wizard86 14.06.2007 17:58:58 | |
---|
If you really love Les Paul kind Guitar you should go for Tokai.. |
Roberto 14.06.2007 18:02:47 | |
---|
mikä on hyvä "laatu"vehje noista? No ei kyl oikeen mikään. |
lehtiju2 14.06.2007 20:02:16 | |
---|
No en tiedä onko Mr. Roberto testannut kaikki nuo kitarat kun asian näyttää tietävän, mutta laminaattikannellisia näyttäisivät olevan kaikki paitsi tuo Ibanez PF60SECE-TBL. Itse hakisin kokopuukannellisia ("solid"), joita varmaan löytyy myös sinun budjettiisi mahtuvia. Laminaateillakin on puolensa, vaikkeivat yleisesti ottaen soikaan yhtä hyvin: huolettomuus, säänkestävyys jne. |
wizard86 14.06.2007 21:17:29 | |
---|
No en tiedä onko Mr. Roberto testannut kaikki nuo kitarat kun asian näyttää tietävän, mutta laminaattikannellisia näyttäisivät olevan kaikki paitsi tuo Ibanez PF60SECE-TBL. Itse hakisin kokopuukannellisia ("solid"), joita varmaan löytyy myös sinun budjettiisi mahtuvia. Laminaateillakin on puolensa, vaikkeivat yleisesti ottaen soikaan yhtä hyvin: huolettomuus, säänkestävyys jne. Mitä huonoja puolia kokopuisissa sitten on? ovat tieten arempia kosteudelle..? If you really love Les Paul kind Guitar you should go for Tokai.. |
Roberto 14.06.2007 21:33:22 | |
---|
No en tiedä onko Mr. Roberto testannut kaikki nuo kitarat kun asian näyttää tietävän, Noi uppolakatut vaneriskebat on vähä niinku pingviininaamarimetalli-orkat, yhden nähtyäsi oot nähnyt kaikki. |
Milkop 14.06.2007 22:11:51 | |
---|
Noi uppolakatut vaneriskebat on vähä niinku pingviininaamarimetalli-orkat, yhden nähtyäsi oot nähnyt kaikki. Hörähdin. No, voihan se tuoltakin tottumattoman korvaan vaikuttaa :D Siis noiden bläkkisbändien kohdalla. Noista vanerikitaroista olen kyllä jokseenkin samaa mieltä. |
lehtiju2 14.06.2007 22:32:40 | |
---|
Mitä huonoja puolia kokopuisissa sitten on? ovat tieten arempia kosteudelle..? Arempia pikemminkin kuivuudelle. Tykkäävät tasaisesta kosteudesta läpi vuoden. "Avautuvat" kunnolla vasta, kun niitä on soittanut tarpeeksi kauan. Huono puoli voi myös olla hinta. Kannattanee varmaan lukea tuo FAQ: osto-opas akustisille -ketju. |
weelie 15.06.2007 10:02:58 | |
---|
Halvoissa elektroakustissa on se ongelma että niissä on surkeat mikit. Eli järkevämpää mielestäni ostaa sopiva kitara ja asennuttaa kunnon mikki jälkikäteen. Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä sekä niitä viestejäni jotka eivät tarjoa merkittävää lisäinformaatiota kaikille lukijoille, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa. |
oo-p 15.06.2007 15:53:01 (muokattu 15.06.2007 15:53:44) | |
---|
http://www.thomann.de/fi/ibanez_pf60secetbl.htm Tuollaisen ibanezin ostin itselleni tässä eilen. Mukavan tuntuinen peli, kauniin kuuloinen (tuossahan on sentään kokopuinen kansi) ja tatsi on kiva. Uskallan suositella, mutta en ilman testaamista. E: ja mikitkin on ihan käypäiset, ei valittamista. Terve, ja kiitos kaloista!
..Delay, missä viivyt?! |
samueld 15.06.2007 18:32:43 | |
---|
Arempia pikemminkin kuivuudelle. Tykkäävät tasaisesta kosteudesta läpi vuoden. "Avautuvat" kunnolla vasta, kun niitä on soittanut tarpeeksi kauan. Huono puoli voi myös olla hinta.
On kyllä totta, mutta kyllä noissa tuon hintaluokan peleissä on sen verran tukevaa lankkua se kansi, että ei se ihan äkkiä napsahda. Tämä on oikeasti ongelma vasta tuolla paremmassa päässä. I'd sell my sister to whorehouse rather than play a Korean guitar. |
Strutsi 17.06.2007 20:22:00 | |
---|
Ostin viikonloppuna Kuopion flangerista yhden Ibanezin Artwood -sarjalaisen hintaan 400€. Olen kovin tyytyväinen ainakin nyt. Oli siinä pari muutakin ihan asiallisen tuntuista vehjettä. Kun niitä kokeilee niin kokopuukopan kuulee kyllä heti. Omassani on nyt vain kansi kokopuuta, mutta kuulostaa mielestäni oikein hyvältä. Mikki siinä taitaa olla aika halpa, mutta minua se ei juuri nyt ainakaan haittaa, kun ihan vain kesäkitaraksi ostin. Ja kotisoitteluun. "It all makes sense in some way" - D. Townsend |
Mikaelo 18.06.2007 15:24:27 | |
---|
mutta minua se ei juuri nyt ainakaan haittaa, kun ihan vain kesäkitaraksi ostin. Ja kotisoitteluun. Kesäkitaraa ei sitten hyljätä syksyllä ;) In a world gone mad, only a lunatic is truly insane. -Homer Simpson ,Romantikkoitkijät #41 |
Strutsi 18.06.2007 15:25:40 | |
---|
Kesäkitaraa ei sitten hyljätä syksyllä ;) Ei tietenkään :D Mukaan se lähtee kun muutan poies. "It all makes sense in some way" - D. Townsend |
zene 20.06.2007 01:06:27 (muokattu 20.06.2007 14:02:18) | |
---|
jämptiisä |
juikka111 22.06.2007 00:45:34 (muokattu 22.06.2007 00:46:18) | |
---|
Minulla on ollut tuosta vanhempi malli apx-4a ja olin siihen varsin tyytyväinen. Harmittaa vieläkin, että tuli myytyä. No eipä se haittaa, nyt on apx-700b ja se on vielä parempi. Se apx-4a ei ole tietääkseni mitenkään ihmeen paljon erilainen verrattaessa tuohon uuteen apx-500 malliin. Sointi on yllättävän iso tuonkokoiseksi kopaksi. Saundi akustisena ei ollut huipputasoa, mutta ei missään pienikoppaisessa ole dreagnoughin tasoista saundia. Mikit selvisivät hyvin tehtävästään. Tuo kitara on tehty juurikin sähkösoittoon ja siinä se pelaa paremmín kuin hyvin. Toivottavasti auttoi. Ei ole paljoa pahaa sanottavaa tuosta. AInoastaan kaularauta pakkaa juuttumaan noissa, mutta jos ostat kaupasta, niin sillon se ei ole ongelma. Laitat takasin kauppaan vain jos jumittuu. Onnistu mulla. Ei sovi unohtaa, että musiikki avaa itse kullekin tiedon ja ymmärryksen portin kohti vastuuntuntoisten yhteistyökumppaneiden aatteellisia intressejä. |
zene 25.06.2007 17:30:20 | |
---|
Auttoihin tuo ostopäätökseen, kiitosta infosta :) jämptiisä |