tomas_andreas 01.05.2018 23:26:14 | |
---|
Minulla on pieni ongelma! Tarvitsen biisi ehdotuksia ystäväni äidin 50v syntymäpäiville. Minua ja ystävääni pyydettiiin soittamaan kitaralla kappaleita joita kaikki osaavat laulaa. Ainoaksi ohjeeksi tuli, että pop klassikoita. Toivon nopeita vastauksia! |
Jasks 02.05.2018 00:39:36 | |
---|
tomas_andreas: Minulla on pieni ongelma! Tarvitsen biisi ehdotuksia ystäväni äidin 50v syntymäpäiville. Minua ja ystävääni pyydettiiin soittamaan kitaralla kappaleita joita kaikki osaavat laulaa. Ainoaksi ohjeeksi tuli, että pop klassikoita. Toivon nopeita vastauksia! Moro! "Livetoiminta" alueen alaotsikkona on: LIVE: Konserttiäänentoisto, PA- ja valokalusto ja niiden käyttö, laulukamat. Elikkä täysin väärällä alueella tämä kirjoitus. Täällä keskustellaan tekniikkapuolesta. Koitapa vaikka laittaa tuonne "Konsertit, keikat, tapahtumat" tai "Bänditoiminta" -alueelle niin voit apuja sieltä saada. - J http://www.youtube.com/user/Ayriainen |
musamies 02.05.2018 19:04:34 (muokattu 02.05.2018 19:09:55) | |
---|
tomas_andreas: Minulla on pieni ongelma! Tarvitsen biisi ehdotuksia ystäväni äidin 50v syntymäpäiville. Minua ja ystävääni pyydettiiin soittamaan kitaralla kappaleita joita kaikki osaavat laulaa. Ainoaksi ohjeeksi tuli, että pop klassikoita. Toivon nopeita vastauksia! Ei muuta kuin POP Toivelaulukirja käteen tai kirjastosta joku pienempi kirjanen tyyliin 1970-luvun parhaat. Elikkä täysin väärällä alueella tämä kirjoitus. Täällä keskustellaan tekniikkapuolesta. Koitapa vaikka laittaa tuonne "Konsertit, keikat, tapahtumat" tai "Bänditoiminta" -alueelle niin voit apuja sieltä saada. Tekniikasta keskustelu olisi tervetullutta, välillä tuntuu, että palstalle on jäänyt soitinten omistajia, joista läheskään kaikki ei edes halua mennä mihinkään esiintymään tai edes säestämään. |
Pinewood 02.05.2018 22:44:32 | |
---|
musamies: Ei muuta kuin POP Toivelaulukirja käteen tai kirjastosta joku pienempi kirjanen tyyliin 1970-luvun parhaat. 70-luvulta voit poimia vaikka Juicea ja Baddingia, mutta itse kyllä painottaisin 80-lukua. Eppujen Rupisilta riimeiltä (ja muiltakin Eppujen tuon ajan levyiltä) löytyy paljon sopivaa. Tavaramarkkinoiden Kevät sopii ajankohtaan, ehkä voisi kokeilla myös Kolmatta naista, Miljoonasadetta, Hassisen konetta, Sielun veljiä, Pelleä.... jne. jne. Ja kannattaa hiukan selvittää taustoja, onko päähenkilön kaveripiirissä ollut mieluisampaa disko- vai rokkimeininki. |
Pinewood 03.05.2018 07:43:51 | |
---|
|