gheisari 01.06.2004 00:45:25 | |
---|
Joko kävit kertomassa äidille? Joko keksit jotain parempaa sanottavaa? |
Pedroz 09.08.2004 17:44:31 | |
---|
Kuuntelin joskus levyn ilmestymisen aikoihin pätkiä bändin kotisivuilta ja kiinnostuin kovastikin, mutta lopulta unohdin koko homman. Tänään sitten Äxässä soi Kings of Time ja ostin sen sitten siltä seisomalta, kun muistin, miten paljon aikanaan vakuutuin niistä pienistä pätkistä. Pitää sitten illalla laittaa kuunteluun kaikessa rauhassa ja hiljaisuudessa. *Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa* -Tommi Liimatta |
Xiauoko 10.08.2004 10:05:50 | |
---|
Kings of time on loistava levy. Näin bändin Turun Down Townissa loppukeväästä ja pidin kyllä keikasta. Mielestäni toimi erittäin hyvin. Todennäköisesti musa olisi toiminut vielä paremmin jossain vähän "teatraalisemmassa" paikassa sillä Down Town ei sitä pahemmin ole. Musiikin avulla pääsee paikkoihin joihin ei muuten voi mennä |
Karva-Aarne 10.08.2004 11:39:56 | |
---|
Olen kuullut kyseistä orkesteria Provinssissa ja Karmarokissa, ja levyltäkin jokinverran. Onhan se hyvää, teatraalista ja vaikuttavaa. Ja pikkusen fasistista, jollain tavalla, mutta ei se haittaa. Porista tulee nykyään Suomen parasta musiikkia. Sitä en kyllä ymmärrä, miten joku ei kuule GYBE-vaikutteita. Ainakin mun mielestä siinä on melkein koko jutun juju. Magyar Posse on meidän oma GYBE, ei ihan niin hyvä, mutta melkein. |
paranoid android 10.08.2004 11:54:16 | |
---|
Olen kuullut kyseistä orkesteria Provinssissa ja Karmarokissa, ja levyltäkin jokinverran. Onhan se hyvää, teatraalista ja vaikuttavaa. Ja pikkusen fasistista, jollain tavalla, mutta ei se haittaa. Porista tulee nykyään Suomen parasta musiikkia. Sitä en kyllä ymmärrä, miten joku ei kuule GYBE-vaikutteita. Ainakin mun mielestä siinä on melkein koko jutun juju. Magyar Posse on meidän oma GYBE, ei ihan niin hyvä, mutta melkein. Oikeassa olet! "No, I dont own any cars - just a tank. Cars are rubbish. If I buy things, I like to fucking get good things. Not boring things. You've got to spend your money on good things." - Richard D. James |
pikkupeikko 17.08.2004 17:25:57 | |
---|
vihdoinkin olen kuullut we will carry you over the mountains -levyä ja loistavahan se on tietenkin. eikä edes ole niin erilainen kun täällä on annettu ymmärtää. enemmän tykkään kuitenkin kings of timesta. magyar posse onkin kickstartissa täällä jyväskylässä. kivvaa. näkee ne taas. Koskaan ei voi mennä niin paskasti, ettei siitä positiivisesti ajattelemalla voisi tehdä paskempaa. |
BaariMikko 17.08.2004 18:21:57 | |
---|
Olen kuullut kyseistä orkesteria Provinssissa ja Karmarokissa, ja levyltäkin jokinverran. Onhan se hyvää, teatraalista ja vaikuttavaa. Ja pikkusen fasistista, jollain tavalla, mutta ei se haittaa. Porista tulee nykyään Suomen parasta musiikkia. Fasistista? |
Karva-Aarne 17.08.2004 18:49:49 | |
---|
Fasistista? No niin. Tai semmonen fiilis siitä jostain syystä tulee. Ja fiiliksiä on tietysti hankala analysoida - mutta jos nyt lähdetään vaikka levykansista liikkeelle (on muuten samantapaista grafiikkaa kuin jossain Manovarin levyn kannessa... ja erään kansallissosialistisen puolueen lipussa, heheh). Musiikissa se 'vähäinen fasismi' on ilmentynyt ainakin keikoilla kivasti. Teatraalinen sinfonia raikaa, rumpu soittaa sotilaspäristelyä ja kansa takoo nyrkillä ilmaa. En tietenkään tarkota, että bändi olisi millään tavalla natsi. Onpahan vain puoli teelusikallista sentapaista maustetta mukana. Tai ehkä vain ripaus. Ei niin paljon että se minua jaksaisi häiritä. "Watch out where the huskies go, and don’t you eat that yellow snow" -Zappa-pappa |
Pedroz 28.08.2004 22:23:15 | |
---|
Muutamia kertoja oli ennen tätä päivää tullut kuunneltua tuo Kings of Time, ja ajattelin, että onhan tämä kyllä tosi hyvä levy. Sitten aikaisen aamuherätyksen jälkeen autossa kaiken hurinan keskellä vähän väliä nukahdellen kuuntelin levyn kahdesti putkeen, ja silloin se iski vasta täysillä. Uskomattoman hieno lätty. Nyt soi taas. Pitää se ensimmäinenkin joskus käydä ostamassa. *Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa* -Tommi Liimatta |
PomppoK 30.08.2004 23:07:25 | |
---|
No niin. Tai semmonen fiilis siitä jostain syystä tulee. Ja fiiliksiä on tietysti hankala analysoida - mutta jos nyt lähdetään vaikka levykansista liikkeelle (on muuten samantapaista grafiikkaa kuin jossain Manovarin levyn kannessa... ja erään kansallissosialistisen puolueen lipussa, heheh). Musiikissa se 'vähäinen fasismi' on ilmentynyt ainakin keikoilla kivasti. Teatraalinen sinfonia raikaa, rumpu soittaa sotilaspäristelyä ja kansa takoo nyrkillä ilmaa. En tietenkään tarkota, että bändi olisi millään tavalla natsi. Onpahan vain puoli teelusikallista sentapaista maustetta mukana. Tai ehkä vain ripaus. Ei niin paljon että se minua jaksaisi häiritä. Jep, se on vain viihdettä/taidetta/whatever. Ellei sitten Edward Nortonkin ole pahamaineinen uusnatsi, kun näytteli American History X:ssä moista. Keikan nähneet ovat ehkä huomanneet, että melko hymyssä suin nuo jantterit vetelevät keikkojaan, mikä toisaalta ei sovi alkuunkaan heidän musiikkiinsa ja tuntuu yhtä hölmöltä kuin katsoisi sotaelokuvaa josta ei ole poistettu ns. 'repeämisen' vuoksi epäonnistuneita ottoja... mutta mikäpä minä olen kertomaan, mikä on sallittua lavalla Magyar Possen aikana ja mikä ei ole. "I've been busier than a one-armed bass player."
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
paranoid android 31.08.2004 19:39:28 | |
---|
magyar posse onkin kickstartissa täällä jyväskylässä. kivvaa. näkee ne taas. Niin! Parin viikon päästä rävähtää!
"No, I dont own any cars - just a tank. Cars are rubbish. If I buy things, I like to fucking get good things. Not boring things. You've got to spend your money on good things." - Richard D. James |
pikkupeikko 14.09.2004 20:12:43 | |
---|
Niin! Parin viikon päästä rävähtää! eipä kyllä kovin räjähtäny. oli aika pettymys tuo keikka. Koskaan ei voi mennä niin paskasti, ettei siitä positiivisesti ajattelemalla voisi tehdä paskempaa. |
PomppoK 15.09.2004 01:15:16 | |
---|
eipä kyllä kovin räjähtäny. oli aika pettymys tuo keikka. Hitto, niin se aika vain juoksi etten tätäkään tajunnut noteerata ajoissa... kovaa kaartia oli tänäkin vuonna tuolla. Viimeisimmän keikkakokemukseni perusteella voisin kyllä yhtyä pettymykseen... kaduttaa suunnattomasti, että lähdin kesken Meshuggahin loistokeikan katsomaan Maguar Possea, jolle halusin antaa mahdollisuuden parantaa 'ihan kivaa' keikkaa. PEriaatteessa kaikki on kunnossa, äänimaisema on kuin levyllä, plus tietenkin suuri äänenpaine, joka antaa lisätehoa äänivallin vyörylle, mutta se esiintyminen... kuin b-luokan komediaa näyteltäisiin ensiluokkaisen sotadraaman päälle. Ei, ei. Söinköhän nyt varmasti tarpeeksi sanojani edellisten kirjoitusten osalta. "I've been busier than a one-armed bass player."
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
paranoid android 15.09.2004 22:33:07 | |
---|
eipä kyllä kovin räjähtäny. oli aika pettymys tuo keikka. Minusta se oli helvetin kova. Jätkät näytti aika väsyneiltä ja se viulisti oli ärsyttävä hevielkeineen mutta musiikillinen anti oli erittäin kova. Pidin hirveästi. "No, I dont own any cars - just a tank. Cars are rubbish. If I buy things, I like to fucking get good things. Not boring things. You've got to spend your money on good things." - Richard D. James |
James Bomb 13.11.2004 23:13:45 | |
---|
Emmä tiedä, kyllähän tää välillä GodspeedYoupäläpälältä kuulostaa mut paljon mielenkiintoisempaa... hyvä levy joka kestää pitkään. |
ataxia 22.11.2004 00:34:21 | |
---|
uuden bändini, Captain Fire, tulisi soittaa Magyar Possen (sekä Sergion) kanssa helmi-maaliskuussa Helsingin Semifinal-klubilla, mitä nyt rumpaliimme on uskomista. :D jännittää jo pirusti, ollaan sen verran uus porukka että täytyy todellakin panna parastaan. toivotaan, että homma toteutuu. |
gheisari 22.11.2004 03:48:49 | |
---|
näin POSSEN livenä Oulussa joskus. Oli tosi jees. Saksalainen mies haisi tunkkaiselle... |
kudusai 22.11.2004 13:33:12 | |
---|
Loistava levy. Ei kolahtanut täydellisesti ennen kuin livenä näin. Loistava kokonaisuus, 2., 3. ja viimeinen raita ovat suosikkejani. Tänään muuten Stella Star Clubilla Helsingissä (myös Plutonium74 & Trio Tetris). Liput 4e. Tuolla keikalla tuli käytyä. Loistava keikka oli. Trio Tetris oli huono, soittaa kyllä osasivat, mutta sävellykset köyhiä, että alkoi melkein itkettämään ja Plutonium74 menetteli, liian iloista musiikkia allekirjoittaneelle. Magyar Posse veti loistavasti, yksi parhaimmista keikoista mitä olen nähnyt. Toimi paljon paremmin kuin levyllä ja bändillä oli hyvä meininki päällä. Kannatti lähteä täältä korvesta keikkaa katsomaan. Keikan jälkeen Kings of Time pyöri soittimessa päivittäin monta viikkoa. |
tatska 25.11.2004 19:32:35 | |
---|
eipä kyllä kovin räjähtäny. oli aika pettymys tuo keikka. ei ehkä mitään "räjähtävää" lavaesiintymistä. en ymmärrä miten keikka voi pettää, jos pitää bändin musiikista. vetivät ihan samoin, miten levylläkin.. "Ei tässä olla pappia kyydissä" |
jannu 04.12.2004 11:40:50 | |
---|
Eilen ostin levyn. Olen ensikuulemalta melkoisen mykistynyt. Uskomattoman hienoa musiikkia. |