Aihe: Ibanez pf60sece
1
IJarro
25.10.2007 20:23:22 (muokattu 25.10.2007 20:24:30)
Kokemuksia väellä moisesta skebanaattorista?

http://www.ibanez.co.jp/products/ac … ID=101&COLOR=CL02&AREA_ID=3
http://www.thomann.de/fi/ibanez_pf60secent.htm

Onko hintansa väärrti olleskaa? En siis mikään kitaristi oo enkä mitään huippu 3000€gibsonia oo hakemassakaa. Lähinnä kotisoitteluun ja satunnaiseen keikkailuun keikkailuun PAn kanssa.

edit: linkkejä korjailtu
Let's do some living after we die...
slowdive
26.10.2007 10:44:52 (muokattu 26.10.2007 10:49:00)
Kokemuksia väellä moisesta skebanaattorista?

Mulla oli malli, jossa oli yksi "e" vähemmän, eli PF60SCE, mitä sitten lie eroa otsikon kitaraan? Möin sen vasta poissa koska se oli mun mielestä raskassoittoinen. Varsinkin nauhoituskäytössä kun halusi kaikkien kielien soivan puhtaasti niin painaa sai ihan kunnolla, ja kipeää kävi..

Nyt ostin Ibanezia jonkin verran halvemman Yamahan FG700MS:n ja ero on kyllä iso, ja Yamahan eduksi. Todella helpposoittoinen ja soundikin on mukavampi. Ibanezissa se oli ehkä jotenkin muovisempi.

Yamaha on myös paremmin viimeistelty.
"One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (B.Marley)
tsääntökrääs
04.11.2007 01:40:37
Miullahan on ollut tuo PF60:n mikitön versio jo lähemmäs kolme vuotta. Silloin kun ostin tämän, en edes huomannut että olisi ollut raskas soitettava, kun ei ollut juurikaan kokemusta muista soittimista. Nyt kuitenkin oon huomannu, että on paljon raskassoittoisempi kuin useat muut.. Mutta kunnon reeniähän tuolla on ilmeisesti saanut, kun soitto sujuu sitten kevyempisoittoisilla mielettömän helposti ja kevyesti (tekisikin jo mieli ostaa uutta). =)
Soundi on enemmän kova kuin pehmeä, mutta passaa omaan korvaani ainakin. En nyt sitten tiedä tuosta elektroniikasta yhtikäs mitään...

Jos tämä on yhtä raskassoittoinen kuin omani, ja olet ekaa kitaraa hankkimassa, voisin suositella!
"Kitaran soundi ei lähde sormista. Se lähtee leveästä haara-asennosta."
IJarro
05.11.2007 20:38:08
Kiitokset vastauksista. Aattelin tilata saksasta "testattavaksi" (30päivän palautusoikeudella), jos ois todettu päteväks, mut empä nyt tilaakkaa =).

Täytyy kait raahautua jonnekin suurkaupunkiin soitinkauppaan...
Let's do some living after we die...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)