Aihe: The Police
1 2 3 4
Capman
14.02.2007 14:36:09
Tästä orkesterista löytyy eräs suosikkirumpaleistani. Uskomaton draivi!

Policen jälkeinen Stingin sooloura onkin joitain pikku poikkeuksia lukuunottamatta ollut meikäläiselle antikliimaksi. Liian aikuista ja liian seesteistä tämmöiselle rimpulalle.

Aika kovia rumpaleita Stingilläkin on omissa proggiksissaan ollut. