Aihe: Allen&Heat GL2400-24 1 2 | |
---|---|
![]() 17.08.2010 21:10:48 | |
Barpas: Mitäs sanotte Soundcraft lx7 24 tiskist suhteessa A&H ominaisuuksiin.Kumpi paree. Kyllä mun mielestä A&H on parempi tiski. Äänessä ainakin. Ja muistaakseni tuosta Soundcraftin tiskistä ei löydy muuta kuin ne kanavat ja neljä grouppia. A&H:ssa on sentään vaiheenkäännötkin. Mutta silti mulla olisi yksi tuollainen pykälää vanhempi Spirit myynnissä. Ilmeisesti sisältä on suht, samaa tavaraa. Casekin löytyy. | |
![]() 17.08.2010 21:26:18 | |
A&H melko selvästi. Joka kanavalle oma +48V ja vaiheenkääntö 7x4 matriisi Enemmän kanavakohtasia LEDejä, ainakin omasta mielestä selkeyttää toimintaa Valmiit liitännät kahdelle joutsenkaulavalolle Saa tarvittaessa monitorimoodiin, eli nuo masterliut ohjaa auxeja Stereokanavissa kaksi stereota => esim. dj tarvitsee tällöin vain yhden kanavan käyttöönsä "No siis eemolli soitetaan tosta....äh, vedä vitosina." | |
![]() 18.08.2010 02:40:55 (muokattu 18.08.2010 02:52:30) | |
Ei voi A&H GL:aa verrata LX7:een. Ei oo samassa hintaluokassa eikä oo samassa kastissa muutenkaan. Toi LX7 (tai yleensäkin Soundcraftin vehkeet GB:n alapuolella), A&H vehkeet MixWizardin ja GL:n alapuolella ja muut vastaavat on vähän sellasia että mä en oikein edes ymmärrä mihin käyttöön ne on suunniteltu. Live-bändin etupäähän ei ainakaan. Mä oon muutaman LX7:n sekä ZEDin asentanu kiinteään asennukseen lähinnä sellaiseksi apumikseriksi hanskaamaan lähinnä muutamaa ulkoa tulevaa stereosyöttöä sekä muutamia mikkejä. LX7 toimii linjamikserinä hyvin mutta mikkietuset on aivan soronoo minkä huomaa jo kuuntelemalla ihan yksittäistä kanavaa. ZEDissa taas ongelmana on aivan kohtuuton taustakohina ja sen lisäksi kun sillä yrittää miksata vaikka 6 kanavan jotain akkarihommaa niin L-R-bus huutaa (jo siinä kohtaa) leipää ja vaikka mitä tekis niin kun se vehje summaa kanavat yhteen niin se lopputulos on jotain aivan kamalaa. Niin jos joku on ostamassa mikseriä sellaiseen käyttöön että siitä menee koko bändi läpi niin lähtekää A&H:n kohdalla tosta MixWizardista ja Soundcraft-osastolla GB2R:sta. Kaikki mitä jää sen alapuolelle on bändikäytössä aika haikeita laitteita. Se että kumman merkin ottaa on lähinnä makuasia, molemmat tekee saman asian yhtä hyvin tai huonosti. Tosta kun mennään eteenpäin niin mun silmissä Soundcraftin GB ja A&H GL kulkee rinta rinnan (jossain vaiheessa vilahtaa myös Midas- ja APB-vaihtoehdot esiin) kunnes tulee se MH/ML-osasto vastaan ja siinä kohtaa A&H vetää lyhyemmän korren. samitorvinen.blogspot.com | |
![]() 18.08.2010 06:21:21 (muokattu 18.08.2010 06:22:45) | |
Sami_T: Tosta kun mennään eteenpäin niin mun silmissä Soundcraftin GB ja A&H GL kulkee rinta rinnan Henk. koht. olen siis GL2400 bulsalla vetäny useemmankin kerran, niin vaikken siitä erityisesti tykkää, niin silti se on mun mielestä parempi kuin esim. GB4. Toi Crafti tuppaa klippaamaan äkkiarvaamatta ja rumasti, eli sukulaisuus sinne Spirit-osastoon tulee selkeesti esille. (jossain vaiheessa vilahtaa myös Midas- ja APB-vaihtoehdot esiin) kunnes tulee se MH/ML-osasto vastaan ja siinä kohtaa A&H vetää lyhyemmän korren. Mulle Midas tulee vaihtoehdoksi vasta siinä kohtaa, kun noiden muiden tarjonta malliston yläpäässä loppuu. APB:t on muuten ihan hyviä lautoja, mutta tuppaavat hajoomaan liian helposti. ML-sarja taas ei o koskaan vakuuttanu mm. hyvin monista lastentaudeista johtuen. MH-sarja onkin täten nykytuotannossa olevista analogibulsista sitä edullisinta osastoa, jota haluun eteeni saada. Vanhemmista käy esim. Crestin Century-sarja. Näiden yläpuolella sit oikeet Midakset (XL3, XL4, Heritaget). turkulainen | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 2 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)