Mihin käyttöön on alunperin ajateltu? Mulla oli pitkään nurkissa kaks vanhaa E27-kannalla ja veitsillä (onkohan oikee termi "ladonovista"?) kunnes tässä joku päivä sitten törmäsin "Sukari-Shopissa" Airamin 80W par38-lamppuihin, jotka näyttivät sopivan mainiosti noihin kannuihin. Kun hinta oli vaan 6,50 each, niin ostin niitä kaks ja laitoin valosettiini (8 kpl Showtec 56:sia ledparreja) naamavaloiksi. Perkules - tuntuu toimivan. Värisävy on luo9nnollinen, eivät lämmitä liikoja riittävät komiasti valaisemaan näinkin ison körilään, mutta eivät "peitä" lediparreja. Varoiksi ostin seuraavalla kerralla pari lamppua varastoon. Minkälaisia kokemuksia ja ajatuksia muilla on noista 38:sta? Noihan oli hehkulankakyttilät, jotka mä ostin, mutta halogeeninakin (tosin se on sit 100W) näkyy saavan. Pari kannua ajattelin samaa kokoa hankkia vielä alavaloksi (siis yhdelle heebolle pääasiassa) - toimiiko ja tarviiko? Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
Pari kannua ajattelin samaa kokoa hankkia vielä alavaloksi (siis yhdelle heebolle pääasiassa) - toimiiko ja tarviiko? Jos siltä tuntuu, niin anna mennä. Ei maksa paljoa. Luulen, en tiedä( en ole saanut linkkejäsi auki) että pari spottia lisää missä tahansa ei tee lainkaan pahaa.' Kerro kokemuksesi? One kind of music only - the good kind |