Aihe: Tapahtumatekniikkayritykset ovat identtisiä
1 2 3 4
Janus
11.02.2014 07:31:10 (muokattu 11.02.2014 11:59:04)
Sami_T: Lyhyesti ehdotukseni tästä "uudesta" ryhmästä:
- kaikki voi lukea
- valitaan moderaattorit ko. palstalle (mulla on jo muutama valmis ehdotus tähän)
- moderaattori hyväksyy ne ketkä saa aina kirjoittaa: rajana esim. että pitää tehdä yli 50 keikkaa vuodessa "oikeana" teknikkona/talkkarina, on töissä tukkurilla/maahantuojalla tai pyörittää alan firmaa minkä liikevaihto ylittää jonkun pienen rajan
- itse itseään miksaavat bändit ja niihin liittyvät asiat pysyy pois. Ei mitään kaunaa heitä kohtaan mutta pitää vetää raja johonkin
- moderaattori voi hyväksyä ulkopuolisen kirjoituksen julkaistavaksi, esim. jos joku haluaa kysyä/lausua asiallisesti (mistä tahansa asiasta) jotain niin tottakai
- kaikki ketkä kirjoittaa esiintyy aina oikealla etu+sukunimellään ja näkyvissä on myös se että minkä firman/talon/bändin miehiä on
- jos joku on ärsyttävä niin sitten kun se on riittävän ärsyttävä niin ryhmän jäsenet voi äänestää että "juu ärsyttävä on" ja sitten se hahmo vaan katoaa jonnekin

Keksit juuri Facebookin suljetut ryhmät ("closed group").

Ei siinä, kirjoituksesi kanssa on helppo olla samaa mieltä, vaikka mm. tätä palstaa tuleekin vain passiivisesti seurattua ja toivon mukaan opittua silloin tällöin jotain uutta.

EDIT: http://www.youtube.com/watch?v=djXdKPCoqWs Mä olen käsittänyt, että Anglen MH on hyvinkin tolkun miehiä... Toi "uusi Kummeli V-traileri" taas menee vähän yli ymmärryksen.

EDIT 2: Yo. linkki poistettu Youtubesta.

EDIT 3: "Angle Yhtiöt" (sic) -kanavakin lähti menemään tuubista sen siliän tien. Mitä ihmettä täällä tapahtuu?
Katti
11.02.2014 09:39:17
Sami_T: Mutta kun tähän puheenaiheeseen päästiin (ja edellinen on jo varmaan koko lailla loppuunkäsitelty?) niin ei olis kyllä huono idea tehdä joku aloite muusikoiden.netin ylläpitoon jonkinlaisesta enemmän ammattilaissuuntautuneesta avoimesta ryhmästä.

Komppia täältäkin... Käyn nykyään melko harvakseltaan lukemassa täällä näitä juttuja, syynä juurikin se että tuntuu kuin tulisi hiekkalaatikolle jossa on ainainen kusemiskilpailu päällä.

Toinen asia mikä on syönyt omaa mielenkiintoa on kun viikonloppusotilaat ja vasta alalle tulleet esittävät virheellistä tietoa ja omia mielipiteitään faktoina. Mulla meinaa puuro palaa pohjaan helposti tuollaisissa keskusteluissa eikä niistä oikeasti ole minulle mitään iloa / hyötyä, mutta tavallaan on pakko mainita jotain ettei väärä tieto pääsisi valtaamaan alaa...

Korostan että mielipiteitä saa ja pitääkin olla, ja ne voivat olla täysin eriäviäkin, eikä siinä mitään mutta semmoinen juupas-eipäs vääntö mielipiteiden ja vaillinaisten faktojen avulla on juttu mitä en ymmärrä / kestä...

Nykyään on tilanne se, että jos mulla on oikeasti joku kysymys mihin vastausta tarviin niin on melkein mentävä tonne prosoundwebin puolelle kysymään... ...ja sieltäkin saa hyvin jenkkivärittynyttä (ja vääristynyttä) tietoa, mutta siellä sentään pyritään asiallisesti suhtautumaan, toisin kuin täällä missä käy kuten Sami tuumasikin että ketju revitään kappaleiksi ennen kuin vastaus tulee...
Se että minkä laatuista tietoa tuolta jenkkifoorumilta saa on sitten ihan toinen juttu ja sen takia peräänkuuluttaisinkin tällaista suomalaista foorumia joka voisi toimia Samin esittämien periaatteiden mukaan..

Ugh...
Kyllä se kuolema ne univelat kuittaa...
jarjou
11.02.2014 10:34:24
Komppaan tätä.

Sami_T: Noh noh...

Mutta kun tähän puheenaiheeseen päästiin (ja edellinen on jo varmaan koko lailla loppuunkäsitelty?) niin ei olis kyllä huono idea tehdä joku aloite muusikoiden.netin ylläpitoon jonkinlaisesta enemmän ammattilaissuuntautuneesta avoimesta ryhmästä.

Teknikoiden.net oli ja meni ja tuolla suljetulla puolellakin (=huoneissa) on aika hiljaista.

Mua ainakin vituttaa se että sen kerran kun oikeesti yrittää kirjoittaa tänne jotain järkevää niin joku pökö (anteeksi) repii sen koko threadin palasiksi alta aikayksikön.

Lyhyesti ehdotukseni tästä "uudesta" ryhmästä:
- kaikki voi lukea
- valitaan moderaattorit ko. palstalle (mulla on jo muutama valmis ehdotus tähän)
- moderaattori hyväksyy ne ketkä saa aina kirjoittaa: rajana esim. että pitää tehdä yli 50 keikkaa vuodessa "oikeana" teknikkona/talkkarina, on töissä tukkurilla/maahantuojalla tai pyörittää alan firmaa minkä liikevaihto ylittää jonkun pienen rajan
- itse itseään miksaavat bändit ja niihin liittyvät asiat pysyy pois. Ei mitään kaunaa heitä kohtaan mutta pitää vetää raja johonkin
- moderaattori voi hyväksyä ulkopuolisen kirjoituksen julkaistavaksi, esim. jos joku haluaa kysyä/lausua asiallisesti (mistä tahansa asiasta) jotain niin tottakai
- kaikki ketkä kirjoittaa esiintyy aina oikealla etu+sukunimellään ja näkyvissä on myös se että minkä firman/talon/bändin miehiä on
- jos joku on ärsyttävä niin sitten kun se on riittävän ärsyttävä niin ryhmän jäsenet voi äänestää että "juu ärsyttävä on" ja sitten se hahmo vaan katoaa jonnekin

Niin tää vois tuoda paljon järkeä tähän keskusteluun (mikä olisi ERITTÄIN suotavaa). Ei lausuta nimeltä mitään artistia tai tapahtumaa, vedellään herrasmiesmeiningillä ja keskitytään asiaan (?). Tätä foorumia kuitenkin luetaan jonkin verran mutta kirjoitellaan aika niukasti niin huonompaan suuntaan ei ainakaan mentäis.
Roudari roudaa ja rahaa saa, rahat se ryyppää ja oksentaa.
Pauli Lappalainen
11.02.2014 10:36:26
Sami_T: Noh noh...

Mutta kun tähän puheenaiheeseen päästiin (ja edellinen on jo varmaan koko lailla loppuunkäsitelty?) niin ei olis kyllä huono idea tehdä joku aloite muusikoiden.netin ylläpitoon jonkinlaisesta enemmän ammattilaissuuntautuneesta avoimesta ryhmästä.

Teknikoiden.net oli ja meni ja tuolla suljetulla puolellakin (=huoneissa) on aika hiljaista.

Mua ainakin vituttaa se että sen kerran kun oikeesti yrittää kirjoittaa tänne jotain järkevää niin joku pökö (anteeksi) repii sen koko threadin palasiksi alta aikayksikön.

Lyhyesti ehdotukseni tästä "uudesta" ryhmästä:
- kaikki voi lukea

Niin tää vois tuoda paljon järkeä tähän keskusteluun (mikä olisi ERITTÄIN suotavaa). Ei lausuta nimeltä mitään artistia tai tapahtumaa, vedellään herrasmiesmeiningillä ja keskitytään asiaan (?). Tätä foorumia kuitenkin luetaan jonkin verran mutta kirjoitellaan aika niukasti niin huonompaan suuntaan ei ainakaan mentäis.

Helpoimmin tuo varmaan asettuisi uomiinsa jos nuo laulukamakyselyihmettelyt siirtyisivät tuonne laulaminen osastolle, jossa on jo viittaus laulukamoihin ja aloittelija osasto muutettaisiin "aloittelijat ja amatöörit" tyyppiseksi.

Näin voitaisiin pyhittää tämä osasto enemmän proäänentoistoon keskittyneeksi ja moderointia tiukennettaisiin hiukan jotta juttu pysyisi aisoissa.

Tuo keikkamäärä/liikevaihto määrittely tipauttaisi helposti meikäläisentyyppiset lähellä työkyvyttömyyttä olevat reippaan 30v laatikoita raahanneet esim. opetusmaailmaan siirtyneet raakit rannalle. No toisaalta onko tällaisilla esihistoriaan viittaavilla muisteluilla paljoakaan painoarvoa, sen voi jokainen miettiä mielessään.
Sami_T
11.02.2014 10:47:04

Pauli Lappalainen: Tuo keikkamäärä/liikevaihto määrittely tipauttaisi helposti meikäläisentyyppiset lähellä työkyvyttömyyttä olevat reippaan 30v laatikoita raahanneet esim. opetusmaailmaan siirtyneet raakit rannalle

Aa, sori, juu siis tää ei ollut ollenkaan se ajatus... jos vaikka aseteltais tuo niin että "rajana esim. että pitää tehdä tai _olla jossain vaiheessa tehnyt_ yli 50 keikkaa vuodessa"... Tai jotain sinne päin. Mutta ymmärtänet/kaikki ymmärtänee mitä ajan takaa.
"Jos punaiset valot ei edes vilku niin laite ei tee kunnolla töitä." - www.showtekniikka.fi - samitorvinen.blogspot.fi
dewil
11.02.2014 12:05:29

Periaatteessa olis järkevintä rakentaa kokonaan ihan oma keskustelupalstansa pro-äänentoisto/valoalan ihmisille.
Siinä on vaan on se jännä puoli, että se ei toimi. Vrt: Nettiteatteri ja teknikoiden.net.
Studiopuolellakin meillä on toisaalla members only keskustelupalsta, johon pääsee kutsulla ja jossa on paljon ja kovia tekijöitä, mutta homma on hyvän alun jälkeen laantunut, noin yks keskustelu/kk hommaksi.

Ammattilaiset kun osaa jo aika pitkälle hommansa, niin mistä ne sitten jauhaa?
Jostain kryptisemmistä prosessoriasetuksista, johon pitäis päästä käsiksi sekunnin varotusajalla, kun tuli ihmetilanne keikalla. Ja sitä varten on facebook, jossa kollegat jeesaa nopeesti.
Tai sitten pitää päästä purkamaan fiiliksiä, kun keikkaympäristö/bändi/tilaaja oli joko ihan kauhee tai tosi hyvä. Ja sitä varten on baarit ja jälleen kerran facebook.
Kolmas ulottuvuus on huumorikuvat ja jälleen kerran: Facebook.

Niettä sori vaan pessimistisyyteni: Ei toimi.
Vaikka tää rokkipoliisit.com välillä herättää tunteita, niin minusta on välillä ihan piristävää, kun joku sekoittaa välillä vähän pakkaa jollain peltorimonitorointi ehdotuksillaan. Ainakin se tuo huumoriarvoa jos ei muuta.

Jos jotain tänne kaipais, niin tehokkaampaa moderointia, vaikka ihan vain käyttäjälähtöistäkin, joissa ei edes lähdettäis vastailemaan siihen miljardinteen kysymykseen halvoista ja hyvistä pöntöistä "keikoille ja stadioneille" vaan, ohjattais ne suoraan aiempiin topikkeihin.
Dont Clone The Beat. Own The Beat.
Sytem
11.02.2014 15:28:11
Komppia moderointitarpeelle, epäkannatus Facebookille asiakeskustelukäytössä. Siellä tuntuu asialliset asiat hukkuvan kohinaan, on ne sitten suljetuissa ryhmissä tai sivuilla. Ja kaupallisesta toimijasta ei voi tietää miten asiat näkyy ensi viikolla.

Tämän sivuston huoneisiin en ole törmännytkään...
miksaajasetä
11.02.2014 15:40:39
dewil: ...mutta homma on hyvän alun jälkeen laantunut, noin yks keskustelu/kk hommaksi.

Tuota minäkin hieman pohdin... kuinka vähiin keskustelu menisi, jos osallistujat olisi rajattu ehdotuksen mukaan? Ei tällä palstalla minusta nytkään ole niin paljon keskustelua, ettei sitä jaksaisi lukea.
s151669
11.02.2014 15:55:01

Sami_T:

No mistäs tällaiset amatöörit sitten kaivaisivat niitä tiedonrippusia ?
Antikitarasankari
ferodoz
11.02.2014 18:36:44 (muokattu 11.02.2014 18:41:00)

s151669: No mistäs tällaiset amatöörit sitten kaivaisivat niitä tiedonrippusia ?

a) esim täällä sen jälkeen kun on perustettu uusi pro-keskustelualue jonnekkin
b) aloittejilapalstalta
c) soitinkohtaisilta palstoilta
d) googlesta
e) bändikavereilta
f) tutulta joka tietää
g) musiikkiliikkeestä
e) ostetun tavaran myyjältä.

Onhan näitä. :) Mutta ei se kysyminen väärin ole, niin kauan kun jaksaa vähä tehdä pohjatyötä alle. Eli tällänen skenaario ärsyttää mua:

K: Moi!! Meillä on thrashbändi ja bläästätään täysii!!! millä me saadaan laulu kuulumaa meidän treeniksellä kun meillä ei oo kun mikki!

V: Kytkemällä sen mikin kaiuttimiin. :) voisitko selventää/tarkentaa?

K: Noku me ollaa ostamassa jotai laulukaappei, niin mitkä meidän kandee ostaa?!

V: Jotku sellaiset mitkä riittää teidän käyttöön, mielellään vähän ylimitoitetut kuin tehottomat. Tarkenna vähän että tiedetään neuvoa tehontarve.

K: Noku me soitetaan semmosta grindcoretrashnumetalpunkrockpostrock thrashiä jossa on vaikutteita bluesrockprezeppelinclapton osastosta sekä ihan puhtait bläkkisvaikutteita.

V: Eli heviä. No montako soittajaa ja mitä soittimia ylipäätään? Minkälainen tila? Mikä budjetti?

K: No meitä on Goerkho pannuis, Freofty skitassa, meikä eli Gerlow toises skitas, Seppo kiippareis ja bassoa ei tarvitakkaa!! Soitetaan meidän isän autotallis ja budjetti on se mikä meidän kolmen rippirahoista jää yli uusien iPhone vitosten jälkee!

V: Huoh, no antaa olla jos ei ton tarkemmin tuu, mä luovutan.

K: Mua vittu varoteltiin vittu että täälä ei oo ku tollasia mukavas kaikkitietäviä urpoja! Hyvästi!

Sen pituinen se. Tällästä mä vihaan yli kaiken, ja soisin sen tapahtuvan jossain muualla. :)
Sytem
11.02.2014 18:58:35
s151669: No mistäs tällaiset amatöörit sitten kaivaisivat niitä tiedonrippusia ?

Lukemalla tätä ammattilaisten keskustelualuetta, mun nähdäkseni lukeminen pitäisi kuitenkin olla avointa kaikille.

Omille kysymyksille jäisi nykyiset alueet, toki niiltä ehkä vastaajat vähän vähenisivät uudistuksen myötä. Ainakin itse kuvittelisin kyllä jatkossakin näitä selailevani läpi satunnaisestiu ja vastaavani aiheisiin joihin koen itsellä olevan jotain annettavaa.
NeliX4
11.02.2014 19:53:11
dewil:
Jos jotain tänne kaipais, niin tehokkaampaa moderointia, vaikka ihan vain käyttäjälähtöistäkin, joissa ei edes lähdettäis vastailemaan siihen miljardinteen kysymykseen halvoista ja hyvistä pöntöistä "keikoille ja stadioneille" vaan, ohjattais ne suoraan aiempiin topikkeihin.

Hyvä huomio! +

... Ja sami T:lle & miffelle moderointioikeudet.
Sami_T
11.02.2014 20:15:22 (muokattu 11.02.2014 20:47:38)

Sytem: Omille kysymyksille jäisi nykyiset alueet, toki niiltä ehkä vastaajat vähän vähenisivät uudistuksen myötä

En oikein usko eikä se todellakaan oo se tavoitekaan. Täälläkin muutamat aika kovat ukot jakaa ilmaiseksi ja erittäin hyvällä meiningillä tietotaitoaan kaikille ja niin se varmaan tulisi olemaan jatkossakin.

Mä vaan näen tilanteen vähän niin että mitään suomenkielistä foorumia ammattihommille ei tällä hetkellä ole ja ehkä pitäis olla. Jos se ei ota tuulta alleen niin eipä siinä kukaan mitään häviä, sen voi siitä vaieta vähin äänin kuoliaaksi =)

Tällä hetkellä vaan ongelma on se että moni ei vaivaudu kysymään mitään ammattipuolen hommia ja vielä vähemmän vastaamaan kun se mitä täällä järjestäen tapahtuu on se että sen kerran kun joku oikeesti hampaat irvessä yrittää kirjoittaa jotain järkevää niin se threadi hukkuu alta aikayksikön kaikkeen täysin epäolennaiseen asiaan ja yleensä sellasten ihmisten toimesta millä ei oo minkäännäkösiä rahkeita lausua koko asiaan yhtään mitään.

Jotenkin uskosin että toi ammattikirjottelu/-keskustelu saattais lisääntyä huomattavastikin kun saatais asiat sille mallille että sitä keskustelua voitais järkevästi käydä. Ja siinä ei otettais keltään tai mistään mitään pois, mutta päinvastoin jotain hyvää tästä saattais ehkä jopa seurata.

Yrittäkääpä joku aloittaa keskustelu esim. "Mulla on Pihtiputaan Mudaslammella pienehkö äänentoistofirma ja on tossa tulossa yksi meidän mittapuun mukaan vähän isompi keikka, tarvisi vuokrata ulkopuolelta PA kaljatelttaan jonka koko on 50x20 metriä. Esiintymään tulee bändit x, y ja z. Minkälaisella kalustolla tää yleensä on ollu maan tapana hoitaa ja mitä olis hyvä ottaa huomioon." Niin ei tuu nimittäin yhtään mitään. Heti ekana käsitellään se kun aina tulee liian lujaa ja on sitä bassoakin vielä, haitarihan kyllä kuuluu ilmankin mikkiä ja lisäksi pohditaan se kuinka hyvin humppakiikarit toimi Agentsin keikalla Jenkkapirtillä vuonna 1987 ja millä autolla ne sinne meni. Ja oliko se hyvä auto.

Niin mielellään näkisi sen tilanteen että tää muuttuis niin että Jyväskylän hahmot vastaa että meillä oli viimeks meidän tapahtumassa hommat näin, Tampereen hahmot että meillä oli näin ja vaikka mä omasta puolestani että meillä oli näin. Siihen olisi kysyjän helppo pistää että jahas ja kiitos paljon.

Tää kaikki olisi kaikkien luettavissa. Tää pyörä kun saatais pyörimään niin luulen että sitä asiaa rupeis tulemaan nopeesti ja paljon.
"Jos punaiset valot ei edes vilku niin laite ei tee kunnolla töitä." - www.showtekniikka.fi - samitorvinen.blogspot.fi
Einherjar
11.02.2014 20:26:40
Sami_T: Jotenkin uskosin että toi ammattikirjottelu/-keskustelu saattais lisääntyä huomattavastikin kun saatais asiat sille mallille että sitä keskustelua voitais järkevästi käydä. Ja siinä ei otettais keltään tai mistään mitään pois, mutta päinvastoin jotain hyvää tästä saattais ehkä jopa seurata.

Komppia. Uudet foorumit ei ole lähteneet vetämään, eli sikäli tämä olisi hyvä alusta moiselle. Täällä kuitenkin sitä porukkaa jo pyörii.
Jos vaikka jakaisi tämä livefoorumin kahteen osaan, joista toiseen ohjataan ne amatööriosastot ja toiseen ammattipaavot? Ehkä sillä saisi eloa kummallekin käyttäjäryhmälle, kun ei tarvi pelätä turhaan olevansa väärässä paikassa kysymässä?
"Sanovat että osaisin miksata, mutta kyllä se viina mahtaa olla minun juttu" -Tuntematon miksaaja
H4bu
11.02.2014 21:45:31 (muokattu 11.02.2014 21:46:31)
Janus: -snip-
EDIT: http://www.youtube.com/watch?v=djXdKPCoqWs Mä olen käsittänyt, että Anglen MH on hyvinkin tolkun miehiä... Toi "uusi Kummeli V-traileri" taas menee vähän yli ymmärryksen.

EDIT 2: Yo. linkki poistettu Youtubesta.

EDIT 3: "Angle Yhtiöt" (sic) -kanavakin lähti menemään tuubista sen siliän tien. Mitä ihmettä täällä tapahtuu?

Jätän tämän vain tähän. https://www.facebook.com/permalink. … 414367145349&id=113493162004142
mika.paananen
12.02.2014 08:35:58

One word: Henri93, thats what happened!
Henri93
12.02.2014 21:05:15

Pitäisikö keskustelu siirtää taas itse asiaan joka oli seuraava...

Kun tavallinen ihminen kirjoittaa googleen: "äänentoisto" ja alkaa selailemaan yrityksien web-sivuja, ei hän osaa erottaa yrityksiä toisistansa.

Kuten monet totesivat; yrityksillä on todellakin eroja ja jotkut yritykset ovat jopa keskittyneet tiettyjen asiakkaiden palvelemiseen kun taas toiset palvelevat kaikkia. Kaikki eivät kokeneet web-sivuja tarpeelliseksi, mutta teille jotka koitte:

Minua kiinnostaisi tietää, että kuinka moni ihminen täällä on ollut ideoimassa yritykselle nettisivuja ja mitä asioita ootte pohtineet? Millä konsteilla olette erottautuneet kilpailijoista netissä?

Digivallankumous sivustolla kirjoitetaan otsikolla: Älä huku keskinkertaisuuteen.

Webistä löytyy tällä hetkellä noin 3.7 miljardia web-sivua. Enää et voi vain avata web-sivuja ja odottaa, että asiakkaat putoavat syliisi. Miten siis erottua verkon syövereissä? Kuten monessa muussakin asiassa, hyvät aina erottuvat huonoista.

1) Tarjoa mielenkiintoista sisältöä

Onko sivusto rakennettu sinua vai asiakkaitasi varten? Mieti, mihin kysymykseen asiakkaasi haluavat löytää vastauksen, mistä he haluavat lukea, miten toimia ja käyttäytyä.

2) Palvele

Tarjoa asiakkaillesi jotain, mistä he hyötyvät. Hyviä keinoja ovat mm. ilmaiset oppaat, videokurssit sekä muut neuvot ja rahanarvoiset vinkit. Mieti, mitä asioita omasta bisneksestä voit siirtää kokonaan tai osittain sähköiseksi palveluksi. Näin eroat kilpailijoistasi, jotka käyttävät webbiä ainoastaan yritystarinansa kertomiseen. Kun olet ensin auttanut ja palvellut potentiaalista asiakastasi, myyntikin on tämän jälkeen huomattavasti helpompaa.

3) Verkotu = ole sosisaalisessamediassa

4) Anna oman äänesi kuulua

Älä kopioi kilpailijoitasi. Ihmiset, jotka etsivät parasta ratkaisua tai palvelua tarpeeseensa, eivät halua kuulla kuudetta kertaa yrityksesi olevan luotettava, yksilöllinen ja laadukas. Mieti, mistä juuri sinun luotettavuutesi, yksilöllinen palvelusi ja laadukkuutesi muodostuu, ja kirjoita siitä! Älä pelkää kuulostaa lähestyttävältä, pieneltä tai jopa kotikutoiselta.

5) Paljasta itsesi

Moni pelkää aivan liian monta asiaa verkossa. Jos kerromme liikaa palveluistamme, hinnoistamme, toimintalogiikastamme tai salaisesta reseptistämme, pelkäämme paljastavamme liikaa kilpailijoillemme. Samalla kun blokkaat kilpailijat, blokkaat myös potentiaaliset asiakkaat. Erotu verkossa olemalla avoin.

6) Anna muiden löytää sinut = Hakukoneet

7) Ole mobiili = nettisivut toimivat puhelimella

8) Herätä huomio ulkonäölläsi

Ulkonäöllä voit herättää mielenkiinnon ja erottua muista. Muista kuitenkin, että ulkonäkö ei pelasta huonoa sisältöä. Unohda perinteiset kaavoihin kangistuvat web-sivut. Kokeile jotain muuta.

http://www.digivallankumous.fi/ala- … suuteen-eli-kuinka-erottua-netissa/
http://valobisnes.blogspot.fi/
Rallattelija
12.02.2014 22:37:15
Oletko nyt ihan varma ettei juuri noita asioita ole alan firmojen systeemeissä.

okei, kaikilla saa olla mielipide mutta tää alkaa olla jo naurettavaa. Kokeiles mennä peilin eteen ja katso voiko olla niin ettet vain näe metsää puilta.

nyt narikan kautta....
-My opinion can be change but not that fact I'm right-
Henri93
12.02.2014 22:53:13

Rallattelija: Oletko nyt ihan varma ettei juuri noita asioita ole alan firmojen systeemeissä.

okei, kaikilla saa olla mielipide mutta tää alkaa olla jo naurettavaa. Kokeiles mennä peilin eteen ja katso voiko olla niin ettet vain näe metsää puilta.

nyt narikan kautta....

Voisiko Rallattelijakin kommentoida asiaan jotain järkevää, ettet tee itsestäsi naurunalaista. Suomi24 odottaa sun kommentteja joten voit mennä sinne kirjoittelemaan jos et halua asiasta puhua. Kukaan täällä ei pakota avaamaan tätä keskustelua jos et siihen itse koe tarvetta. En jaksa alentua henkilökohtaiselle tasolle menevään keskusteluun, se on oikeasti todella lapsellista. Toivon, että moderaattoritkin vois jo herätä tässä kohti...
Henri93
12.02.2014 23:15:15 (muokattu 12.02.2014 23:15:41)

Tein uuden blogi-kirjoituksen jossa summaan keskustelua täällä. Tuon uusia (ja vanhoja) näkökulmia myös niille henkilöille jotka eivät m-netissä yleensä pyöri.

Kirjoituksen nimi on: Älä huku keskinkertaisuuteen

http://valobisnes.blogspot.fi/2014/ … 2/ala-huku-keskinkertaisuuteen.html
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)