Aihe: Keskustelua Pink Floydista
1 2 3 4 548 49 50 51 52174 175 176 177 178
Supernaut
06.10.2006 18:34:04
Tietääkö muuten kukaan, mikä on tuo tehdas tai jokin Animalsin kannessa? Näin sen joskus omin silmin Lontoossa. Oli aika massiivinen rakennus.
If the sun refused to shine, I would still be loving you. When mountains crumble to the sea, there will still be you and me. - Page/Plant (Led Zeppelin: Thank You)
Wahi
06.10.2006 18:39:26
Tietääkö muuten kukaan, mikä on tuo tehdas tai jokin Animalsin kannessa? Näin sen joskus omin silmin Lontoossa. Oli aika massiivinen rakennus.

Battersea Power Station. Se on siinä Thamesin varrella, ihan Battersea Parkin vieressä. Oiskohan se nyt lounaislontoota...?
Mechanizm
06.10.2006 18:50:07

http://en.wikipedia.org/wiki/Battersea_Power_Station
http://www.batterseapowerstation.org.uk
Don't buy a stupid dwarf. It's not big and it's not clever!
Regalis Apertura
06.10.2006 23:07:44 (muokattu 06.10.2006 23:08:21)
Pitääkö muuten paikkaansa kun jostain luin että tuo Animalsin kannen heliumtäytteinen sika oli 9 metrin korkuinen (vai levyinen?) ja valmistettu Hollannissa? Ja onko kenenkään mielestä Sheep bändin "nopein" biisi (bassottelusta tulee välillä sellainen Steve Harris-mieleyhtymä;)...)? Toisaalta Run Like Hellkin kulkee aika "raskaasti";)...
Wahi
07.10.2006 09:58:23
^One Of These Days on myös aika "nopea" Floyd biisiksi.
_R.I.P_
07.10.2006 12:35:01
Kyllähän Animals on aivan helposti Pink Floydin paras levy.

Oma kantani kyseiseen levyyn on seuraava:

Levy tuntuu aivan kuin se olisi pakolla tehty nostamaan Pink Floydin pois Punkkareitten sylkykupista.

Wrightia ei kuule muussa kuin Sheepissä vähäsen. Soundit ovat tunnkaiset samoin kuin Waters-herran raastava uikutus (joka tulee esiin Fina Cutilla).

Mielestäni The Wall on äijien eliittiä.

Kiitos!
man9
07.10.2006 14:22:13

^One Of These Days on myös aika "nopea" Floyd biisiksi.

On! Myös The Nile Song ja When You're In ovat melkoista paahtoa temmon puolesta, ja Take It Back! Mutta Sheep saattaa hyvinkin olla eniten "menobiisimäinen".
sterbo
07.10.2006 16:41:34 (muokattu 07.10.2006 16:42:45)
Mulla toi levyjen parhaimmuusjärjestys on jotenkin kausiluonteista. Tällä hetkellä Atom Heart Mother on aika tärkeä levy, joskus pari vuotta sitten mun elämässä tapahtui aika vaikeita asioita ja silloin kuuntelin paljon just kyseistä plättyä. Tänään laitoin just motherin soittimeen ja kyllä ne wanhat muistot vaan tulvi mieleen. Se on tosiaan kumma, miten musiikkiin pystyy liittämään/liittyy niin paljon muistoja, jotka on alitajunnallisesti sulkenut pois mielestään.

Lisäys; Ja jos ei kuitenkaan mennä ihan metsään aiheesta, niin onhan soitanta aivan loistavaa, erittäin hyvää yhteispeliä.
"Syö burritoja"- [Royal Banzai].
Planetist
07.10.2006 17:37:56
Mulla toi levyjen parhaimmuusjärjestys on jotenkin kausiluonteista. Tällä hetkellä Atom Heart Mother on aika tärkeä levy, joskus pari vuotta sitten mun elämässä tapahtui aika vaikeita asioita ja silloin kuuntelin paljon just kyseistä plättyä. Tänään laitoin just motherin soittimeen ja kyllä ne wanhat muistot vaan tulvi mieleen. Se on tosiaan kumma, miten musiikkiin pystyy liittämään/liittyy niin paljon muistoja, jotka on alitajunnallisesti sulkenut pois mielestään.

Lisäys; Ja jos ei kuitenkaan mennä ihan metsään aiheesta, niin onhan soitanta aivan loistavaa, erittäin hyvää yhteispeliä.

Atom Heart Motheriin liittyy vähän samanlaisia juttuja minulla. Kolmen suosikkilevyni joukossa mitä tulee pink floydiin. Oikeastaan kolme suosikkiani ovat animals, debyytti, atom heart mother.
Sun pitää liata kätes vereen ja pitää sydämes puhtaana.
Mr. Wolf
07.10.2006 22:41:17
Mitäs mieltä täällä ollaan Ummagumman live-levystä? Ainakin henkilökohtaisesti nuo pitkät versiot biisestä toimivat erinomaisesti.
Lord of the strings
08.10.2006 00:37:48
Mitäs mieltä täällä ollaan Ummagumman live-levystä? Ainakin henkilökohtaisesti nuo pitkät versiot biisestä toimivat erinomaisesti.

Loistavaa kamaa! Valot pois ja Ummagumma soimaan: Good trip.
"Who are you? How did you get in?" "Well I'm the locksmith and I'm the locksmith" || kalamies#53 >)))>
Nazareth
08.10.2006 14:23:16

Omasta mielestäni juuri tää livelevy o Ummagumman vahvuus, vaikka studiolevyltäki löytyy iha hyviä juttuja, mut nuo livevedot o kyl mainioita.
"Whereof their mother daintily hath fed, eating the flesh that she herself hath bred." IMIK #27 AKKK#6
_R.I.P_
16.10.2006 21:30:18
Yhdyn kommentteihin. Tykkään UmmaGumman Astronomy Dominesta... Toimii ehkä vähän paremmin kuin Sydin.
kondelo
17.10.2006 21:55:14
Tietäisikö joku onko jostain saatavilla jotain live filmiä 70-luvun toureista..?
Techno-Allah
18.10.2006 00:27:52
Tietäisikö joku onko jostain saatavilla jotain live filmiä 70-luvun toureista..?

Eipä taida olla mitään filmiä 70- luvulta virallisesti julkaistu lukuunottamatta tietysti Live at Pompeii:ta. Itse en ainakaan ole onnistunut haalimaan muuta kuvamateriaalia 70- luvulta kuin "KQED TV Studios San Francisco"- liven, ja joitain sekalaisia laadultaan huonoja pätkiä.
"Congratulations. You've just discovered the secret message. Please send your answer to Old Pink, care of the Funny Farmhouse".
voltasparta
18.10.2006 10:44:45
Hei! Eilen tapahtu ihmeitä ku olin mäkkäris syömäs puolenpäivän aikoihin.. Eikö siellä oo yleensä jotkut samat playlistit jotka soi joka mäkkärissä.. Siellä soi Pink Floydin shine on you crazy diamond part I ja jotain kokonaan.. olin aika hämmentynyt. Olipa siinä kiva sitten hampurilainen syödä ja lähteä kun kappale loppui. :)
You'll stumble in my footsteps Keep the same appointments I kept If you try walking in my shoes If you try walking in my shoes
hyllevi
19.10.2006 03:19:23
Olen liian väsynyt tekemään tarkempia googlauksia tai selailemaan tätä topiccia, eli onko The Wallista julkaistu live-dvd:tä ja saako tätä enää mistään?
Mechanizm
19.10.2006 07:19:12
Olen liian väsynyt tekemään tarkempia googlauksia tai selailemaan tätä topiccia, eli onko The Wallista julkaistu live-dvd:tä ja saako tätä enää mistään?

Ei oo.

Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus!
Terveisiä äidille.
"Computers in the future may weigh no more than one and a half tons." -Popular Mechanics, 1949
Tenho
19.10.2006 14:50:28 (muokattu 19.10.2006 15:00:26)
...paitsi Roger Watersin The Wall: Live in Berlin, mutta se nyt ei ihan Floydien ole vaan Roger + Rogerin kokoama muusikkopoppoo 200000 ihmisen edessä Berliinissä muurin sortumisen jälkeen. Mutta perkuleen komia muuri ainakin (oliko se nyt jotain 170 metriä pitkä ja 25 metriä korkea), Roger ja Floyd muutenkin on aina osannut pistää kyllä hommat isolle. Eikä tunnettakaan ole puuttunut.

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Wall_Live_in_Berlin

edit. Pakko vielä hehkuttaa, että tuo hemmetin ison muurin rakentaminen yleisön ja esiintyjien väliin on ideana kyllä aivan hemmetin rrrrock. Varsinkin sitten kun se muuri romahdutetaan alas.
Noita videoita tuosta DVD:stä löytää esim. youtubesta.
Wahi
19.10.2006 15:20:13
^Tuon on täytynyt olla todella uskomaton tempaus. Ihan mielettömästi jengiä siellä, ja varmaan aika hyvä fiilis kun se muurikin oli just avattu.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)