Libiza 03.08.2018 19:56:07 | |
---|
Moro, mitä kokemuksia teillä on Shuren korvanapeista. SE 315, 425 ,535 mitä näistä suosittelisitte. 315 on aika edullinen kun esim 535 on jo iso panostus onko ero niiden välillä sen rahan arvoinen tai muutenkaa merkittävä? Olis tarkotus tulla korvamonitoriks ja mah ihan perus musan kuunteluun tai näiden sekoitukseen esim mp3 tulille ja siihen rumpujen soittoa päälle. Korvamonitorina on kuitenki se ykkös tarkoitus. -Libizamään |
sepisti 06.08.2018 02:50:14 | |
---|
Mä heitän tähän vaihtoehdon, jota et itse maininnut. Osta Shuren 215-napit. Ne ovat edullisimmat ja omasta mielestäni 315-nappeja paremmat. Samaa sanoo aika moni muukin. |
Zieberheim 06.08.2018 18:28:49 | |
---|
sepisti: Mä heitän tähän vaihtoehdon, jota et itse maininnut. Osta Shuren 215-napit. Ne ovat edullisimmat ja omasta mielestäni 315-nappeja paremmat. Samaa sanoo aika moni muukin. Täältäkin ääni SE215-napeille! Pari vuotta ollu käytössä, ja hinta/laatu/hupi-suhde enemmän kuin kohillaan. |
Vessajono 07.08.2018 15:30:23 | |
---|
Liityn samaan kuoroon. SE215 über alles. Bullitt: Sama kai se olisi sulkea tämä sivustokin tai ainakin potkia kaikki Vessajonoa ja Anssi Kelaa lukuunottamatta vittuun, kokolailla kaikki muut kun täällä taitavat olla amatöörejä. |
sustain65 07.08.2018 17:14:47 | |
---|
sepisti: Mä heitän tähän vaihtoehdon, jota et itse maininnut. Osta Shuren 215-napit. Ne ovat edullisimmat ja omasta mielestäni 315-nappeja paremmat. Samaa sanoo aika moni muukin. Millä tavalla paremmat? Just tänään laitoin tilaten 535:t ja nyt tuon luettuani alkoi kaihertamaan. |
sepisti 07.08.2018 20:20:41 | |
---|
sustain65: Millä tavalla paremmat? Just tänään laitoin tilaten 535:t ja nyt tuon luettuani alkoi kaihertamaan. 315:a paremmat. Noista kalliimman sarjan Shureista ei ole omakohtaisia kokemuksia. Eristävyys ulkomaailmasta noissa on kaikissa käsittääkseni aikalailla sama hinnasta riippumatta. Kalliimman pään napeissa on vaan huomattavasti paremmat soundit. Itse olen teettänyt valetut napit, koska hintaero parempiin shureihin jäi enää muutamaan sataseen. |
piivei 09.08.2018 12:03:56 | |
---|
Täältä myös ääni ja vahva suositus SE-215 mallille. Minulla oli myös SE-535 luurit joskus eikä ne olleet merkittävästi paremmat. Kaiken lisäksi niistä rikkoutui alataajuuksien erilliselementti kaksi kertaa kahden vuoden aikana, lisäksi johtokin meni kertaalleen rikki tässä ajassa. SE-215 on ollut (vastaavanlaisessa) käytössä nyt jo yli kolme vuotta eikä mitään vikaa! |
sustain65 11.08.2018 11:22:53 | |
---|
piivei: Täältä myös ääni ja vahva suositus SE-215 mallille. Minulla oli myös SE-535 luurit joskus eikä ne olleet merkittävästi paremmat. Kaiken lisäksi niistä rikkoutui alataajuuksien erilliselementti kaksi kertaa kahden vuoden aikana, lisäksi johtokin meni kertaalleen rikki tässä ajassa. SE-215 on ollut (vastaavanlaisessa) käytössä nyt jo yli kolme vuotta eikä mitään vikaa! No kiva, tuli ehkä ryssittyä valinnassa lahjakkaasti. Täytyy toivoa että mulla on parempi tuuri. |
piivei 13.08.2018 10:06:48 | |
---|
sustain65: No kiva, tuli ehkä ryssittyä valinnassa lahjakkaasti. Täytyy toivoa että mulla on parempi tuuri. Voi toki olla että 535 oli maanantaikappaleet mutta olin kyllä vähän ihmeissäni kun jouduin niitä lähettämään huoltoon noinkin ahkerasti. Ensimmäinen elementtirikko meni takuuseen mutta seuraavan jouduin jo kustantamaan itse ja oli muuten noin puolet luurien kokonaishinnasta. Sillä tuli toki kokonaan uusi toisen puolen kuuloke-elementti. Soundista sen verran että kyllähän sen eron huomasi vaikkapa SE-215 malliin verrattuna hieman raikkaampana yläpäänä ja tiukempana bassotoistona mutta varsinkin keikkaolosuhteissa ero oli kuitenkin mitättömän pieni ja moni muu asia siellä vaikuttaa siihen soundiin valtaisan paljon enemmän. Mutta jos laadukkaaseen kotikuunteluun haluaa panostaa niin silloin kyseinen hintaero ja soundin paremmuus saattaa olla perusteltavissa. Kaikesta huolimatta Shuren SE-215 malli on aivan omaa luokkaansa kun haetaan hyvää hinta/laatusuhdetta ja pomminvarmaa luuria keikkakäyttöön. |