Aihe: PA:n viritys/testilevy
1 2 3 4
Mikkosetä
08.04.2010 21:15:58
Ompa muuten just sellanen mitä etin! Tarvii pistää tilaus meneen, kiitos paljon!
Oksu
15.04.2010 20:13:38

Itte tullee aika ussein tuot Opethin Burdenii kuunnellen ja Crowded Housee (kiitti Pete). Mut aikas harvakseltaa missää fetsivooliosastoil tulee mitn soiteltuu ku tietää et kyl ne kamat aikas hyvis käsis siel o muutenkii.
Hippi kukapa muukaan, ainainen riesa tän päivän stadissa. Oi tulispa kunnon sade joka pyyhkis alleen kaiken ton saastaan. Ja siihen paskaan mä luen hipit, stallarit, kommarit, revarit ja muut hihhulit jotka vaikeuttaa kekkosen duunia.
Vilhelmus
15.04.2010 21:38:47

Oksu: Crowded Housee (kiitti Pete).

Sama! "I'm really close tonight..."
Jäätävä mänkkinen.
Reddie
13.07.2010 13:03:06
Offtopic: Lexiconin MX200:ssahan on itessään pari sisäänrakennettua samplea, millä saa kaikuja testailla. Ihan näppärä, täytyy myöntää. Ja pari kertaa tullu joku kysymään et meneekö bändi playbackina ku ruvennu noita hakkaamaan ennen bändin saapumista. :D

Ja sit oikea asenne viritykseen : "Mun PA, mun volat!"
UncleFester
13.07.2010 14:41:20
Meillä miksaaja käytti Rotten Soundia, mukana alinta muhjua ja ylintä sirinää. En tiiä, ainakin hän tykkäsi.
www.mikseri.net/superbullets - Demo 2010 kuunneltavissa!
Esp
18.07.2010 01:33:46

UncleFester: Meillä miksaaja käytti Rotten Soundia, mukana alinta muhjua ja ylintä sirinää. En tiiä, ainakin hän tykkäsi.

Mä käytän usein Queensr˙chen Empire levyn remasteroitua versiota. Hirveä kihinä ja sihinä, sillä saa ainakin vittumaisesti korostuneet ylätaajuudet haettua ja leikottua pois :D
Täh?!?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)