bedlam 09.10.2004 13:54:58 (muokattu 09.10.2004 14:03:44) | |
---|
Pari huonoa biisiä on mutta Lines in the sand ja Peruvian skies on parhaat biisit siltä levyltä. You not me:tä ja This dying soulia en oo ees viittiny kuunnella loppuun asti. Ei taida This Dying Soul-nimistä viisua löytyä tuolta levyltä. Siinä F into Inf. levyn kansissa lukee sen yhen biisin sanojen perässä että "Dedicated to John E. Petrucci" Mitähän se oikein meinaa? Maalaisjärjellä voisi päätellä, että henkilö nimeltään John E. Petrucci on kuollut. http://www.mikseri.net/kiasma |
Corpsegrinder 09.10.2004 15:26:21 | |
---|
Siinä F into Inf. levyn kansissa lukee sen yhen biisin sanojen perässä että "Dedicated to John E. Petrucci" Mitähän se oikein meinaa? Biisi on omistettu John Petruccin isälle, joka kuoli syöpään. St. Wanker |
Corpsegrinder 09.10.2004 15:30:41 | |
---|
St. Wanker |
Strutsi 09.10.2004 18:25:00 | |
---|
Ei taida This Dying Soul-nimistä viisua löytyä tuolta levyltä. Hups. tulipa moka. Tarkoitin tietysti Burning my soulia ostakaa yamaha -sähkökitara |
petrutsi 10.10.2004 16:14:56 | |
---|
Siinä F into Inf. levyn kansissa lukee sen yhen biisin sanojen perässä että "Dedicated to John E. Petrucci" Mitähän se oikein meinaa? Biisi on omistettu John Petruccin isälle, joka kuoli syöpään. Josta kertoo kappale "Take Away My Pain", jonka lyriikoiden lopussa tuo muistolause taisi ollakkin. |
tommijk 13.10.2004 19:36:46 | |
---|
Live At Budokan DVD:n julkaisu siirretty ääniongelmien takia. Eli julkaisu päivä on vasta 1.12.2004 ...ei kiva :( "Mitä huonommin menee, sitä ylimielisemmiksi muutumme." - T. Liimatta |
assassin 13.10.2004 21:59:45 | |
---|
Live At Budokan DVD:n julkaisu siirretty ääniongelmien takia. Eli julkaisu päivä on vasta 1.12.2004 ...ei kiva :( Jenkkiversiossahan oli ongelmia 5.1:en kanssa, levyn toisessa osassa kanavat vaihtoivat paikkaa yms. Let's go lehmät, navetta palaa. |
eleeton 13.10.2004 22:22:50 | |
---|
Live At Budokan DVD:n julkaisu siirretty ääniongelmien takia. Eli julkaisu päivä on vasta 1.12.2004 ...ei kiva :( Lähde? |
tommijk 13.10.2004 23:46:55 (muokattu 13.10.2004 23:49:38) | |
---|
"Mitä huonommin menee, sitä ylimielisemmiksi muutumme." - T. Liimatta |
petrutsi 26.10.2004 20:10:03 | |
---|
Ihmiset jotka olette Live at Budokanin cd-version hankkineet niin omaavat todennäköisesti sen missä on kannessa oranssi majesty-logo. Tästä euroopan painovirheellisestä kappaleesta tulee ilmeisesti jossainmäärin keräilykappale. |
rakula 27.10.2004 17:15:57 | |
---|
Ihmiset jotka olette Live at Budokanin cd-version hankkineet niin omaavat todennäköisesti sen missä on kannessa oranssi majesty-logo. Tästä euroopan painovirheellisestä kappaleesta tulee ilmeisesti jossainmäärin keräilykappale. Siis selvennetäämpä vähäsen, Live Scenes From New York on se missä on se palava logo ja sen takia ilmestyminen myöhästyi. Itselläni on jenkki versio Budokanista ja ei mitään soundi virheitä ole havaittavissa, paitsi 1. Elikkäs beyond this lifen yksi soolo kuuluu pikkusen hiljempaa, kuin pitäisi, mutta minua se ei haittaa laisinkaan. Helvetin hyvä Dvd, parasta Dream Theateria. Dvd:ssä on monta hyvää sooloilu/jamittelu kohtaa, joita katsoo moneen kertaan, ihmetellen kuinka hyviä soittajia äijät on. Hyvä biisi lista, tarpeeksi pitkä + hyvät soundit. Ostakaa ihmeessä, sitten kun Suomessa ilmestyy. Se on Viidakon laki |
moottorisaha 28.10.2004 19:15:47 | |
---|
Erinomainen DVD / CD kyllä. Paljon sellaisia välikohtia ja muuta materiaalia mitä ei todellakaan levyillä kuule. |
petrutsi 29.10.2004 09:07:56 | |
---|
Ihmiset jotka olette Live at Budokanin cd-version hankkineet niin omaavat todennäköisesti sen missä on kannessa oranssi majesty-logo. Tästä euroopan painovirheellisestä kappaleesta tulee ilmeisesti jossainmäärin keräilykappale. Siis selvennetäämpä vähäsen, Live Scenes From New York on se missä on se palava logo ja sen takia ilmestyminen myöhästyi. Selvennetään mitä? Miten livescenes liittyy tuohon minun kertomaani? |
rakula 29.10.2004 16:11:37 | |
---|
Selvennetään mitä? Miten livescenes liittyy tuohon minun kertomaani? noh, siis kaipa itse sitten vähän sekoilin, mutta eihän siinä budokan cd versiossa (missään niistä) ole majesty logoa koskaan ollutkaan, ja jos on näyttäisitkö kuvan? Se on Viidakon laki |
bedlam 29.10.2004 21:37:49 | |
---|
noh, siis kaipa itse sitten vähän sekoilin, mutta eihän siinä budokan cd versiossa (missään niistä) ole majesty logoa koskaan ollutkaan, ja jos on näyttäisitkö kuvan? Itse tänään katselin Anttilassa tuota cd:tä ja muistini mukaan siinä nimenomaan oli Majesty-logo. Saatan muistaa väärinkin, mutta ei se ainakaan ollut tuo Japanin lippu-kansi, mitä netissä näkee. http://www.mikseri.net/kiasma |
eleeton 29.10.2004 22:01:57 | |
---|
|
bedlam 29.10.2004 23:45:19 | |
---|
http://www.mikseri.net/kiasma |
rakula 30.10.2004 19:50:55 | |
---|
okei, kiitos tiedosta. Itse olen nähnyt pelkkiä japan versioita, enkä noita majesty logo juttuja. :D Se on Viidakon laki |
petrutsi 01.11.2004 14:01:35 | |
---|
okei, kiitos tiedosta. Itse olen nähnyt pelkkiä japan versioita, enkä noita majesty logo juttuja. :D Ja jos sitä esimerkiksi DT:n sivuilla olevaa kantta tarkasti katsoo niin siinä on kyllä myös se Majesty-logo :) perin näkymättömänä tosin. |
trent 06.11.2004 23:16:44 (muokattu 06.11.2004 23:18:29) | |
---|
Jokos täällä on I&W Live in Tokyo + 5 Years In A Live Time -dvd-combon hankkineita? Onko jotain uutta mukana? Joo, parisen viikkoa on tullut katseltua, on muuten parempi paketti kuin Live scenes from NY. Äänenlaatu ei ole kaikissa matskuissa yhtä hyvä, mutta matsku on monipuolista ja biisit on tekstitetty, että voi sitten saunaillassa hoilata mukana :-) Molemmilla levyillä on myös mainio kommenttiraita, jossa dt:n äijät muistelee menneitä ja kommentoi matskua. Kommenttiraitaan saa myös tekstit. |