Emolaiva 10.06.2018 08:52:49 | |
---|
Suunnitteletteko te keikkajulisteenne itse vai oletteko ulkoistaneet tämän toimminnan? Entä, kun tulee kyse julisteiden printtaukseen missä te sen teette? Onko esim. jollain bändin jäsenellä graaffista osaamista ja hyvä tulostin? Vai tuleeko vaihtoehtoisesti pyydettyä läheisten ja puolituttujen apua näissä asioissa? Kaikennäköiset bändi-promootio materiaalin tuotanto tarinoita vaan tähän. |
basisti1971 10.06.2018 09:35:56 | |
---|
Moi. Aika usein on bändistä löytynyt taiteellinen sielu joka on tehnyt nipun ehdotuksia joista on sitten yhteistuumin valkattu yksi. Teollinen printtaaminen ja painaminen on niin kustannustehokasta ettei sitten teiniaikojen ole tullut edes ajateltua itse tekemistä. Eräässä edellisistä bändeistä, rumpalin velipoika oli graafinen suunnittelija, ja vieläpä painotalossa töissä. Ainoaksi ongelmaksi muodostui se että niin suunittelu, kuin työnjälkikin oli sitä luokkaa että oli määrättömän vaikea valita yhtä joka olisi ollut ylitse muiden :). T:Samuli |
sepisti 11.06.2018 10:21:28 | |
---|
Tämän keskustelun voisi varmaan siirtää vaikka Bänditoiminta-alueelle. https://www.youtube.com/watch?v=L5gGjlyzxfo |
Emolaiva 12.06.2018 05:09:57 | |
---|
sepisti: Tämän keskustelun voisi varmaan siirtää vaikka Bänditoiminta-alueelle. Kiitos ideasta. Näin teen :) |
High 16.07.2018 01:49:13 | |
---|
Netissä on useita ilmaisia sivustoja, joilla voit suunnitella erilaisia julisteita joko kokonaan itse tekämällä tai sitten valmiita julistepohjia hyödyntämällä. Googleen kirjoitat "poster maker online", niin löytyy heti useampi vaihtoehto :) Oman bändin kans ollaan tehty noiden kautta ja hyvää jälkeä on tullut. Kirjastossa ollaan käyty tulostamassa sitten tarpeellinen määrä julisteita. Jokaisesta tulostimesta ei saa A3-kokoista tavaraa, joten kannattaa selvittää esim. oman kirjaston tms. tilanne. Ainakaan meillä päin ei ole maksanut mitään muuta kuin vaivan! Toivottavasti pääset näillä vinkeillä alkuun! |