![]() 16.09.2009 13:41:21 (muokattu 16.09.2009 13:41:43) | |
---|---|
strophe: Kyllä se, että urpoja sattuu ja urpojen kaljat kaatuvat, on tärkeäpää kuin roudausmukavuus. Tai sitten hankkii siihen lähettyville vartioimaan Venäjän Spetznaz-joukkojen traumatisoituneen Tshetshenian veteraanin. Ja pihvi lätisee. Ehkä sun sit kannattaa unohtaa nää hommat ja mennä vaan baarin sen sun tshetseeniveteraanin kanssa kaateleen niitä urpojen kaljoja ja jättää nää hommat niille jotka ei tykkää kantaa räkkejä jossa on nauloja pystyssä. | |
![]() 16.09.2009 14:27:17 | |
pitk: Me on männäaikoina käytetty ihan perus punavalkoista huomionauhaa. Helppo laittaa keulan ympärille, urvas pysyy yllättävän hyvin poissa. Kaverilla oli joskus sellaista armeijan nauhaa jossa luki "miinoitettu". Mahtaisiko tehota? :) Niin vähän aikaa,niin paljon puuhasteltavaa! | |
![]() 16.09.2009 17:49:41 | |
Ei toimi miinoitettu, tulee joku teekkari tussin kanssa ja vaihtaa M:n V:ksi ja laittaa sen lasinsa siihen :) | |
![]() 16.09.2009 19:23:07 | |
ÄM: Aika vähän ittelle sattuu, kun on pikkuromppeet yleensä lavalla. Mut silti tullu mieleen, Ihan itte itteään lauteilta miksatenkin toi ilmiö on tuttu. Mikeissä, miksereissä ja yleensäkin pändikamoissa on joku magneetti, mikä vetää asiaankuulumattomia puoleensa. Itte olen koittanu minimoida noi ongelmat alkulähteiltä, eli noil privakeikoilla mä vien sinne salin puolelle kuulutusmikin, hoksattiin sitä pyytää tai ei. Toi poistaa ongelmasta jo puolet, eli käytännssä kaikki ne, joille illan mittaan tulee se suunnaton tarve päästä sanomaan pari sanaa mikkiin. Toinen on sit se, ko duokäyttöön tuli aikanaan hankittua wanha pikkumikseri, ni sen kans samaan räkkiin sit taukoceedeesoitin. Ton sijoituspaikka sit kans sinne salin puolelle, tai ainakin pois bändin soittoalueelta. Tost on parikin hyvää puolta. Ittelle helpompaa käydä vaihtamassa taukolevyä, säätämässä volaa tms ko homma hoituu kaukosäätimellä lavalle kiipeämättä vaik baaritiskiltä. Vaihtoehtoisesti voi jättää kaukosäätimen järkkärin/bestmänin tms rintataskuun, ni hää voi itte makunsa mukaan toimia niinko huvittaa. Se toinen hyvä puoli on sit se, että jokseenkin kaikki loppuillan juopuneet wannabelevynvaihtajat ja mikserinihmettelijät jäävät siihen pikkuräkin luo. On vähentynyt kummasti toi asiaton liikehdintä bändikamojen seassa. One kind of music only - the good kind | |
![]() 16.09.2009 21:06:20 | |
Terttu: Tää on sit takuuvarmasti ensimmäinen, ainoa ja viimeinen kerta kun sanon mitään hyvää b-alkuisista laitteista. Hei camoon. Niistähän on vaikka mihin! http://photos1.blogger.com/blogger/3769/1275/1600/behringer.jpg Dont Clone The Beat. Own The Beat. | |
![]() 16.09.2009 22:11:56 | |
Terttu: Tää on sit takuuvarmasti ensimmäinen, ainoa ja viimeinen kerta kun sanon mitään hyvää b-alkuisista laitteista. ...Tiski ui kirjaimellisesti oluessa ja siiderissä. Siis oikeesti. Casen pohjalla oli n. 5cm nestettä ja bändi kipuaa lavalle... Keikka meni kivasti ja mitään rutinoita/ongelmia ei ollut. Syy; ne b-tiskit on rakennettu niin, et pohjassa ei oo yhtään ruuvin reikää, vaan koko paska on umpimuovia. Niistä sais helvetin hyviä pulkkia talveksi. Noit nestepitoisten aineiden säilytyspaikkoihin liittyviä juttuja täs välissä ko ny on jo muutama ollut, ni melkein tarttee kysyä, että onko toi sattumankauppaa, vai Beeltä hiton hyvää suunnittelua: Suomalaisiin olosuhteisiin suunniteltu tiski? ;-) One kind of music only - the good kind | |
![]() 17.09.2009 22:55:37 | |
dewil: Hei camoon. Niistähän on vaikka mihin! http://photos1.blogger.com/blogger/3769/1275/1600/behringer.jpg Niin, ja tuossahan tapauksessa kävi vielä niin, että toi raksi vaurioitui roskiskuntoon ja B-rinkeli meni keikalle jo muutaman päivän kuluttua. Oli muuten ton keikan jäljiltä erään lafkan kuorkki suhteellisen täynnä (sinne piti saada myös sen toisen lavan kamat). Tetris onnistui siinä määrin täydellisesti, että yksi viimeisistä pahvilaatikossa olleista Powersoftin vahvistimista aiheutti auton kontin katon repeämisen, sitä laatikkoa tunkiessa. Eipähän tarvinnu sitäkään tornia liinoittaa... turkulainen | |
![]() 17.09.2009 23:10:17 | |
miffe: Tetris onnistui siinä määrin täydellisesti, että yksi viimeisistä pahvilaatikossa olleista Powersoftin vahvistimista aiheutti auton kontin katon repeämisen, sitä laatikkoa tunkiessa. Eipähän tarvinnu sitäkään tornia liinoittaa... Hoitiko vastuuvakuutus vai oliko niin pommikuntoinen kuljetin ettei tarvinnut kysellä? Nimim. "ei oo halpoja noi kuormakorit" :-) "Te ette osaa." -- Tattarisuon konttorin katsastusmies | |
![]() 18.09.2009 00:01:48 | |
jurpontor: Hoitiko vastuuvakuutus vai oliko niin pommikuntoinen kuljetin ettei tarvinnut kysellä? Nimim. "ei oo halpoja noi kuormakorit" :-) Siis mulla on KA:n vanerikontti, jossa pinossa kaksi miksaustiskiä, joiden päälle sullon pahvilootaa. Ja siinä kohdassa kontti repee. Mietis ny hetkinen. Siin autos ei saanu pelkääjän ovee edes auki, joten sillekin paikalle tarvis mennä kuskin osaston kautta. Sit se auto kulki kenollaan. Henk. koht. olen edelleen onnellinen, ettei mun tarvinnu sitä ajaa kuin siellä festarialueella niiden kahden lavan välii. Tosin kerettiinhän me se upottaa yhdes välis sinne toisen lavan viereiselle hietsullekin... turkulainen | |
![]() 18.09.2009 00:37:03 | |
miffe: Siis mulla on KA:n vanerikontti, jossa pinossa kaksi miksaustiskiä, joiden päälle sullon pahvilootaa. Ja siinä kohdassa kontti repee. Mietis ny hetkinen. Siin autos ei saanu pelkääjän ovee edes auki, joten sillekin paikalle tarvis mennä kuskin osaston kautta. Sit se auto kulki kenollaan. Henk. koht. olen edelleen onnellinen, ettei mun tarvinnu sitä ajaa kuin siellä festarialueella niiden kahden lavan välii. Tosin kerettiinhän me se upottaa yhdes välis sinne toisen lavan viereiselle hietsullekin... Jaa et mieti hetkinen? Ei, kuule, en se ole mä jonka tarvii miettiä, se on se lafka joka ton kehtas johonkin ajoon vielä rahasta pistää, jonka pitäs mennä itteensä ja miettiä. Eli se peli oli ilmeisesti täys pommi? Ja vielä jostain nurkasta jousi poikki tai pussi tyhjä - kuitenki joku vanhan liiton pulla-auto kultaselta kasikytluvulta. No kyllähän tommosellakin tavara kulkee, mut en mä sitä uskaltais enää julkisen liikenteen piirissä ajaa, vaikka lätkät oiskin molemmissa päissä. :-) "Te ette osaa." -- Tattarisuon konttorin katsastusmies | |
![]() 20.09.2009 04:14:49 | |
jurpontor: Jaa et mieti hetkinen? Ei, kuule, en se ole mä jonka tarvii miettiä, se on se lafka joka ton kehtas johonkin ajoon vielä rahasta pistää, jonka pitäs mennä itteensä ja miettiä. Eli se peli oli ilmeisesti täys pommi? En mä siitä ton enempää kerenny vikoja löytää. Tarinoita toisaalta ko. autoon liittyen olen kuullut. Ja vielä jostain nurkasta jousi poikki tai pussi tyhjä - kuitenki joku vanhan liiton pulla-auto kultaselta kasikytluvulta. No kyllähän tommosellakin tavara kulkee Volvo F6, johon siis mahtui kyytiin kahden festarilavan kamat poislukien ne kahdeksan EAW KF650z koilotinta, joista neljä roikkui dewilin kuvaamalla B-patentilla. turkulainen | |
![]() 22.10.2009 19:15:54 | |
strophe: Kyllä se, että urpoja sattuu ja urpojen kaljat kaatuvat, on tärkeäpää kuin roudausmukavuus. Tai sitten hankkii siihen lähettyville vartioimaan Venäjän Spetznaz-joukkojen traumatisoituneen Tshetshenian veteraanin. Ja pihvi lätisee. Tulee tuosta mieleen eräskin keikkaklubi Moskovassa, missä lavalla seisseiden järkkäreiden ja yleisön välillä käytiin melkoista sotaa... Lopulta eräs yleisön jäsen kaappasi yhden pokeista karhunsyleilyyn ja hyppäsi lavalta, melkoista meininkiä. Itse kun joudun keikalla kerran sukeltamaan yleisön sekaan hakemaan solistia joka putosi sinne kitaransa kanssa, oli yleisö erinomaisen herrasmiesmäistä, tilaa tehtiin ja autettiin vielä takaisin lavallekin. Ilmeisesti osasivat sitten tehdä eron bändin teknikon ja poken välillä, onneksi. Paikka oli muutenkin mielenkiintoinen, kahden metallinpaljastimen läpi tultiin sisään ja jos ensimmäinen piippasi, niin toisella iskettiin sellaiset paksut teräsovet kiinni... Muutenhan tässä on jo kaikki käyty läpi, näitä "itsekin olen vähän miksaillut" tyyppejä on kovasti nähty, tämä on mm. aiheuttanut sen, etten oikeastaan koskaan mene sanomaan miksaajalle mitään jos olen vapaalla seuraamassa livemusaa :D en halua tulla nähdyksi tällaisena henkilönä. Jos oikein vaikuttunut on soundeista niin voi ohimennen kehaista, että hyvältä kuulosti. Täh?!? | |
![]() 14.11.2009 21:54:17 | |
Olin suositun naisartistin keikalla ja ennen show timea satuin kuulemaan vieressä parin sällin keskustelua. Toinen oli selvästi kartalla bändin pa:sta ja kertoi toiselle specsejä äänenpaineista ym. Toinen sälli oli myös hyvin asiantunteva omalla alallaan ja tokaisi kesken toisen mestarin lausetta "...v**tu sillä *****lla on hyvät tissit." Siihen tää toinen totesi jotta "aha, miä käyn hakee kaljan." Tärkeitä seikkoja kaikki, mutta itse nautin sillä keikalla loistavasta kokonaisuudesta. www.keikkamestari.com | |
![]() 25.10.2010 20:33:16 | |
Naishenkilö tuli juttelemaan kun ohjelmoin lamppuja baarin auettua. - Anteeksh mutta missähän täällä on she dj? - Sori, mutta en oo täällä töissä, joten en tiedä tästä baarista mitään. - Kylhän shä nyt tiedät misshä on dj ku oot täällä töisshäkin. - En oikeasti tiedä kun en ole tässä kyseisessä baarissa töissä vaan ihan keikalla käymässä tänään. - No mishä se dj nyt on! - En edelleenkään tiedä kun en ole tässä ravintolassa töissä, vaan keikalla. - Mä meen nyt kyllä shanoon ravintolapäällikkö *********:lle, että minkälaishta väkeä täällä on töishä kun vittuillaan vaan eikä tiedetä edes mishä dj on! - Mä oon edelleenkin täällä vain käymässä tänään keikalla, enkä ole tässä talossa töissä. - No et kyllä oo kauaa täällä töishä shaatana! - No en ookkaan kun tämän illan, enkä edelleenkään tässä ravintolassa vaan, tuolla bändillä mikä soittaa tuolla lavalla. - Vittu shä shaat niin potkut tästä ravintolashta! Tässä kohtaa nainen lähtee sitten juttelemaan ravintolapäällikölle, joka ei tiedä miten päin olisi kun nainen ei tajua vieläkään meininkiä. :) Tarpeeksi on aivan liian vähän. | |
![]() 25.10.2010 20:45:58 | |
Marzi: Naishenkilö tuli juttelemaan kun ohjelmoin lamppuja baarin auettua. Jos on lusikalla annettu, niin ei voi... no edes reikäkauhalla vaatia. Se on pojat sillälailla, että me on hävitty tää peli. | |
![]() 26.10.2010 00:50:29 (muokattu 26.10.2010 00:54:05) | |
Kokkolassa oli hauskaa kun kesken keikan yksi yleisön edustaja alko näyttämään mulle junttia ja teki näin aika ajoin koko keikan loppuun asti. En sitten tiedä miten hänen sielun rauhaansa häiritsin.. Viimeisimmällä keikalla tuli settien välissä joku nuorimies kysymään että olisko mulla kappaletta x. No eipä ollut johon kaveri sitten totes ykskantaan "no vittuako sä siinä sit möllötät?" Jaapa.. | |
![]() 26.10.2010 08:59:50 | |
Marzi: Naishenkilö tuli juttelemaan ... Olit vaan sopivan näköinen ja ikäinen. Pälvikalju ja kaljamaha hoitaa ton ongelman pois automaattisesti aikanaan. One kind of music only - the good kind | |
![]() 26.10.2010 10:48:56 | |
rintapek: Olit vaan sopivan näköinen ja ikäinen. Pälvikalju ja kaljamaha hoitaa ton ongelman pois automaattisesti aikanaan. Ilmeisesti meikäläinen näyttää sitten sutenööriltä. Ei paha. Ei se tästä.. | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)