Topah 22.02.2008 13:52:31 | |
---|
Terve! Tommy Emmanuel esiintyy Helsingin konsertin lisäksi myös Turussa 31.3.2008. Tommy osoitti itse kiinnostuksensa päästä soittamaan myös Turkuun. Konsertti alkaa kello 19:00 Toisen keikan lisäksi Tommylle hankittiin arvoisensa soittokumppani molempiin konsertteihin. Uskomaton nuori mustalaisjazzin virtuoosi Joscho Stephan tulee jakamaan kitaransoiton ilosanomaa biisin jos toisenkin verran Tommyn kanssa. Nyt on siis mahis nähdä Tommyä lisää. Lippuja saa www.guitarfanclub.fi/shop osoitteesta. Tsekkaa ensimmäinen aito ja oikea suomalainen kitaralehti. http://www.guitarfanclub.fi |
krautio 22.02.2008 14:47:19 | |
---|
Yrittäkääpä joskus houkutella niitä tänne pohjoiseen esim. Ouluun. t. Köpe Terve! Tommy Emmanuel esiintyy Helsingin konsertin lisäksi myös Turussa 31.3.2008. Tommy osoitti itse kiinnostuksensa päästä soittamaan myös Turkuun. Konsertti alkaa kello 19:00 Toisen keikan lisäksi Tommylle hankittiin arvoisensa soittokumppani molempiin konsertteihin. Uskomaton nuori mustalaisjazzin virtuoosi Joscho Stephan tulee jakamaan kitaransoiton ilosanomaa biisin jos toisenkin verran Tommyn kanssa. Nyt on siis mahis nähdä Tommyä lisää. Lippuja saa www.guitarfanclub.fi/shop osoitteesta."I would step on anyone who fucked around with my band - personally. I would never send in a heavy, I'd deal with it myself, just as I would go to any lengths to get the band the money they were due" - Peter Grant, The Man Who Led Zeppelin, page 96. |
mullet3000 22.02.2008 16:08:08 | |
---|
Hyvä hyvä! "You just get on and be yourself, that's like your secret weapon. It works!" - Tommy Emmanuel |
Joees 22.02.2008 19:25:33 (muokattu 22.02.2008 19:25:50) | |
---|
Jyväskylään myös. ;-) Sopivasti suhteellisen keskellä suomea. E: Joskus siis... Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
P-Nut 25.02.2008 19:24:56 | |
---|
Dodiin liput tilattu :) Ensimmäistä kertaa Emmanuelin keikalle. Odotukset on suht korkeella. Welcome to jazz club...Grrrrreat |
Topah 27.02.2008 12:43:47 | |
---|
Dodiin liput tilattu :) Ensimmäistä kertaa Emmanuelin keikalle. Odotukset on suht korkeella. Hienoa. Eiköhän ne odotukset tule täytettyä. Toivotaan ainakin :D. Tsekkaa ensimmäinen aito ja oikea suomalainen kitaralehti. http://www.guitarfanclub.fi |
Ylilordi 08.03.2008 03:06:51 | |
---|
Kavereiden kanssa tilattiin liput Hesan keikalle kun ei vielä ollut Turun keikkaa ilmoitettu(asutaan siis Turussa). Lippuja ei kuitenkaan ole vielä tullut, voisiko liput vielä vaihtaa tässä vaiheessa Turun keikan lippuihin ilman suurempaa häslinkiä? "For never was a story of more woe
Than this of Victoria and her Julian" |
AH3 09.03.2008 01:30:14 | |
---|
Kavereiden kanssa tilattiin liput Hesan keikalle kun ei vielä ollut Turun keikkaa ilmoitettu(asutaan siis Turussa). Lippuja ei kuitenkaan ole vielä tullut, voisiko liput vielä vaihtaa tässä vaiheessa Turun keikan lippuihin ilman suurempaa häslinkiä? Täällä pari kaveria, jolla sama mielessä. Onnistuuko? Jos ei, niin onnistuuko järjestetty bussi kyyti? Ei kiitos...minulla on jo pingviini. |
Ronsto 15.03.2008 10:32:19 | |
---|
JES JES JES! Hypin riemusta kun kuulin tämän uutisen :) Keikalla nähdään. Mystisesti hintahtavat romantikot #2 |
Ylilordi 17.03.2008 05:15:28 | |
---|
Täällä pari kaveria, jolla sama mielessä. Onnistuuko? Jos ei, niin onnistuuko järjestetty bussi kyyti? Itse sain ainakin äsken vaihdettua liput. Laita vaan sähköpostia GFC:lle ni pitäis hoitua. "For never was a story of more woe
GuitarFan 18.03.2008 18:26:12 | |
---|
Joo ollaan annettu vaihtaa liput, koska ollaan mainostettu Helsinkiä ainoana keikkana aiemmin. Nyt tosin näyttää jo siltä, että Turku myydään pian jo loppuun, eli jos haluaa lippuja Turun keikalle, niin kiirettä pitää. Nettikaupassa on kiintiö, eli jos sieltä ostaa niin saa liput. Helsinkiinkin on vielä parvelle lippuja. Hieno show tulossa... www.guitarfanclub.fi |
AH3 23.03.2008 22:09:31 | |
---|
