Aihe: Toimiva MP3 soitin livekäyttöön taustanauhojen soittoon!
1 2
Rouda-setä
17.02.2013 18:05:51
stnprkl: Miksi?

Ja sit ihmetellään kun ei musiikkikauppa kannata kotomaassa.
Sori offtopic, mut kun ei ymmärrä niin ei ymmärrä. Ei meinaan montaakaan objektia oo tullu esmes vimoseen viiteentoista vuoteen vastaan mitä ei sais suomesta about samaan tai edullisempaan hintaan kun saksan postimyynnistä.

ProD2 on muuten kans kalliimpi Thomannilla.
matsku
19.02.2013 12:55:21
Miksi ei? Eikös se ole minun oma asiani mistä laitteeni ostan? Vai tarvitsenko sun hyväksynnän mistä laitteeni ostan? Lopettakaa nyt hyvät ihmiset tämä Muusikoiden.netin "mä tiedän miten kaikki tehdään oikein narina" ärsyttää kun täältä löytyy paljon näitä marisijoita jotka on olevinaan niin helvetin "ammattilaisia". Totuus on jotain iavan muuta. Onneksi oikeat ammattlaiset eivät täällä saitilla käykkään huh, huh... Joka asiasta pitää olla aina väittämässä vastaan ja avautumassa kun "teet nyt aivan väärin ton ja tän ja ton ja näin tää homma pitää tehdä"

En käsitä tätä touhua täällä...

Kysyin yksinkertaista asiaa mikä olisi hyvä stereo di-boxi? En kaivannut apua siihen mistä sen hankin joka on täysin oma asiani päättää ei teidän marisijoiden.

Sori offtopic, mut kun ei ymmärrä niin ei ymmärrä. Ei meinaan montaakaan objektia oo tullu esmes vimoseen viiteentoista vuoteen vastaan mitä ei sais suomesta about samaan tai edullisempaan hintaan kun saksan postimyynnistä.
Ei jätkät jumalauta bileet meni yli! Onko muka näin? keikkahan meni helvetin hyvin!
KariS
19.02.2013 13:03:46

matsku: Miksi ei? Eikös se ole minun oma asiani mistä laitteeni ostan? Vai tarvitsenko sun hyväksynnän mistä laitteeni ostan? Lopettakaa nyt hyvät ihmiset tämä Muusikoiden.netin "mä tiedän miten kaikki tehdään oikein narina" ärsyttää kun täältä löytyy paljon näitä marisijoita jotka on olevinaan niin helvetin "ammattilaisia". Totuus on jotain iavan muuta. Onneksi oikeat ammattlaiset eivät täällä saitilla käykkään huh, huh... Joka asiasta pitää olla aina väittämässä vastaan ja avautumassa kun "teet nyt aivan väärin ton ja tän ja ton ja näin tää homma pitää tehdä"

Kysyin yksinkertaista asiaa mikä olisi hyvä stereo di-boxi? En kaivannut apua siihen mistä sen hankin joka on täysin oma asiani päättää ei teidän marisijoiden.

OT: Kai tähän voisi todeta, että se koira älähtää johon kalikka kalahtaa...

Itse yritän tukea paikallista aina ja kaikessa, mutta joskus hinta- tai toimitusaika ei vaan salli sitä...

/Kari
Make it idiot-proof and someone will make a better idiot
dewil
19.02.2013 13:22:19

Ensinnäkin täältä löytyy nimen omaan niin maan helvetin kovia ammattilaisia, että saa olla kiitollisna miten ne jaksaakin olla niin maan helvetin auttavaisia ja pitkäpinnaisia.
Semminkin kun kiitos on monesti hyvin tiukassa.

Ja jos joku kysyy sulta "miksi", ja esittää oman näkemyksensä jonka perusteella kyseenalaistaa valintasi, niin onks itkupotkut oikeesti paikallaan?
Dont Clone The Beat. Own The Beat.
matsku
19.02.2013 13:41:41
On Kari tietysti vähän sitäkin, täytyy myöntää ;)
Tuen kanssa paikallista liikettä mielelläni, jos vaan hinnat ovat kohillaan. Valitettavasti Thomann on lähes kaikessa vaan edullisempi kuin paikallinen pulju, joten köyhän on ostettava sielä mistä halvemmalla saa, tietenkin ;)

Miksikö ostan Thomanilta: Sieltä saa edullisesti tavaraa nopealla toimituksella, eikä ole ikinä ollut valittamista heidän tuotteistaan tai palveluistaan. Ja sen on ollut helppo paikka tilata, itse en jaksa eikjä ole aikaa kilpailuttaa kaikkia suomen narikoita mikä niistä on halvin. Varmaan saa Suomestakin jostain paikoista ihan kilpailukykyiseen hintaa Sound Paul Sound's esim.

KariS: OT: Kai tähän voisi todeta, että se koira älähtää johon kalikka kalahtaa...

