Mitler 12.07.2008 19:46:20 (muokattu 12.07.2008 19:55:40) | |
---|
Olisin ostamassa suht laadukasta PA-settiä treenis ja pieneen live käyttöön. Siihen sisältyisi ne kaksi kaappia, telineet ja mikseri. Mikserissä ei ei tarvitsisi olla kovin monta kanavaa. Olisiko thomannilla jotain laadukasta settiä? Kiitos vastauksista! |
Lennu 12.07.2008 20:21:12 | |
---|
Moroks. Et maininnu hintaluokkaa, mutta st.Paulssoundilla olis tämmönen suht laadukas pikkusetti. Puuttuu vaan ne tellingit, mutta ne nyt on suht samanhintasia missä vaan. Tsekkaa vaan että tolppa-adapterit sopii. http://www.stpaulssound.fi/tarjous5.html"Ikinä en ole Marshallin comboja testannut, mutta voin sanoa, että niissä on kyllä parhaimmat efektit omiin tarpeisiin." -Kloppis |
rintapek 12.07.2008 21:35:42 | |
---|
Moroks. Et maininnu hintaluokkaa, mutta st.Paulssoundilla olis tämmönen Tuolle komppia. Jos noita viä on... alkaa toi makkien vanha sarja loppua ja uudet ei sit enää ole niin houkuttelevan hintaisia... One kind of music only - the good kind |
Lennu 12.07.2008 21:41:35 | |
---|
Tuolle komppia. Jos noita viä on... alkaa toi makkien vanha sarja loppua ja uudet ei sit enää ole niin houkuttelevan hintaisia... Juu. Noi on ihan asiallisia. Meillä on hevipumpun treeniksellä tuommoset ja on ollu joskus muistaakseni jossain monitoreina kans. Ja oli Charles Plogmanilla tanssilattia-lähikaiuttimina muutama vuos sitten, kun oltiin jotain haitarihommaa tekemässä. Tai ainakin tällaselle puukorvalle kelpaa (kun kohta kuitenkin joku tulee haukkumaan nuo muovilaatikoiksi ja ihan paskoiksi) "Ikinä en ole Marshallin comboja testannut, mutta voin sanoa, että niissä on kyllä parhaimmat efektit omiin tarpeisiin." -Kloppis |
rintapek 12.07.2008 21:57:55 | |
---|
Juu. Noi on ihan asiallisia. Tai ainakin tällaselle puukorvalle kelpaa (kun kohta kuitenkin joku tulee haukkumaan nuo muovilaatikoiksi ja ihan paskoiksi) Sikäli ko tota vanhaa sarjaa riittää, niin ovat erittäinkin asiallista. Kelpaa munkin puukorville. Ko bändin kanssa viimeksi kamoja vaihdettiin, niin noiden hinta oli lähemmäs tonni/kpl... ei ollu maailman houkuttelevin vaihtoehto... alle tonni/pari, niin houkuttavuus on aivan toista luokkaa. Halvempia löytyy... vaan ei ny heti tule miäleen parempaa halvempaa. Parempiakin varmasti löytyy... vaan sit tarttee kysyä se budjetti uusiksi. Näyttää siltä, että sen kerran ko Lennu tarraa asiaan, niin kandee kuunnella. En mä ole koskaan edes epäilly, etteikö mies jotain tietäisikin... vaan yleensä hää tyytyy heittämään Lennuja. Eikä siinä ole mitään pahaa, pikemminkin päinvastoin. One kind of music only - the good kind |
sepisti 12.07.2008 22:17:54 | |
---|
Tuolle komppia. Jos noita viä on... alkaa toi makkien vanha sarja loppua ja uudet ei sit enää ole niin houkuttelevan hintaisia... Eilen käytiin äijien kanssa uusimassa bändimme pa-kalustoa st paulissa ja Mackieta (tuota vanhaa) löytyi hyllystä. Hyvän kuuloset kaapit tuntuivat olevan. Itse päädyimme kuitenkin rcf:n art 310 a "komeroihin":) Sen verran täytyy kehua, että vaikka yleensäkin olen saanut hyvää palvelua musiikkiliikkeissä, niin listaykköseksi meni st pauli. Mäntä-Seppo JYRÄÄ!!! |
rintapek 12.07.2008 22:34:06 (muokattu 12.07.2008 22:56:01) | |
---|
Itse päädyimme kuitenkin rcf:n art 310 a "komeroihin":) Niin mekin. Edit: Niin joo, ko mun bändi pari vuatta sitten vaihtoi kamoja, niin toi rcffän kymppituumainen oli kappalehinnaltaan nelisensataa halvempi ko toi makkie. Sit viä pualta pienempi, kevyempi ja hiljaa vedettynä parempisaundinen. Nyt ko toi makki on halvempi, niin ehkä tulis mietittyä vähän kauemmin, vaan silti luulen, että toi rcffän kympituumainen olisi bändini valinta. Sen verran täytyy kehua, että vaikka yleensäkin olen saanut hyvää palvelua musiikkiliikkeissä, niin listaykköseksi meni st pauli. On ollu mun bändin "hovihankkija" jo pitkään. Audiodivarin ohella. Jos palvelu tosta paranee, niin sit se saa olla jo todella hyvää... Edit: Niin yllämainittua ei tartte editoida. Mä olen helvetin kriittinen asioimieni firmojen suhteen. Multa harvoin lähtee kehuja. Vaan StPaul ja Audiodivari on semmottia paikkoja, joissa tämmöinenkin harrastelija tuntee olevansa asiakas. One kind of music only - the good kind |
Kidi 16.07.2008 20:57:58 (muokattu 16.07.2008 20:59:00) | |
---|
Jos palvelu tosta paranee, niin sit se saa olla jo todella hyvää... Mä olen helvetin kriittinen asioimieni firmojen suhteen. Multa harvoin lähtee kehuja. Vaan StPaul ja Audiodivari on semmottia paikkoja, joissa tämmöinenkin harrastelija tuntee olevansa asiakas. Koittakaapa joskus Seinäjoelta markun musiikkia, siellä palvelu todellakin on HYVÄÄ!! Hinnat todella halpoja, ei kuseteta ja kaikkea musiikkiin liittyvää tavaraa löytyy ihan älyttömästi. Ollaan uusin äänentoistolaitteisto hommattu kokonaan sieltä.. Ei oo muualla tarvinnu käydä sen ensimmäisen kerran jälkeen. St paulilta oon kanssa saanu silloin joskus aikanaan hyvää palvelua, ainut miinus oli että tavaraa sai hetki aikaa odottaa, vaikka varastosta piti löytyä. |
S.a.m 21.07.2008 00:47:22 | |
---|
Koittakaapa joskus Seinäjoelta markun musiikkia, siellä palvelu todellakin on HYVÄÄ!! Hinnat todella halpoja, ei kuseteta ja kaikkea musiikkiin liittyvää tavaraa löytyy ihan älyttömästi. Ollaan uusin äänentoistolaitteisto hommattu kokonaan sieltä.. Ei oo muualla tarvinnu käydä sen ensimmäisen kerran jälkeen. St paulilta oon kanssa saanu silloin joskus aikanaan hyvää palvelua, ainut miinus oli että tavaraa sai hetki aikaa odottaa, vaikka varastosta piti löytyä. Juu,Markulta tulee mullakin tilattua kaikki,pystyy kilpailemaan hinnoissa tosi hyvin.Palvelu erinomaista. |