Aihe: wtf sub-groub??
1
giio
08.10.2007 17:00:00
jep.. eli olis tuo sub-groub selityksen tarpeessa..ja monitoroinnista voi joku kertoa vaikka kaiken jos haluaa mutta lähinnä haluaisin kuulla miten olette (pikku bändit joista useimmilla ei ole erillisiä monitorointi miksereitä). itse olen aatellut langallista korvamonitorointia mikä on todella mukava kustanteinen rakentaa.
Juntunen
08.10.2007 18:48:11

jep.. eli olis tuo sub-groub selityksen tarpeessa..

Meinaa alaryhmää. Joissakin miksereissä voi kanavia määrätä menemään alaryhmiin, jolloin yhdellä liu'ulla voi säätää koko ryhmän volumea. Käytetään vaikkapa rumpuihin tai taustalauluihin. Sama ominaisuus löytyy myös yleisimmistä nauhoitusohjelmista.

ja monitoroinnista voi joku kertoa vaikka kaiken jos haluaa mutta lähinnä haluaisin kuulla miten olette (pikku bändit joista useimmilla ei ole erillisiä monitorointi miksereitä). itse olen aatellut langallista korvamonitorointia mikä on todella mukava kustanteinen rakentaa.

Keikalla monitorointi siis? Eipä ole kokemusta omalla PA-kalustolla keikkaamisesta, joten tähän en juurikaan osaa auttaa. Keikkapaikka yleensä tarjoaa jonkin sortin monitoroinnit ja niillä on menty.
Dian on bändini, täältä löytyy blogini.
markotetri
08.10.2007 18:58:13
jep.. eli olis tuo sub-groub selityksen tarpeessa..ja monitoroinnista voi joku kertoa vaikka kaiken jos haluaa mutta lähinnä haluaisin kuulla miten olette (pikku bändit joista useimmilla ei ole erillisiä monitorointi miksereitä). itse olen aatellut langallista korvamonitorointia mikä on todella mukava kustanteinen rakentaa.

FAQ:monitoroinnista

http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=50&t=149113

Eikä oo edes kaukana.
Artificiality is normal to the medium.
giio
08.10.2007 20:23:23
minäpoä kiitän kauheasti ystävällisistä vastauksista.. taas mennään eteenpäin tässä musiikin teon kauniissa kirjossa= runolliseks rupes.. pelottavaa=
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)