Aihe: Radio Suomen proge-ilta 27.5
1 2 3 4 5
DT
27.05.2004 22:09:11
Progeilta-partojen höpinöistä jäi käsitys, että niitä levyjä on vain yksi.

Niin juuri. Yhden albumin ovat vain julkaisseet
"Kaikki muuttu vaikeaksi, jos haluaa omistaa esineitä, kantaa niitä mukanaan ja pitää ominaan. Minä vain katselen niitä - ja kun lähden tieheni, ovat ne minun päässäni. Minusta se on paljon hauskempaa kuin matkalaukkujen raahaaminen." -Nuuskamuikkunen
Keke Urlaub
27.05.2004 22:12:25

Helvetin helvetti, kerettiläistä, eivät Krimsonia soittaneet vaikka kovasti toivoin!
Q: "Well what do you think about the synthesizer?" Les Paul: "I think it's like an airline dinner."
Notefix
27.05.2004 23:27:04

Heittäkkääs vaikka palautetta tähän osoitteeseen, jos tollasta ohjelmaa pitää olla enemmänkin:

http://194.252.88.3/ijulkaisu.nsf/s … ument&pageid=Content153239A4F55
My name is Baron, Notefix Baron "
Evil-Chuck
28.05.2004 11:16:09
Miksi Rushilta "YYZ"? En oo ikinä erityisemmin tykännyt kyseistä biisistä. Alun helistelyt saa jo vitutuksen pintaan. Ja miks ei King Crimsonia!
"As Wolfs Among Sheep We have Wandered"
Aerodactev
28.05.2004 11:42:44
ELP:tä lukuunottamatta taisivat kaikki olla kuulijoiden toiveita.

Olihan se toki pettymys, että tiedotteessa mainittiin King Crimson ja Wigwam vaikkei niitä sitten soitettukaan. Mutta uutta ohjelmaa kyllä olisi kiva saada liikenteeseen.
Long = progressive = good
sepeli
28.05.2004 12:11:21
Lähetyksen kohokohta oli kuitenkin: www.kolumbus.fi/pentti_karjalainen/yrjanan_gates.mp3

Hohoo, niin oli. Eikös tuo Pekka Lainekin ollut jossain vaiheessa langan päässä?
"Viime aikoina mikä on alkanu tipahtaan niin on toi bondage." -basistimme
bedlam
28.05.2004 14:31:35

Niin, kukaan ei vastannut kysymykseen jotta tuleeko progeyö-lähetyksiä vielä radiomafialta? Nehän kestivät sentäs illasta aamuun asti, ja varmasti tyydyttivät progenälän pariksi päivää, harmi vain jotta suurimman osan lähetyksistä olen täydellisesti missannut.
http://www.mikseri.net/kiasma
herb
28.05.2004 18:29:58
Niin, kukaan ei vastannut kysymykseen jotta tuleeko progeyö-lähetyksiä vielä radiomafialta?

Sinne ne meni suuren radiouudistuksen mukana. Eli ei tule.

Nehän kestivät sentäs illasta aamuun asti, ja varmasti tyydyttivät progenälän pariksi päivää

Niin ja noihin kellonaikoihin ei tarvinnut heitää fade-outia kesken biisin säätiedotukseen tai lyödä suorilta jalkapalloa.

Onko nuo progeyöt vielä mp3:na muuten jossain netissä? Jos on ja joku muistaa vielä sen linkin, niin pasteahan.
velioj
28.05.2004 22:55:06

Miksi Rushilta "YYZ"? En oo ikinä erityisemmin tykännyt kyseistä biisistä. Alun helistelyt saa jo vitutuksen pintaan. Ja miks ei King Crimsonia!

Mun mielestä tuota Live in Rio versiota ei olis kannattanut soittaa. Kovin on huonot soundit jos vertaa alkuperäiseen studioversioon, varsinkin rummut "kolisee" oudosti tuossa livenä. Kyllä alkuperäisessä on potkua muutenkin enemmän.

Mikä Rush olis sitten ollut paras? The trees?
Evil-Chuck
29.05.2004 17:07:16
Mun mielestä tuota Live in Rio versiota ei olis kannattanut soittaa. Kovin on huonot soundit jos vertaa alkuperäiseen studioversioon, varsinkin rummut "kolisee" oudosti tuossa livenä. Kyllä alkuperäisessä on potkua muutenkin enemmän.

Mikä Rush olis sitten ollut paras? The trees?

No, periaatteessa, mikä tahansa muu biisi Moving Picturesilta tai mikä tahansa muu biisi kuin YYZ, vaikka eipä YYZ:ssakaan vikaa, mutta Rushin mittakaavalla kyseinen biisi ei ole parhaasta päästä.
"As Wolfs Among Sheep We have Wandered"
Neuroticus Maximus
29.05.2004 23:32:43
Niin, kukaan ei vastannut kysymykseen jotta tuleeko progeyö-lähetyksiä vielä radiomafialta? Nehän kestivät sentäs illasta aamuun asti, ja varmasti tyydyttivät progenälän pariksi päivää, harmi vain jotta suurimman osan lähetyksistä olen täydellisesti missannut.

Itsekään en muistanut tai päässyt kuuntelemaan kuin pari lähetystä, muistaakseni ainakin osat 5 ja 6. MP3-muodossa sitten enemmänkin.

Aika utuinen tunnelma, kun noita puolihorroksessa kuuntelee keskellä yötä. Meinasin joskus yöllä kuskin roolissa ajaa ojaan, kun eetteristä tuli Camelia..

Joskus minä erään linkin löysin, josta löytyi noita Öitä mp3-muodossa. Käsittääkseni niiden uppaaminen nettiin on kuitenkin laitonta toimintaa, joten en sitä linkkiä tänne ala laittamaan. Samalla sivulla kun oli vielä kaikkea muutakin vähintään asiatonta.
pimeys
01.06.2004 00:11:08

Onko nuo progeyöt vielä mp3:na muuten jossain netissä? Jos on ja joku muistaa vielä sen linkin, niin pasteahan.

Ei ole enää, sillä henkilö joka niitä piti vaihtoi kapeampaan piuhaan, jonka jälkeen kaistaa ei enää riittänyt ftp:lle. Tallensin varmaan kolme tai neljä progeyötä aikoinaan, mutta tuhosin ne joskus tilanpuutteessa. Nyt olisi polttava dvd-asema, ja arvatkaa harmittaako, kun progeöitä ei enää löydy.
Juho L
01.06.2004 00:41:02
Aini. Minulla olisi nämä Progeilta-nauhoitteet nyt tässä valmiina. Pitänee varmaan taas Juccista pyytää hostimaan niitä, kuten Pastorius-nauhoitettakin.
Kääpiöt ovat Juha Miedon pienoismalleja.
Ihan Mukavien Ihmisten Kilta - Perustajajäsen #2.
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä!
Teijo K.
01.06.2004 12:50:48

Heittäkkääs vaikka palautetta tähän osoitteeseen, jos tollasta ohjelmaa pitää olla enemmänkin:

http://194.252.88.3/ijulkaisu.nsf/s … ument&pageid=Content153239A4F55

Laitoin, nyt pitäisi saada kaikki antamaan palautetta. Hyvä alku.
Hurjasa noiruudessani poltin tupakkia. En enää.
Teijo K.
01.06.2004 12:53:22

No, periaatteessa, mikä tahansa muu biisi Moving Picturesilta tai mikä tahansa muu biisi kuin YYZ, vaikka eipä YYZ:ssakaan vikaa, mutta Rushin mittakaavalla kyseinen biisi ei ole parhaasta päästä.

Jaa, minä olen aina pitänyt YYZ, Moving ... parhaimmistona, ja se liveversio oli vielä tavallista hauskempi esitys. :)

No Rush nyt ei ole varsinaisesti mikään suuri fanituksen kohde minulla.
gorak
03.06.2004 20:20:05
Crimson!
Perkele!
True sailing is dead.
Teijo K.
05.06.2004 10:50:27

Lähettivät Yleltä kiitospostia palautteesta, ja siinä oli myös että palautteen suuresta määrästä johtuen moisia progeiltoja saattaisi tulla lisääkin. Sillä siis on merkitystä. Nyt vain kaikki palautetta antamaan jotka ei vielä ole toimineet sen suhteen. :) Jospa seuraavassa illassa olisi sitten sitä Crimsoniakin...
futureproof
05.06.2004 19:04:12

Muttei sitä Movingin viimeistä viisua, eihän ? :)

LOSING IT siltä Signalsilta, lähtee.
Notefix
06.06.2004 23:21:34

Lähettivät Yleltä kiitospostia palautteesta, ja siinä oli myös että palautteen suuresta määrästä johtuen moisia progeiltoja saattaisi tulla lisääkin. Sillä siis on merkitystä. .

Tottakai sillä on merkitystä. Kyllä noita palautteita siellä seurataan.
My name is Baron, Notefix Baron "
voltasparta
08.06.2004 12:58:54
ihme kappaleit soitti :)
Consume my love, devour my hate Only powers my escape The moon is out the, stars invite I think i'll leave tonight.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)