marke- 04.12.2004 21:33:40 | |
---|
Ei mikään kovin hyvä. En voi väittää pitäväni. Ongelma on ehkä livekeikassa jonka näin karmarokissa. Otti vähän hermoon se ja levykin ottaa jonkin verran hermoon. Biisien tunnelma ei rakennu tarpeeksi uskottavasti. Tästä kuulee munmielestä aika paljon läpi väkisinväännetty tunnelma ja biisit etenevät aivan liian nopsaan vailla lähes minkäänlaista punaista lankaa. (Ja ei. saman riffin toisto ei oikeestaan tee punaista lankaa.Eiksje?) Potentiaalia on kyllä. Toivottavasti heijaavat vokalistin pois ja ottavat hiukka rauhallisemmin tulevaisuudessa. Älkää vetäkö herneitä, mun mielipide. moi |
paranoid android 05.12.2004 19:53:43 | |
---|
Ei mikään kovin hyvä. En voi väittää pitäväni. Ongelma on ehkä livekeikassa jonka näin karmarokissa. Otti vähän hermoon se ja levykin ottaa jonkin verran hermoon. Biisien tunnelma ei rakennu tarpeeksi uskottavasti. Tästä kuulee munmielestä aika paljon läpi väkisinväännetty tunnelma ja biisit etenevät aivan liian nopsaan vailla lähes minkäänlaista punaista lankaa. (Ja ei. saman riffin toisto ei oikeestaan tee punaista lankaa.Eiksje?) Potentiaalia on kyllä. Toivottavasti heijaavat vokalistin pois ja ottavat hiukka rauhallisemmin tulevaisuudessa. Älkää vetäkö herneitä, mun mielipide. Hmm. Periaatteessa ymmärrän pointtisi. Mutta mikä se punainen lanka sitten on? Nahkaliivit paukkuu. |
bastardo 07.12.2004 19:32:26 | |
---|
Tänään olen tuon muutamaan kertaan taas läpi kuunnellut ja onhan lätyllä kieltämättä hetkensä. Mutta jotenkin silti tuntuu, että materiaalin poterntiaalia ei hyödynnetä täysin. Se viimeinen potku muniin puttuu. Mielenkiintoinen pumppu silti. "I can't sing and I can't dance, but still I know how to clap my hands" |
pimeys 08.12.2004 21:33:43 | |
---|
Bändin molemmat levyt omistavana voin sanoa, että ne vaativat ainakin minulta useita kuuntelukertoja, ennen kuin lopulta tajusin, miten hyviä ne ovatkaan. Aluksi pidin biisejä kovin lyhyinä ja tunnelmia kovin katkonaisina. Noh, Kings of Time on nyt oma valintani vuoden levyksi, ja kun tällä hetkellä kuuntelen We Will Carry You Over the Mountainsia pitkästä aikaa, ei sekään jää paljoa laadussa jälkeen Kings of Timelle. |
marke- 08.12.2004 22:23:01 | |
---|
Hmm. Periaatteessa ymmärrän pointtisi. Mutta mikä se punainen lanka sitten on? Punainen lanka on vanhin kusetus siitä, että tajuaa/ei tajua jostain jotain. Ehkä se on se, mikä saa laittamaan levyn soittimeen toisenkin kerran. Tietty loogisuus musiikin/biisin/albumin sisällä. Ehkä näillä sitten on se punainen tai vaikka sininen lanka, mutta minä en siitä otetta saa. Eikös se ole aika turhaa kuunnella jotain, jos ei tee mieli kuunnella? moi |
paranoid android 09.12.2004 15:19:13 | |
---|
No ei tietenkään kannata kuunnella musiikkia, josta ei tykkää. Nahkaliivit paukkuu. |