Minulla on siistissä kunnossa oleva kitara, jonka olen muuttoa ennen aikeissa myydä. Se on päällisin päin hyvässä kunnossa, pientä naarmua, ei lakkaus irronnut, soitettu vanhaksi kitaraksi vähän. Osa säätönamiskoista vähän kärsineet, mutta ne on helppo uusia, samoin kuin kielet. Kielet toki ihan ehjät. Lisänä tulee useita kieliä matkaan. Lisätiedot: väri: perinteinen landolan tumman ja vaaleamman ruskean miksaus. Kaula musta. (jos joku on enemmän kiinnostunut niin voin laittaa gmailin kautta kuvaa.) - 5 kieinen Kitaran sisäteksti: LANDOLA n:o 12 AB.MUNKERS OY. PIETARSAARI - JAKOBSTAD Kaulan päädyssä: numerosarja: 22439 teksti: MUNKERS Laukku on (?) alkuperäisessä kantopussissa. Pussi muistuttaa sellaista vanhaa puolustusvoimien ripulin väristä pukua. Pussissa on vihreä reunus. Jos siis kiinnostuneita, niin ilmoita ja laitan valokuvaa perään. MUTTA TOSIAAN JOS ET OLE KIINNOSTUNUT, MUTTA HALUAT AUTTAA MINUA LÖYTÄMÄÄN OIKEAN HINNAN KITARALLE. JOS OSTAJA LÖYTYY NIIN HINTA VOIDAAN AINA LÖYTÄÄ KOHDALLEEN. kyllne@luukku.com |
Tuo kitarasi on todennäköisesti 4o-luvulta. Ota yhteys Landolan toimitusjohtajaan, Erkki Noromies niin asia selviää. En ihmettelisi ollenkaan vaikka hän olisi kiinostunut itse soittimesta. Kerää vanhoja Munkers/Landola kitaroita. Audiosal Oy Ab Landola Guitars P.O.Box 39 FIN-68601 PIETARSAARI FINLAND Käyntiosoite: Audiosal Oy Ab Landola Guitars Pännäistentie 141 FIN-68600 PIETARSAARI FINLAND TEL +358 (0)6 723 0407 FAX +358 (0)6 723 4564 landola@landola.fi G strings are for strippers! |