Muusikoiden.net
20.10.2020

Livetoiminta »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Zachryn kaapit - kokemuksia
1
StormRaiser
20.04.2020 03:27:12
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kaverilla on Zachryn pro power series merkkiset passiivi PA-kaapit. Tehoa peak 600W per kaappi 8 ohmiin. Tarkka malli 93-2076.
En löytänyt niistä mitään infoa netistä. Onko kellään tietoa - kokemusta näistä kaapeista?
Itse en löytänyt näistä oikein mitään infoa netistä. Onko hyvät, iha jees vai ihan kuraa?
Mitä hintaluokkaa?

Sami_T
20.04.2020 03:57:34 (muokattu 20.04.2020 03:58:40)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

StormRaiser: Kaverilla on Zachryn pro power series merkkiset passiivi PA-kaapit. Tehoa peak 600W per kaappi 8 ohmiin. Tarkka malli 93-2076.
En löytänyt niistä mitään infoa netistä. Onko kellään tietoa - kokemusta näistä kaapeista?
Itse en löytänyt näistä oikein mitään infoa netistä. Onko hyvät, iha jees vai ihan kuraa?
Mitä hintaluokkaa?

Noi on luultavimmin jotain tosi vanhoja (>20 vuotta) vehkeitä. Ikinä en oo nähny/kuullu tota merkkiä myytävän missään tällä vuosituhannella. Useammasta kuppilasta oon Zachryja purkanu pois uusien vehkeiden tieltä. Oon yleensä myyny tollaset almost-noname-kaiuttimet 150-200 e / pari. Laatuun tai sen puutteeseen en ota kantaa.

"Jos punaiset valot ei edes vilku niin laite ei tee kunnolla töitä." - www.showtekniikka.fi
Einherjar
20.04.2020 13:04:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eikös Zachry ollut Ljudian kaiutinmerkkejä? Olisivatko siellä kasanneet sitten näitä kaapeiksi asti?
Ehkäpä tyypit Ljudialla tietäs tarkemmin ainakin.

"Sanovat että osaisin miksata, mutta kyllä se viina mahtaa olla minun juttu" -Tuntematon miksaaja
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2020, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti