Aihe: wysiwyg + samsys magig q
1
Humpe
30.10.2008 12:00:01

miten saan wysiwygin ja samsysin keskustelemaan keskenään eli ohjattua wysiwygiä samsysillä
Seinäjoelta
aimotuska
30.10.2008 13:26:44 (muokattu 30.10.2008 13:27:11)
CHamsys...

E: -> Takkia
Marzi
30.10.2008 15:10:14 (muokattu 30.10.2008 15:11:59)

Tarvit Wyg-ajurit chamsysiin. Muistakseni joku palikka (softa tai joku usbitikku) piti vielä olla softien välissä. En oo tarvinnu tuota ominaisuutta ja jos tarvin, niin www.luminoso.fi:llä on Wygistudio, johon voi mennä ohjelmoimaan rundisettiä valmiiksi.

http://chamsys.co.uk/default.asp?p=downloads.asp

Ohjetta alareunasta.
Liikaa on tarpeeksi.
miffe
30.10.2008 18:47:41
Tarvit Wyg-ajurit chamsysiin. Muistakseni joku palikka (softa tai joku usbitikku) piti vielä olla softien välissä.

Eipä sitä wyg-it donglea tarvi, jos käyttää Artnettiä. Mut lisenssikalikan kylläkin. En ole koskaan kenenkään kuullut saaneen kräkättyä wygia toimimaan tiskin ohjaamana.
turkulainen
Marzi
30.10.2008 19:38:36

En ole koskaan kenenkään kuullut saaneen kräkättyä wygia toimimaan tiskin ohjaamana.

Kaveri sai sen pelittään kun aikansa väkersi. Oiskohan ollu kräkätty kymppiversio ja just toi MagicQ. Ite en tosta kräkkäystouhusta perusta.
Liikaa on tarpeeksi.
miffe
31.10.2008 14:23:40
Kaveri sai sen pelittään kun aikansa väkersi. Oiskohan ollu kräkätty kymppiversio ja just toi MagicQ. Ite en tosta kräkkäystouhusta perusta.

R13 on nähtävästi saatu toimimaan jotenkuten yhdellä universumilla (ja sillä hölmöläisellä oli se vanhaan RS-porttiin kytkettävä wyg-it). Toisaalta, kun nykyisin on jo R23 menossa, niin melkoisen antiikin kans joutuis pelaamaan.

Mut sanotaanko näin, että itsekään en laittomia ohjelmakopioita siedä, eikä varaakaan ole Castille lisenssistä maksaa (ja sehän on kaiken päälle vuosittain uusittava tilaus, subscription), joten annan muiden leikkiä sen kans. Totta puhuakseni, mulla ei edes ole tarvetta tollaselle softalle; helpompi on vain kasata setti varastolle ja kutsua asiakas sitä ihmettelemään - valohommien kokoluokka, kun mulla ei ole mikään suuren suuri.
turkulainen
zouwi
11.11.2008 02:21:52 (muokattu 11.11.2008 02:22:27)
En tarkkaan muista että miten homma tehtiin, mutta kyllä se tehtävissä on. Itse olen ajellut Congoa ja MagicQ:ta juuri tuon R13-version kanssa samalta koneelta. Tässä tulee nyt kuitenkin hiukan tajunnan virtaa siitä että mitä muistelisin kasaan laittaneeni. Jos et yhtään ymmärrä että mitä yritän tuossa selittää, unohda koko juttu. Se ei ole ollenkaan triviaali temppu saada tuo toimimaan, mutta jos ymmärtää kohtalaisesti verkkotekniikasta niin se on periaatteessa tehtävissä.

Taikasanana on asentaa Vista niminen palikka, joka ajaa sitä wyg-linkkiä ipx-verkon yli. Tämä ipx/spx-verkkoplugari täytyy tietty kanssa laittaa kondikseen. Helpompaa on oikeastaan tunkata kaksi eri konetta toimimaan yhdessä kun yksi kone, johtuen siitä että jotkut ohjelmat (ja udp-protokolla) käyttäytyvät vähän hassusti kun niillä yrittää yhdistää itseensä. Kikkakolmosena toimii se, että ei anna oman koneen osoitetta vaan yhdistää localhostiin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)