Aihe: Teatterikorkeakoulun ääni- ja valosuunnittelun koulutusohjelma
1
IiroK
16.04.2008 22:36:56
Helou, tuossa alapuolella olikin jo jonkimoinen ketju, mutta kaipaisin tietoa nimenomaan tästä koulutuksesta.Yritin jo samaa kirjoitusta Työ musiikkialalla palstalla, mutta eipäs tullut vastauksia. Itse olen lukiolainen ja lukion jälkeen ajattelin hakeutua kenties tuohon suuntaan.

Löytyykö täältä kyseistä koulutusta (Teatterikorkeakoulun valo- ja äänisuunnittelun koulutusohjelma, teatteritaiteen maisteri) läpikäyneitä ihmisiä? Olen itse kiinnostunut alasta ja juuri teatteri äänimailma (ja miksei valaistuskin) kiinnostaa. Voisitteko kertoa kokemuksianne hakemisesta (esim. millaiset pääsykokeet ovat) ja opiskelusta? Kiinnostaa myös alan työllisyystilanne ja tehtävät.

Kiitos
miffe
16.04.2008 22:47:49
Voisitteko kertoa kokemuksianne hakemisesta (esim. millaiset pääsykokeet ovat) ja opiskelusta?

Hakuoppaasta noihin löytyy varsin hyvät tiedot. Mutta aloitetaan nyt sillä, että allekirjoittaneen hakeminen keskeytyi visuaalisiin ennakkotehtäviin, joiden perusteella sitten olisi tullut kutsu varsinaisiin pääsykokeisiin. Ei osaa mies piirtää kuin koneella...
turkulainen
IiroK
17.04.2008 15:06:30
Hakuoppaasta noihin löytyy varsin hyvät tiedot. Mutta aloitetaan nyt sillä, että allekirjoittaneen hakeminen keskeytyi visuaalisiin ennakkotehtäviin, joiden perusteella sitten olisi tullut kutsu varsinaisiin pääsykokeisiin. Ei osaa mies piirtää kuin koneella...

Joo, kyllähän hakuoppaassa kaikenmoista luki, mutta mitähän se on sitten käytännössä? Itsekkin kyllä jo kauhistuksella katsoin ennakkotehtäviä: "Piirrä omakuva"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)