AmiKunkka 08.12.2006 15:34:03 | |
---|
|
AmiKunkka 10.12.2006 19:41:38 | |
---|
Eipä taida olla kellekkään tuttu... Muista squierin akustisista kokemuksia? Kertokaapa ihmeessä! |
Milkop 10.12.2006 19:54:20 | |
---|
Eipä taida laadulla olla pilattu, tosin kokemukseni Squiereista perustuvat vain sähkiksiin. Enpä tiedä, kai se voi hyväkin olla joskin epäilen vahvasti. |
Tietysti Pauligin 13.12.2006 09:43:34 (muokattu 13.12.2006 09:45:48) | |
---|
Omat kokemukset squiereista rajoittuvat sähkisten puolelle, ja tuohon hintaluokkaan tuskin saa mitenkään huippupeliä, mutta en usko Squierin olevan sen huonompi vaihtoehto kuin esim. halpa ibanez tai yamaha. Ihan ok vehkeitä ollut kaikki vastaantulleet sinänsä, ei sitä tarvitse halvalta huippulaatua odottaakaan, mutta sellainen perushyvä ja jämerä tuntuma yleensä ollut. Järkeviä vaihtoehtoja ei sitten taida juuri muita olla. No fenderiltä löytyy pari halpista, mutta kuulopuheiden perusteella Fenderin akustisten kanssa saa kivuta jo reilusti ylöspäin budjettia jotta alkaa löytymään pätevää vehjasta. Ibanezin V70 irtoaa suht samalla hinnalla, en ole testannut tosin, ja Yamahan F-310 140-150e:llä. Tuo Yamaha on ihan perushyvä soittopeli. Ibanezilta olen kokeillut vain AW-sarjan akkareita. Sanotaanko 100e lisää budjettiin, niin alkaa löytymään käytettynä varsinkin hyviä soittopelejä. Mutta en usko että millään yllä mainitsemistani täysin metsään menet, ei tuolta budjetilta tonnin martinin tatsia voi odottaakaan. Ja onhan noita sitten vielä epiphonet, en ole tosin heidän akkareitaan testannut. Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä. |
weelie 13.12.2006 18:23:54 | |
---|
Mä en skujua ostaisi, koska Fenderilläkin on huono maine akustisissa. Eli siis jos sitä haluaa joskus myydä, voi olla vaikea saada omat takaisin. Sähkiksissä Squierit on mielestäni ihan OK. Kuten on Fenderitkin. :D Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä sekä niitä viestejäni jotka eivät tarjoa merkittävää lisäinformaatiota kaikille lukijoille, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa. |
yngwie malmsteen 16.12.2006 21:36:54 | |
---|
Eipä taida olla kellekkään tuttu... Muista squierin akustisista kokemuksia? Kertokaapa ihmeessä! Mulla on squierin akustinen, samantyylinen kun tuo. Todella mukava soittaa, itse tykkään paljon. Suosittelen |
Tarkastaja 17.12.2006 19:51:05 | |
---|
Multa löytyy tuollainen natural värityksellä. Kitara itsessään on hintaisekseen ihan kelpo peli. Tosin itse maksoin siitä uutena n.80 euroa. |
p130 18.12.2006 14:28:38 | |
---|
Kaverille etsin jokin aika sitten halppisakustista, ja tuo skuju jäi kouraan. Liikkeessä oli vertailukohtana perus Ibanezit ja Yamahat ja mita niitä nyt olikaan... Aika monta samaa hintaluokkaa olevaa oli vertailussa ja pesi monta kalliimpaakin. Yksilöeroista ei sitten tietenkään voi mennä takuuseen, mutta kaippa laminaattivehkeet aika tasalaatuisia ovat! Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |
AmiKunkka 22.12.2006 00:35:20 | |
---|
Jep jep kiitoksia vaan vastauksista.. Täytyypi mennä joulun jälkeen testailemaan... |