Itse yritän tukea paikallista aina ja kaikessa, mutta joskus hinta- tai toimitusaika ei vaan salli sitä...

/Kari
Ei jätkät jumalauta bileet meni yli! Onko muka näin? keikkahan meni helvetin hyvin!
xerxes
19.02.2013 14:22:43
matsku: On Kari tietysti vähän sitäkin, täytyy myöntää ;)
Tuen kanssa paikallista liikettä mielelläni, jos vaan hinnat ovat kohillaan. Valitettavasti Thomann on lähes kaikessa vaan edullisempi kuin paikallinen pulju, joten köyhän on ostettava sielä mistä halvemmalla saa, tietenkin ;)

Miksikö ostan Thomanilta: Sieltä saa edullisesti tavaraa nopealla toimituksella, eikä ole ikinä ollut valittamista heidän tuotteistaan tai palveluistaan. Ja sen on ollut helppo paikka tilata, itse en jaksa eikjä ole aikaa kilpailuttaa kaikkia suomen narikoita mikä niistä on halvin. Varmaan saa Suomestakin jostain paikoista ihan kilpailukykyiseen hintaa Sound Paul Sound's esim.

StPaulssissa tuo on just saman hintanen. Yleensä kun oon vertaillut, niin sama tai halvempi on mun kiinnostuksen kohteissa ollut ihan kotimainen liike.
Relax.
LHU
19.02.2013 17:39:45
matsku: ...ärsyttää kun täältä löytyy paljon näitä marisijoita jotka on olevinaan niin helvetin "ammattilaisia". Totuus on jotain iavan muuta. Onneksi oikeat ammattlaiset eivät täällä saitilla käykkään huh, huh... Joka asiasta pitää olla aina väittämässä vastaan ja avautumassa kun "teet nyt aivan väärin ton ja tän ja ton ja näin tää homma pitää tehdä"

Kyllä mun mielestä sun ongelma tossa ekassa postauksessa oli "hieman" laajempi kuin stereoboxin valinta. Mut aivan sama, jos et kerran tajua tätä touhua täällä niin kannattaa jatkossa kysellä niiltä "oikeilta ammattilaisilta", ja pitää siitä päivätyöstä kiinni kynsin hampain.
Täältähän poistellaan viestejä ja kokonaisia keskusteluja aivan mielivaltaisesti!!!
eetuss
19.02.2013 18:09:09

Tätä on kyllä todella vaikea käsittää. Ja sori vaan kaikki, jotka on kokenut hyviä ostoelämyksiä T-kaupasta, mutta kyllä te vielä kerran metsästätte jostain Vanuatulta sitä lähetystä.
- Thank you for your reply, and please understand any frustrations are not directed at you.
stnprkl
19.02.2013 21:16:34
...

Eiku sori. Toi Radiali on ihan paska.
Osta tää
http://www.dv247.com/studio-equipme … m-pro-dj-di-2-channel-di-box--94499
on halpa ja saa postin kyydillä ulkomailta.

Ja nyt niit hymiöitä :) :) :) :) :)

Ja ei ollu tarkoitus pätee tai arvostella sun ammattitaitoas tai kykyä kirjottaa "thomann" selaimen hakukenttään. Tässä samassa threadissa tosin jo mainittiin ihan nettiosoite mistä ton radialin sais pari euroo halvemmalla ihan kotimaiselta maahantuojalta.

Sori amatöörimaisuuteni, yritän petrata omaa käyttäytymistäni seuraavalla kerralla kun päätän kirjoittaa tälle foorumille.
Viltsu audiokantaja
ferodoz
19.02.2013 23:31:41

stnprkl:Ja ei ollu tarkoitus pätee tai arvostella sun ammattitaitoas tai kykyä kirjottaa "thomann" selaimen hakukenttään. Tässä samassa threadissa tosin jo mainittiin ihan nettiosoite mistä ton radialin sais pari euroo halvemmalla ihan kotimaiselta maahantuojalta.

Tää kaveri nyt on vain kuullu jostain että Thomannilta kannattaa tilata. Mä en oo ikinä ostanu sieltä mitää, enkä osta! Markun Musiikista Sjoelta saa halvemmalla.
Kailis: Jos mä otan joskus tatuoinnin niin se on Joukahainen ottamassa Väinämöiseltä suihin.
rintapek
20.02.2013 02:27:19

stnprkl: Eiku sori.

Sori amatöörimaisuuteni, yritän petrata omaa käyttäytymistäni seuraavalla kerralla kun päätän kirjoittaa tälle foorumille.

Älä pidä pitkää taukoa, jos saa pyytää.
Ihan sun toimittamilla lipuilla meit pääs narikasta läpi samassa seurueessa pari ylimääräistäkin. Kattomaan loppuunmyytyä keikkaa.
One kind of music only - the good kind
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)