Pauli Lappalainen 08.06.2015 22:13:49 | |
---|
miffe: iNuke w/ Lake Processing! Minä pelkään lab.gruppenin ja Laken syöksykierrettä. Varmaahan on, että tuotemerkkejä tulee katoamaan lähivuosina melkoisesti. Itse tuotteet ja tuotekehitys saattaa pysyä olemassa esim. ryhmän yhteisen brändin alla. Ostakaa jotain.
Jos hintapyyntö ei miellytä, niin tee tarjous. |
olavi_t 09.06.2015 09:16:38 | |
---|
rintapek: Ei se o keikan koosta kiinni milloin subia tarttee. Ei kotiteatteriinkaan subia hankita sen vuoksi, et sillä saa naapuripitäjän pidettyä hereillä. Lähinnä tarkoitin, että tuon alhaisen jakotaajuuden ansiosta 15" woofer toimii eri tavalla kuin jos jakotaajuus olisi vaikkapa 2,1kHz, niinkuin se on esimerkiksi Yamahan DXR15:ssa. |
miksaajasetä 09.06.2015 20:55:13 | |
---|
Pauli Lappalainen: Varmaahan on, että tuotemerkkejä tulee katoamaan lähivuosina melkoisesti. Itse tuotteet ja tuotekehitys saattaa pysyä olemassa esim. ryhmän yhteisen brändin alla. Rahoituksen osalta tuotekehityksen tilanne saattaa jopa parantua... on vähän eri asia, jos ohjelmistoa myydään 1000 tai 100000 kopiota. |
miffe 13.06.2015 13:54:17 | |
---|
miksaajasetä: Rahoituksen osalta tuotekehityksen tilanne saattaa jopa parantua... on vähän eri asia, jos ohjelmistoa myydään 1000 tai 100000 kopiota. Tässä kohtaa se ohjelmiston rahoitus tulee kalliin hardwaren myynnistä. Jos/kun Lake ympätään iNuken kylkeen halpiksena, loppuu lab.gruppenin myynti siihen paikkaan. Se on sitten sen ruotsalaisen brändin kuolinkoraus. Turbosound ja Midas on jo ajettu syöksykierteeseen, vaikka rahaa on syydetty melko avonaisen piikin kautta. entinen turkulainen |