SURf 19.02.2008 10:08:27 | |
---|
Mitä ihmettä? Nyt alkaa olemaan poppakonstit vähissä, pitääkö ryhtyä uskomaan että joku osa on rikki? CarlosBoros Alpha PM10 hurisee heti kun mikseriltä tuleva piuha tökätään kiinni. Mikserin ei tarvitse olla edes päällä. Hurina lakkaa kun monitorin vola käännetään klo yhdeksän kohdalle. Kääntämällä pienemmälle tai isommalle hurina alkaa taas ja mitä isommalle kääntää, sitä voimakkaammin hurisee. Mitä osia pitäisi aikuisen miehen epäillä viallisiksi? ...opi toisten erehdyksistä, sillä elämä on niin lyhyt että et ehdi tehdä kaikkia virheitä itse... |
aimotuska 19.02.2008 10:29:50 (muokattu 19.02.2008 10:31:11) | |
---|
Huriseeko jos kytket johdon kajariin, mutta et mikseriin? Huriseeko jos kytket kajariin jotan muuta kuin mikserin? Mihin reikään oot johdon tökännyt missäkin päässä? Line out & line in? Vehkeet pirraa helpostikin jos joku kohta signaalitiestä on virrattomana, joten se ei vielä selitä mitään. Paenu sinä helevettihin siitä! |
pitk 19.02.2008 10:34:49 | |
---|
Onhan sähköt otettu samasta pistorasiasta? |
SURf 19.02.2008 10:35:58 | |
---|
Huriseeko jos kytket johdon kajariin, mutta et mikseriin? Kyllä Huriseeko jos kytket kajariin jotan muuta kuin mikserin? Kyllä Mihin reikään oot johdon tökännyt missäkin päässä? Line out & line in? CTRL Out mikserissä ja http://www.dv247.com/assets/products/25888_l.jpg kuvassa näkyvään ylempään reikään. Hurisee oli virrat päällä tai virrat pois päältä mikseristä. ...opi toisten erehdyksistä, sillä elämä on niin lyhyt että et ehdi tehdä kaikkia virheitä itse... |
SURf 19.02.2008 10:37:19 | |
---|
Onhan sähköt otettu samasta pistorasiasta? On. Ja eri. Ja vedetty suoraan keskukselta. Ja sen seitsemän muuta perushommaa kokeiltu. ;) Sadetanssia ja mustaa Voodoota en ole vielä ennättänyt kokeilemaan. Ne on illalla vuorossa... ...opi toisten erehdyksistä, sillä elämä on niin lyhyt että et ehdi tehdä kaikkia virheitä itse... |
aimotuska 19.02.2008 11:05:36 | |
---|
No kananluita voisit vielä heitellä ja kattoa josko ne kertois mistä on kyse. Muussa tapauksessa korjaamon sedälle mars. Paenu sinä helevettihin siitä! |
kauppi 19.02.2008 11:08:47 | |
---|
Kyllä Kyllä CTRL Out mikserissä ja http://www.dv247.com/assets/products/25888_l.jpg kuvassa näkyvään ylempään reikään. Hurisee oli virrat päällä tai virrat pois päältä mikseristä. Onhan plugikaapeli mitä käytät varmasti signaalikaapelia eikä kaiutintasoiselle tarkoitettua? Eli kaapelin pitäisi olla tyyppiä signaali+suojavaippa, ei 2*paksu johto ilman suojavaippaa. |
SURf 19.02.2008 11:28:48 | |
---|
Onhan plugikaapeli mitä käytät varmasti signaalikaapelia eikä kaiutintasoiselle tarkoitettua? Eli kaapelin pitäisi olla tyyppiä signaali+suojavaippa, ei 2*paksu johto ilman suojavaippaa. Jep. Korjaamon sedälle soittelin jo. Eiköhän se siitä kuntoon hoidu. ...opi toisten erehdyksistä, sillä elämä on niin lyhyt että et ehdi tehdä kaikkia virheitä itse... |
Reddie 19.02.2008 13:58:09 | |
---|
Kerrohan ihmeessä et mikä siinä sit oli, rupes itseenikin kiinnostamaan. |
SURf 20.02.2008 14:41:51 | |
---|
Kerrohan ihmeessä et mikä siinä sit oli, rupes itseenikin kiinnostamaan. Ei löytynyt vikaa, potikka vaihdettiin varmuuden vuoksi. Huomenna pääsee testimään taas... ...opi toisten erehdyksistä, sillä elämä on niin lyhyt että et ehdi tehdä kaikkia virheitä itse... |
v_m_kangas 21.02.2008 12:03:42 (muokattu 21.02.2008 12:04:14) | |
---|
Ei löytynyt vikaa, potikka vaihdettiin varmuuden vuoksi. Huomenna pääsee testimään taas... Erittäin vahvasti epäilen kuitenkin vikaa maadoituksessa, erittäin helposti syntyy kuitenkin jonkinlainen silmukka. Toinen voi olla se plugipiuha. Basistilla oli kerran mitattuna ehyt plugipiuha, mutta aina basso hurisi. Kävi sitten hakemassa kunnon LifeLinen ja hurina loppui. Humppaa tai soita humppaa |
DSM 21.02.2008 13:11:34 | |
---|
Erittäin vahvasti epäilen kuitenkin vikaa maadoituksessa, erittäin helposti syntyy kuitenkin jonkinlainen silmukka. Toinen voi olla se plugipiuha. Basistilla oli kerran mitattuna ehyt plugipiuha, mutta aina basso hurisi. Kävi sitten hakemassa kunnon LifeLinen ja hurina loppui. komppaan... tosin tarina ei kerro (tai en osaa lukea) huriseeko täysin johdottomana laite myös !? Jos hurisee johdottomanakin niin korjauksen paikalta kuulostaa. "it's nice to be important, but it's more important to be nice..." |
SURf 21.02.2008 21:30:09 | |
---|
Nonni, potikan vaihto autto. Ainakin hurinat pieneni siedettäviksi. ...opi toisten erehdyksistä, sillä elämä on niin lyhyt että et ehdi tehdä kaikkia virheitä itse... |
v_m_kangas 22.02.2008 09:50:11 | |
---|
Nonni, potikan vaihto autto. Ainakin hurinat pieneni siedettäviksi. Jos se vika oli siinä potikassa, kait se sitten hurisi ilman mitään piuhojakin? Humppaa tai soita humppaa |
SURf 22.02.2008 13:22:37 | |
---|
Jos se vika oli siinä potikassa, kait se sitten hurisi ilman mitään piuhojakin? No sehän tässä vähän outoa olikin, kun hurinat tuli vasta kun laittoi piuhan kiinni. Vaikka vain pelkän piuhan. ...opi toisten erehdyksistä, sillä elämä on niin lyhyt että et ehdi tehdä kaikkia virheitä itse... |
IJarro 22.02.2008 20:33:57 (muokattu 22.02.2008 20:34:20) | |
---|
Voi olla joku kytkimellinen jakki, joka kytkee kaiken pois laitteen ollessa kytkemättä tai jotain... Pedaaleissa ainakin käytetään saman tyyppistä systeemiä... Let's do some living after we die... |