Aihe: Tietokoneen DSP -livekäytössä
1
duane
10.08.2008 15:15:56
Käyttääkös kukaan tällä erää jotain softapohjaisia vatkaimia FOH-touhuissa? Aholan Kimmolla taisi ainakin jossain kohtaa olla Pro Tools -plugareita laulukäytössä. Laittakaa infoa, mikäli jotain sanottavaa tai kokemusta aiheesta löytyy. Ennenkaikkea listausta toimivista kokoonpanoista olisi mukava nähdä.
katellaan...
dewil
10.08.2008 16:36:25

Mullon välillä olllu tarpeen mukaan käytössä mäkkipohjanen logichässäkkä, jonka kautta oon prosessoinu kanavia ja ajanut softaefektejä.
Rautana on toiminu motu:n 828II, jossa on sisäinen mikserisetuppi siltävaralta, jos kone kaatuu (eip oo tullu onneksi viä tarpeeseen.) Lisäkanavia tulee behkun ada 8000 (vai mikäseoli?)
Tollanen motorisoitu liukukontrolleri on luksusta moisessa touhussa, ettei mene ihan hiirenklikkailuksi miksaaminen.
Dont Clone The Beat. Own The Beat.
pwc
10.08.2008 18:58:10
Tomppis2
10.08.2008 18:58:50

Kokeilin kerran master EQ:n puutteessa viritellä Pro Tools Mini MBoxin 5 alueiseksi parametriseksi EQ:ksi. Kokeilin myös viivästää PA:ta delaylla mutta siitä ei sitten tullut mitään. Vähän hidas oli toi softa EQ käyttää, mutta hyvin ajoi asiansa. Jotenkin kuitenkin jännitti koko keikan ajan...
Locrian
17.08.2008 12:18:52
Mä oon vedellyt jonkin verran kans Logicin kaiuilla liveä. Interfacena on myös ollu motu.
Päätin ruveta kirjoittamaan blogia ku kesällä tapahtuu aika paljon. http://barska.blogspot.com/
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)