valoville 19.09.2006 23:03:23 | |
---|
Chamsys valopöydät ovat esillä It´s showtime messuilla Lahdessa 21.-23.9.2006 Welldonen osastolla. Ainakin PC Wing ja MQ100 ovat esillä. Taitaa niitä löytää muiltakin osastoilta... |
Marzi 19.09.2006 23:22:38 (muokattu 19.09.2006 23:26:04) | |
---|
Chamsyssiä rassanneena täytyy sanoa, että suht simppelisti pystyy homman ottamaan haltuun paikassa kun paikassa kunhan vaan lauta tulee ensin tutuksi. Käytettävyys on ihan toista luokkaa kuin daslightilla !!! Komppaan täysillä. Nimimerkillä WholehogII:sen peruskäytön viimeyönä selkokielettänyt (kunpa osaisin tehdä saman näille posteilleni :D). Chamsys valopöydät ovat esillä... Tulossa ollaan.:D EIHÄN!!! No kai mä nyt sen tiedän. Tahtoo sanoa, ettei siellä ole yhdellä napinpainalluksella vielä yhtään mitään. Jokos oot ohjaimen muuten saanut vai menikö mietintään? Pidän ääntä, näyn kauas, olen. |
smile 20.09.2006 10:57:06 (muokattu 20.09.2006 11:03:25) | |
---|
Chamsys valopöydät ovat esillä It´s showtime messuilla Lahdessa 21.-23.9.2006 Welldonen osastolla. Ainakin PC Wing ja MQ100 ovat esillä. Taitaa niitä löytää muiltakin osastoilta... Juu...perjantaina olis tarkoitus suunnata Lahteen |
DSM 20.09.2006 14:47:25 | |
---|
Chamsys valopöydät ovat esillä It´s showtime messuilla Lahdessa 21.-23.9.2006 Welldonen osastolla. Ainakin PC Wing ja MQ100 ovat esillä. Taitaa niitä löytää muiltakin osastoilta... Hitto kun ei ole vielä päätoiminen "yrittäjä" niin ei saa järjestymään aikaa moisille messuille. Saisipa työnantajan ymmärtämään kaikkia tarpeita täydellisesti... "it's nice to be important, but it's more important to be nice..." |
isojussi 20.09.2006 16:41:25 (muokattu 20.09.2006 16:41:46) | |
---|
Hitto kun ei ole vielä päätoiminen "yrittäjä" niin ei saa järjestymään aikaa moisille messuille. Saisipa työnantajan ymmärtämään kaikkia tarpeita täydellisesti... Mulla on taas keikaa siihen malliin, etten ehdi sinne. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
isojussi 29.09.2006 01:10:01 | |
---|
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
isojussi 29.09.2006 09:40:30 | |
---|
simiha 02.10.2006 10:03:23 | |
---|
Hienosti pelittää - tossa pari melko levotonta chasee, kun vähän niillä äsken leikin: Kiitos isojussi videoista! Aika levottomia on ketjut tosiaan... :) Mitäs sä olet näistä mun kokemista miinuksista mieltä: - heikompi valoteho (~100 W halogen?) - värien likaisuus (johtuu ledien huonosta kohdistuksesta, en tiedä paljonko häiritsee käytännössä) Sun mallissa ilmeisesti toimii ns. master-himmennys (dmx-kanava 6:n alkupää)? Laitahan lisää videoita/kuvia jos jaksat! Mulla jäi PAR56 - LED PAR 56 -vertailu tekemättä kun piti palauttaa noi ledivehkeet jo Thomannille. Saas nähdä saako sieltä joskus varmuudella versio 3:a... Edelleen haussa on valoteholtaan hyvä ja suuntaukseltaan laadukas led-lyhty, josta tietäis jonkunlaisella varmuudella että samanlaista saa vuoden päästä lisää! Martin Magnum 550 savuesa Onko tosiaan Martin? Tollasta ei ainakaan löytyny Thomannin haulla... Pipo ja kengät eivät viihdy samassa päässä. (AVS) |
aimotuska 02.10.2006 10:43:27 | |
---|
Onko tosiaan Martin? Tollasta ei ainakaan löytyny Thomannin haulla... Martin == JEM. Dorka mikä dorka.
kalamies#50 >-)))> |
isojussi 02.10.2006 12:03:51 | |
---|
Kiitos isojussi videoista! Aika levottomia on ketjut tosiaan... :) Joo - en uskaltanut ottaa vielä lauantaina keikalle - ajattelin, että puolet yleisöstä laa epilepsiakohtauksen. Mitäs sä olet näistä mun kokemista miinuksista mieltä: - heikompi valoteho (~100 W halogen?) Mun hommissa ei haittaa - laitaa kuvaa ja videoo nettiin, kun kerkiän. Kokeilumestan sain tyhjennettyä viimeyönä kahteen mennessä. - värien likaisuus (johtuu ledien huonosta kohdistuksesta, en tiedä paljonko häiritsee käytännössä) En mä ymmärrä tosta mitn. Ei mun silmä sano. Sun mallissa ilmeisesti toimii ns. master-himmennys (dmx-kanava 6:n alkupää)? Toimii juu. Laitahan lisää videoita/kuvia jos jaksat! Mulla jäi PAR56 - LED PAR 56 -vertailu tekemättä kun piti palauttaa noi ledivehkeet jo Thomannille. Saas nähdä saako sieltä joskus varmuudella versio 3:a... Sen takia mä tilasinkin kannut Suomesta. Ei ollut juurikaan kalliimmat Edelleen haussa on valoteholtaan hyvä ja suuntaukseltaan laadukas led-lyhty, josta tietäis jonkunlaisella varmuudella että samanlaista saa vuoden päästä lisää! Onko tosiaan Martin? Tollasta ei ainakaan löytyny Thomannin haulla... http://www.thomann.de/thoiw3_artikel-165372.html Tosin mun koneen kyljessä lukee "Martin" eikä Jem Nesteenä käytän: http://www.thomann.de/thoiw3_jem_ifog_nebelfluid_prodinfo.html Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
viuhko 02.10.2006 12:28:04 | |
---|
Onkos noi White LED kannut samaa sävyä ku LEDi taskulamppujen "sini sävy"? Ajattelin vaa et sais jotaa visioo siintä minkälaista sini sävyä tuola ylempänä tarkoitettiin. Kokeilin viime keikalla miksaajan ledi taskaria kaverin pärstään ja kyllä siinä aika ikävän kylmä sävy oli. Kävi melkein palelee. Toisaalta jos haluu näyttää kylmäveriseltä lavalla ni kyllä se sitten varmaan on ihan ok. -W- |
isojussi 02.10.2006 22:44:36 | |
---|
Laittaisin videe lisää, mutta kun nää on niin h-e-l-e-v-e-t-i-n suuria. Onks jossain olemassa joku vaikka freeware pienennysohjelma tms. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
isojussi 04.10.2006 00:09:34 | |
---|
isojussi 04.10.2006 06:37:03 | |
---|
Antakaas mutten ammattilaiset vinkkiä noitten suuntaukseen - mä en ymmärrä siitä oikein mitn. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
aimotuska 04.10.2006 10:47:00 | |
---|
Tossa pari käytännön demoa, joissa kaikissa erityyppiset valot: Jukupliut, sähän osaat laulaa.. Nää on sit vaan tämmöttiis kommentteja, että jätän ne ammattilaisten neuvot ihan oikeille ammattilaisille. Näistä kaikista saa semmosen fiiliksen, että sä oot yksin koko pimeässä universumissa, koska mitään ympäröivää materiaalia ei oo valaistu. Jotain kivaa taustapesua vois hoidella muutamalla lattialle sijoitellulla lampulla. Miksi ne valot muuten silleen sykkii koko ajan, erityisesti feidauksen aikana? Johtuuko se tosta videosta itsestään vai tekeekö ne livenäkin sellasta? Dorka mikä dorka.
kalamies#50 >-)))> |
isojussi 04.10.2006 11:48:35 | |
---|
Jukupliut, sähän osaat laulaa... Kiitos! Oli vielä ääni vähän paskana edellisen illan jäljestä. Nää on sit vaan tämmöttiis kommentteja, että jätän ne ammattilaisten neuvot ihan oikeille ammattilaisille. Näistä kaikista saa semmosen fiiliksen, että sä oot yksin koko pimeässä universumissa, koska mitään ympäröivää materiaalia ei oo valaistu. Jotain kivaa taustapesua vois hoidella muutamalla lattialle sijoitellulla lampulla. Hehe - mutta mähän OON siä yksin..... ei vais: Toi on siis vedtty livenä, mutta ilman yleisöö. Mut varmaan hankin noita kannuja viä lisää tai korvaa noi takavalot scannereilla ( http://www.martin.com/product/product.asp?product=maniascx500 ) ja siirrän noi takavalot just tohon pesuun. Miksi ne valot muuten silleen sykkii koko ajan, erityisesti feidauksen aikana? Johtuuko se tosta videosta itsestään vai tekeekö ne livenäkin sellasta? Jos musaohjaus on päällä, niin sillon. Mut jostain syystä videolla se näyttää sykkivän normifeidauksenkin aikana. Samoin värit vähän vääristyy. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
rintapek 04.10.2006 12:59:45 | |
---|
Mut jostain syystä videolla se näyttää sykkivän normifeidauksenkin aikana. Samoin värit vähän vääristyy. Videokamerassa automaattinen valaistustason säätö ? One kind of music only - the good kind |
isojussi 04.10.2006 14:24:54 | |
---|
Videokamerassa automaattinen valaistustason säätö ? Joo - perkeus, jos joku vielä sanoo, ettei netissä oo tietoo, niin.... Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
simiha 04.10.2006 22:53:43 | |
---|
Kiitos isojussi videoista, sykähtelevää meininkiä! Mites sä oot toteuttanu ton valojen ohjauksen, kun ei vissiin mitään ukkoa ole? Käytätkö ääniohjausta jollain lailla? Pipo ja kengät eivät viihdy samassa päässä. (AVS) |
isojussi 05.10.2006 00:28:08 | |
---|
Ääniohjauksella - paitti "pois kaapistain" tytär 10v. ajaa valoja. En viittiny demovideolla tökkiä ohjainta seuraavaan pankkiin.... Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |