Mulla on Ibanez Lonestar LS305TV -merkkinen akustinen kitara vuodelta -84 ja nyt haluaisin infoa siitä jos jollakulla olis tarkempaa tietoa. Huonolla englannilla koitin tulkita että: kansi kuusipuuta,takakansi ja kyljet mahonkia,otelauta ruusupuuta. Pitääkö paikkansa? Mitä kieliä (paksuus) suosittelette ja mimmonen mikki kannattais laittaa siihen ?Nyt siinä on aukkomikki vuodelta jotain 60lukua.Olis kiva ottaa keikalle mukaan akustinen vaikka Eagles-biiseihin. Minkäköhän arvoinen moinen kitara on nykyaikana?v-84 se makso 1600 markkaa. Kiitos vastauksista |
Mulla on Ibanez Lonestar LS305TV -merkkinen akustinen kitara vuodelta -84 ja nyt haluaisin infoa siitä jos jollakulla olis tarkempaa tietoa. Huonolla englannilla koitin tulkita että: kansi kuusipuuta,takakansi ja kyljet mahonkia,otelauta ruusupuuta. Pitääkö paikkansa? Pitää, ainakin sillä tiedolla mitä mulla on LS-malleista.. Kaula oli noissa nato-puuta (natoh, nyatoh) eli tätä "halvempaa mahonkia.. Itsellä on tuosta kehitelty Lonestar LE-sarjalainen, ja oon vähän katellut toista... LE-sarjaa tehtiin vaan vuonna 1986... Kielityksestä en sano mitään, se on niin yksilöllistä.. Itse tuossa pidän 10-satsia. Minkäköhän arvoinen moinen kitara on nykyaikana?v-84 se makso 1600 markkaa. Suuressa maailmassa noista Ibanez-entusiastit (ja keräilijät) jotain 250-350 taalaa makselevat, toki isonumeroisista enemmänkin, kunnosta riippuen. Olisko samoja luokkia sitten euroissa täällä? Kannattaa kattoo vaikka Saksan ebaysta.. Lonestareja ei kauheesti käsittääkseni Suomessa ole, ainakaan alkuperäisiä Suomi-kitaroita. |