dewil: Sai virittää toisen setin just vokaaleille ja jotenkin dynamiikka ja kokonaisvaltainen selkeys/erottelu oli ihan mahetsu. Tää se vissiin ton Jenkkilän Reima Saarisen visiokin on ollut, ja vaikka itse en ole päässyt "tuplilla" ajamaan, olen kuullut monelta muultakin samankaltaista palautetta, että homma siis toimis (ja nyt en siis puhu mistään laulukamoista muun tukena, vaan kahdesta samanlaisesta PA:sta, joista toinen on laululle, toinen muulle "viritetty". dewil: Tätä pitäis päästä tyyppaileen enemmänkin. Ollaan nimittäin kovin jännän äärellä. Suosittelen stedaamaan! Todellakin! Ei muuta kuin ilmoituksia kehiin, jos jollain on tuollaista meneillään... Saattaisin ajaakin pätkän matkaa ihmettelemään.... Kyllä se kuolema ne univelat kuittaa... |
Noisy:...Halvin mun mielestä käyttökelpoinen aktiivikaiutinpari tuossa hintaluokassa taitaa olla dB Technologies Cromo 12. Mulla on Cromo8:t ja ne on erittäin jees. Jos pelkästä laulusta on kyse, suosittelilisin miettimään maksimissaan cromo kymppejä. Veikkaan kasienkin piisaavan. Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |