Aihe: Kansihalki ja kielistä
1
nikoniko
12.02.2009 19:19:13
Kansi on halki keskeltä, tallasta biddingiin (loppuun asti). Sormella tuntee pienen tasoeron. Kitara on yli 30v vanha ja vois olettaa, et toi halkeema on syntyny joskus n.20v sitten? Saundi on hyvä ja kitarankorjaus ulkonäön takia EI kiinnosta :)
Kysynkin, et kestääkö toi vielä vuosia, vai pitäiskö korjauttaa? Vaikuttaako korjaus saundiin (eiks toi oo aika kriittinen alue?) ? D-mallinen akustinen kyseessä.

Käytän D'addarion EJ11 settiä (12-53, 80/20). Noi menettää parhaan teränsä n.3-5 tunnissa ja se vähän häiritsee. Onko jollain samanlaisia kokemuksia ja ootko löytäny jonkun paremman merkin? Muuten kielet loistavat, mut.. niin ja Elixirit ei pääse metriä lähemmäks mun kitaraa :)

-niko-
Pahoin pelkään että vain yksi täällä kirjoittavista voisi menestyä kitö-loppetissa www.kitoloppet.fi
flattopguitar
13.02.2009 11:40:42
Kitara on yli 30v vanha ja vois olettaa, et toi halkeema on syntyny joskus n.20v sitten? Saundi on hyvä ja kitarankorjaus ulkonäön takia EI kiinnosta :)
Kysynkin, et kestääkö toi vielä vuosia, vai pitäiskö korjauttaa? Vaikuttaako korjaus saundiin (eiks toi oo aika kriittinen alue?) ?

Jos se on 20 vuotta odottanut korjausta ja kitara toimii edelleen, niin tuskimpa tarvitsee korjata soundin tai kestävyyden vuoksi.

Käytän D'addarion EJ11 settiä (12-53, 80/20). Noi menettää parhaan teränsä n.3-5 tunnissa ja se vähän häiritsee.

D'addarion EXP 80/20 setti, niiden kestävyys on älyttömän hyvä ja soundi melkein samanlainen kuin pinnoittamattomissa kielissä. EJ11 on on kanssa oma suosikki, mutta kestävyyden vuoksi olen siirtynyt noihin EXP kieliin.
nikoniko
13.02.2009 15:12:45
Jos se on 20 vuotta odottanut korjausta ja kitara toimii edelleen, niin tuskimpa tarvitsee korjata soundin tai kestävyyden vuoksi.

OK. Tuli heti turvallisempi olo :)

D'addarion EXP 80/20 setti, niiden kestävyys on älyttömän hyvä ja soundi melkein samanlainen kuin pinnoittamattomissa kielissä. EJ11 on on kanssa oma suosikki, mutta kestävyyden vuoksi olen siirtynyt noihin EXP kieliin.

Täytyypä kokeilla vielä kerran. Kiitoksia!
Pahoin pelkään että vain yksi täällä kirjoittavista voisi menestyä kitö-loppetissa www.kitoloppet.fi :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)