Rämpyttimestä itsestään selviääpi seuraavaa: Schraiban - the new guitar conception - made in Japan - model no: KAE600P/12 Historiikki on semmoinen, että ostin k.o. rämpyttimen kitaristikaverini avustuksella Hesalaisesta kivijalkaliikkeestä 80- luvun alussa. Liikettä en muista. Ny vehje on huanossa hapessa, ko 10- 20-vuatis ja muut huallot on tekemäti, joten 30v- hualtoon ajattelin laitteen sitten keväällä viedä. Utelointi heräsi, joten koetin metsästää kapistuksesta jotain tietoja, mutta en onnistunut. Tämä ihmeellinen interveppi ei tunne kyseistä laitetta tai edes merkkiä. Hyvin se on minua palvellut ja tunnearvoa on enempi ko mitään muuta arvoa, mut osaako joku sanoa mikä ihmeen rämpytin mahtaa olla kyseessä? One kind of music only - the good kind |
rintapek: Rämpyttimestä itsestään selviääpi seuraavaa: Schraiban - the new guitar conception - made in Japan - model no: KAE600P/12 Historiikki on semmoinen, että ostin k.o. rämpyttimen kitaristikaverini avustuksella Hesalaisesta kivijalkaliikkeestä 80- luvun alussa. Liikettä en muista. Ny vehje on huanossa hapessa, ko 10- 20-vuatis ja muut huallot on tekemäti, joten 30v- hualtoon ajattelin laitteen sitten keväällä viedä. Utelointi heräsi, joten koetin metsästää kapistuksesta jotain tietoja, mutta en onnistunut. Tämä ihmeellinen interveppi ei tunne kyseistä laitetta tai edes merkkiä. Hyvin se on minua palvellut ja tunnearvoa on enempi ko mitään muuta arvoa, mut osaako joku sanoa mikä ihmeen rämpytin mahtaa olla kyseessä? Ei mitään tietoa, mutta itsellä on kanssa saman mallin Schraiban 12-kielinen mikillä varustettuna. Ostin kaverilta 90-luvulla, maksoin kokonaista 100 mk. Minä olen John, teidän Entwistlenne, älkää pitäkö muita basisteja! |