petrutsi 08.04.2007 19:59:04 (muokattu 08.04.2007 20:02:16) | |
---|
Ok. Vielä on toivoa siis, höhö. Jännältä tuntu kyllä, että jotkut demot ois vuotanu. Ois kyllä menny mulle täydestä nuo, melkosta apinointia. My balls and the end of humanity..how the hell are they related?! |
Borlag 08.04.2007 20:04:43 | |
---|
Aivan sama kävi Octavariumin kanssa. Jotkut hölmöt vieläkin kuvittelee että se James LaBrien Elements Of Persuasion soololevy on Octavarium. Mitäs me tästä opimme? Tuskinpa yhtään mitään, ihmiset edelleen lataa milloin mitäkin netistä ja tekee vääriä johtopäätöksiä niiden perusteella. Eli ostakaa ne levyt kun ne ilmestyy, ei tarvitse tuskailla väärän tai huonolaatuisen sisälllön kanssa. Jos ette tykkää lopputuloksesta, viskokaa platta huuto.nettiin tai jotain... |
Aleksi Gaiss 14.04.2007 10:52:06 | |
---|
|
Ylilordi 14.04.2007 20:37:33 | |
---|
En tiedä muista mutta minun silmään nuo biisien nimet näyttää turhan mielikuvituksettomilta/ei driimthietterimaisilta: 1. In The Presence of Enemies Pt.1 2. Forsaken 3. Constant Motion 4. The Dark Eternal Night 5. Repentance 6. Prophets Of War 7. The Ministry of Lost Souls 8. In The Presence of Enemies Pt.2 Toivon äärimmäisen vahvasti että tuo 1/8-raita ei kerro millään tavoin terrorismin vastaisesta sodasta tai muusta vastaavasta, politiikka + musiikki = Ei näin. Ellei sitten ole osittain joku kekseliäs sämpläysjuttu tyyliin Great Debate. Loput onkin sitten enemmän jotain black metal-kamaa, ihmeellistä synkistelyä. Ja auta armias jos tää on joku sodan vastainen teemalevy. Constant Motion tosin kuullostaa hyvältä minun korvaan. Pitänee toivoa ettei musiikki ole yhtä synkän epätoivoista kuin biisien nimet. "For never was a story of more woe
Than this of Victoria and her Julian" |
ANtTIKRISTUS 14.04.2007 21:16:24 (muokattu 14.04.2007 21:16:40) | |
---|
The Dark Eternal Night Erityisesti tän biisin nimi kuulostaa jotenkin vaan... niin kornilta ja nololta. God loves you as he loves satan. |
bedlam 14.04.2007 21:29:01 | |
---|
Erityisesti tän biisin nimi kuulostaa jotenkin vaan... niin kornilta ja nololta. Vielä hienompi olisi toisella esittäjällä. Ajattelepa: "Eternal Tears of Sorrow - The Dark Eternal Night". Ei vois olla huono. Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee. |
ballfish 14.04.2007 21:35:29 | |
---|
Erityisesti tän biisin nimi kuulostaa jotenkin vaan... niin kornilta ja nololta. Mitä sitten? Et sinä sitä siellä lavalla esitä, etkä levyllä soita. Pitäisikö pirauttaa Petruccille ja sanoa et hei vähä noloo niinq!!!?? DT:n lyriikat koskaan mitään korkealentoisia ole olleet. Kunhan biisit kullostaa hyvältä niin mitä väliä lyriikoilla on? Sotaan liittyvä teemalevy olisi ihan jees. DT:n aikaisemmat sanoitukset ovat vähintäänkin huonoja. Esimerkki levyltä awake: Daybreak at the bottom of lake it's a hundred degrees I can't breathe And I won't get out 'til I figure it out Though I'm weak like I can't believe Mitähhh?? :-D |
ANtTIKRISTUS 14.04.2007 21:51:23 | |
---|
Mitä sitten? Et sinä sitä siellä lavalla esitä, etkä levyllä soita. Pitäisikö pirauttaa Petruccille ja sanoa et hei vähä noloo niinq!!!?? lol ei kannata repiä persereikää meikäläiselle. Mä oon diggaillut DTa jostain 13-vuotiaasta asti, diggailen nykyäänkin ja "puolustan" bändiä jos joku tulee kaataan jotain aiheetonta paskaa sen niskaan ihan nykyäänkin. Totesinpa vain, että erityisesti tuon biisin nimi kalshkahti mun korvaan kornilta, mitä sitten? Hyvä bändi, musiikki on musiikkia ja biisien nimet on biisien nimiä. Mua vaan sattuu huvittaan aina nuo "dark eternal shadows" jne. -nimet God loves you as he loves satan. |
bedlam 14.04.2007 21:52:08 (muokattu 14.04.2007 21:56:34) | |
---|
Esimerkki levyltä awake: No ei toi Lie-biisi minusta todellakaan mitenkään paras (huonoin) esimerkki ole korneista sanoituksista. Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee. |
carnation 14.04.2007 22:05:09 | |
---|
No ei toi Lie-biisi minusta todellakaan mitenkään paras (huonoin) esimerkki ole korneista sanoituksista. Mutta The Answer Lies Within... ah, sitä siirapin ja hunajan tuoksua. |
gorgonoidi 14.04.2007 22:10:40 | |
---|
DT:n Awake aikaiset sanotukset ovat mielestäni aika helmiä. Kaikki osasivat tehdä. Kyllähän tuo The Datk Eternal Night kuulostaa hieman jonkun aloittelevan bläkkis bändin biisin nimeltä |
AZa 15.04.2007 00:51:32 (muokattu 15.04.2007 00:53:56) | |
---|
Kyllä DT:llä on hyviä sanoituksia ollut. Esim. Voices, Lines In the Sand, Pull Me Under, The Great Debate yms. Toi uus levy kuulostaa kyllä nimien puolesta erilaiselta kuin muu tuotanto, toivottavasti saavatkin jotain oikein uutta aikaseksi. DT:n ikioma epic-fantasy-metal levy ? ;D Ja kun tota Lie biisiä kommentoitiin, niin onko muka "progessa" ikinä ollutkaan järkeviä sanoituksia :D ? Se on ihan mukava kun täytyy ihan itekkin pähkäillä, mitä ihmettä noi välillä näennäisesti järjettömät sanoitukset meinaa. |
bedlam 15.04.2007 00:57:53 (muokattu 15.04.2007 00:58:10) | |
---|
Ja kun tota Lie biisiä kommentoitiin, niin onko muka "progessa" ikinä ollutkaan järkeviä sanoituksia :D ? Se on ihan mukava kun täytyy ihan itekkin pähkäillä, mitä ihmettä noi välillä näennäisesti järjettömät sanoitukset meinaa. Siksi itse tuota kommenttia ihmettelin, kun musta taas Lie on päinvastoin taas ihan selkeä parisuhdejuttu sanoitukseltaan. Katselkaa tuolta Yes-ketjusta niitä järjettömyyksiä! Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee. |
dipshit 15.04.2007 15:24:00 | |
---|
Erityisesti tän biisin nimi kuulostaa jotenkin vaan... niin kornilta ja nololta. oon kyl 100% samaa mieltä vaikka DT-faniksi itseni tunnustankin. (eli kyseessä ei ole jotain aiheetonta provoa) |
Rakoni 15.04.2007 15:43:22 | |
---|
Lottohevi on paskimmillaankin parasta |
atimoc 15.04.2007 16:45:31 | |
---|
Kun tekee töitä 40-50 tuntia päivässä, ei jaksa paljon muuta. |
gorgonoidi 15.04.2007 18:32:17 (muokattu 15.04.2007 18:32:45) | |
---|
|
kimurantti1 15.04.2007 22:19:39 | |
---|
...ja biisin nimet mitä "noloimpia". Musta itse levyn nimi on paljon nolompaa kuin mitkään biisien nimet. Minkä ihmeen takia pitää nimen olla paradoksi? Tai Petruccin soololevyn nimi, Suspended Animation. Mitä ihmettä nämä nimet tarkoittavat, vai onko niiden tarkoitus vain kuulostaa hienoilta? Veikkaan jälkimmäistä, ja musta sellainen on hemmetin naiivia. Noh, kukin tehköön sitä mistä pitää, sehän se kai tärkeintä on. |
Borlag 15.04.2007 22:24:52 | |
---|
Musta itse levyn nimi on paljon nolompaa kuin mitkään biisien nimet. Minkä ihmeen takia pitää nimen olla paradoksi? Tai Petruccin soololevyn nimi, Suspended Animation. Mitä ihmettä nämä nimet tarkoittavat, vai onko niiden tarkoitus vain kuulostaa hienoilta? Veikkaan jälkimmäistä, ja musta sellainen on hemmetin naiivia. Noh, kukin tehköön sitä mistä pitää, sehän se kai tärkeintä on. Eli albumin nimi pitäisi olla mahdollisimman tylsä eikä vahingossakaan hieno? |
kimurantti1 15.04.2007 22:28:27 | |
---|
Eli albumin nimi pitäisi olla mahdollisimman tylsä eikä vahingossakaan hieno? Sanoinko mielestäsi noin? Enpä niin, vaan sanoin, että on musta vähän huvittavaa käyttää ja viljellä paradokseja (esim. Systematic Chaos), jos sillä ei ole jotain tarkoitusta, vaan sen on tarkoitus kuulostaa hienolta. Musta se ei edes kuulosta hienolta, vaan huvittavalta. Älä nyt noin itseesi ota, ei tää niin vakavaa ole. ;-) |