Joo ollaan annettu vaihtaa liput, koska ollaan mainostettu Helsinkiä ainoana keikkana aiemmin. Nyt tosin näyttää jo siltä, että Turku myydään pian jo loppuun, eli jos haluaa lippuja Turun keikalle, niin kiirettä pitää. Nettikaupassa on kiintiö, eli jos sieltä ostaa niin saa liput. Helsinkiinkin on vielä parvelle lippuja. Hieno show tulossa... Hieno homma ja saatiin asia kuntoon eli Turun keikalle tullaan. Kiitos! Ei kiitos...minulla on jo pingviini. |
arc 30.03.2008 23:40:41 | |
---|
Täytyy kyllä sanoa, että ensikertaa näin Tommyn tänään Helsingissä 23.3.2008, ja koko pää ja keho on ihan hukassa, notta miten suhtautua koko elämään enää. Soitannallisesti keikka oli mitä uskomattomin. Jokainen biisi niin dynaamisesti ja tunteikkaasti soitettu, että ihan ihmetyttää tää tunnekuohu vielä kaksi tuntia myöhemmin. Emmanuel piti maagisen yhteyden yleisöön koko keikan ja ravisutti meitä paria tuhatta soitannallaan semmoiset kaksi ja puoli tuntia! Kaikki koko herrassa, oli niin aitoa, vilpitöntä ja sydämestä tulevaa, että en oikeesti voi tarpeeksi kehua. Uskon, että saatan kuulostaa äärimmäisen fanaattiselta, mutta nyt tytöt ja pojat lippuluukulle ja Turkuun katsomaan. Väitän, että kukatahansa lievänkin musikaalisuuden omaava henkilö pystyy nauttimaan tuosta keikasta. |
Susiääni 31.03.2008 00:21:28 (muokattu 31.03.2008 00:22:16) | |
---|
Hehe. Sellasta se on tiedän tunteen. Oli kyllä paras Tommyn keikka niistä kolmesta mitä olen nähnyt. Uskomattoman rentoa ja vapautunutta esiintymistä ja ihan yhtä virtuoottista soitantaa kuin aina ennenkin. Joschon vierailu vielä kruunasi koko paketin. Jos Tommy olisi sulkeutunut lavan nurkassa sävellyksiään näppäilevä kitarahörhö niin tuskin näin suurta suosiota olisi saavuttanutkaan. Nyt esitys tarjoaa paljon myös niille jotka ei niin kauheasti instrumentaalimusiikin päälle ymmärrä ja siten hieno kitaramusiikki tavottaa suuremman yleisön ja mikäs sen hienompaa. Motivoi muuten kummasti treenaamaan nämä Tommyn keikat. WHAT THE HELL IS SO FUNNY ABOUT MY BANJO? Shouted he, and played some noodlin' around the Yankee Doodle |
Ylilordi 31.03.2008 03:00:48 | |
---|
Ei perkele kun jänskättää tuo keikka niin ettei nukutuksi saa. Harmi etten Hesan keikalle pässyt, kuulemma hieno meininki. Eiköhän moiset huolet haihdu kunhan Tommy kerkeää tänne Turkuunkin. Sain keikallekin mukaan yhden kaverin joka ei ole Tommyä vielä nähnyt, tulee kyllä olemaan hauskaa seurata kun kaverin leuka valuu kohti lattiaa. Oon tässä koettanut keikan alla opetella Tommyn biisejäkin minkä vähäisillä sävelmusiikin lahjoillani osaan, ja on tullut opittua että nopeimmat biisit ovat itse asiassa sieltä helpoimmasta päästä. Esim. Tall Fiddler vs. Since We Met. Tuo Tall Fiddler on kyllä yksi hauskimmista biiseistä soittaa, ei muuta kun kirves DGDGHE-vireeseen, capo toiselle nauhalle ja tempo "sopivasti" yläkanttiin ;) "For never was a story of more woe
tommijk 31.03.2008 03:26:45 | |
---|
Rahaa, mistä mä saan ton verran rahaa!?!! Kolmas kerta jo kun turussa soittaa, ja näyttää siltä ettei taaskaan pääse paikalle :( Toivottavasti vielä joskus on mahdollisuus. |
Dirty Hero 31.03.2008 09:07:53 | |
---|
Tänään... Tästä tulee muuten perkeleen pitkä päivä kun odottaa tuota iltaa. :D |
P-Nut 31.03.2008 11:43:48 | |
---|
Tänään... Tästä tulee muuten perkeleen pitkä päivä kun odottaa tuota iltaa. :D Sanoppa muuta :) 12 rivillä vasta paikat vaan tuskinpa tuo hirveästi iltaa haittaa. Welcome to jazz club...Grrrrreat |
mullet3000 31.03.2008 13:13:36 | |
---|
Sanoppa muuta :) 12 rivillä vasta paikat vaan tuskinpa tuo hirveästi iltaa haittaa. Viime Turun keikalla menin isossa konserttisalissa ihan taakse katsomaan koko keikan, eikä se TE:n magia minnekään kadonnut. "You just get on and be yourself, that's like your secret weapon. It works!" - Tommy Emmanuel |
Dirty Hero 31.03.2008 14:58:15 | |
---|
Sanoppa muuta :) 12 rivillä vasta paikat vaan tuskinpa tuo hirveästi iltaa haittaa. Hahaa, meillä taisi olla 9. rivi :) |