pitkä tyyppi, joten onko tuo kitara liian pieni (huom. nykyinen kitarani on hitusen tuotakin pienempi ja olen tottunut sillä hyvin soittamaan)? Aion kyllä itse testata kitaran itse mutta olisi mukava kuulla palautetta/kokemuksia! | |
![]() 06.08.2015 09:28:49 | |
Tuskin tuo vahvistettu livesoitto kitaraan kaatuu. Eikä Iban akustisia ihan romuna pidetä, mainehan on suht hyvä. Ja isot korstot soittaa mandoliiniakin, joten ei kokokaan ole este. Hiukan tuo hinta mietityttää, vaikka olis laukullinenkin: http://www.noitarumpu.fi/Ibanez-kitara-AEL8E-TRS Ja jos tämä himoamasi yksilö on se tori.fi 'nurkassa pölyttynyt' niin kannattaa tsekata elektroniikka ja soittosäädöt; voi olla että käyttämättömyyden jälkeen tarttee pientä laittoo. | |
![]() 06.08.2015 09:40:00 | |
Akustinen_tyyppi: Eli tuollaisen (käytetyn, mutta hyväkuntoisen) kitaran ostoa harkitsen (hinta siistin, kovakantisen laukun kanssa 280€, mielestäni ihan kohtuullinen). Juu tiedän että kitara ei ole "huippulaatua" ja tiedän että kitara on melko pienikoppainen, mutta haluaisin silti tietää että onko teidän mielestänne soundi sellainen että sillä voi soittaa joskus satunnaisesti livenä (siis vahvistettuna) ja miten on vahvistamattoman äänen laita? Lisäksi, olen päälle 185 cm pitkä tyyppi, joten onko tuo kitara liian pieni (huom. nykyinen kitarani on hitusen tuotakin pienempi ja olen tottunut sillä hyvin soittamaan)? Aion kyllä itse testata kitaran itse mutta olisi mukava kuulla palautetta/kokemuksia! Itse en ostaisi kyseistä kitaraa kyseiseen hintaan. Samaan hintaan on mahdollista saada kokopuukantinenkin kitara käytettynä, jossa todennäköisesti soundi parempi. | |
![]() 06.08.2015 11:21:14 | |
discominister: Itse en ostaisi kyseistä kitaraa kyseiseen hintaan. Samaan hintaan on mahdollista saada kokopuukantinenkin kitara käytettynä, jossa todennäköisesti soundi parempi. Kiitti vastauksista. Ongelmahan on vaan se että asun Ylivieskassa ja täällä lähialueella tarjonta on ihan SUPERpientä ja vaikka mulla ei ole mikään hirveä hätä saada kitaraa niin en haluaisi montaa vuotta odottaa että "se oikea kokopuukantinen ja sopivassa hintaluokassa oleva" kitara tulee myyntiin (ärsyttää se että lähes kaikki myyntiin tulevat "hyvät" kitarat ovat Etelä-Suomessa). | |
![]() 06.08.2015 12:15:24 | |
Akustinen_tyyppi: Kiitti vastauksista. Ongelmahan on vaan se että asun Ylivieskassa ja täällä lähialueella tarjonta on ihan SUPERpientä ja vaikka mulla ei ole mikään hirveä hätä saada kitaraa niin en haluaisi montaa vuotta odottaa että "se oikea kokopuukantinen ja sopivassa hintaluokassa oleva" kitara tulee myyntiin (ärsyttää se että lähes kaikki myyntiin tulevat "hyvät" kitarat ovat Etelä-Suomessa). Ymmärrän kyllä. Itse tuli aikoinaan tehtyä reissua Helsinkiin, että sain ostettua vähän parempaa parempaan hintaan. Oulussakin käsittääkseni on ihan jonkun verran kitaroita myytävänä kun jaksaa vähän toria seurailla. | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)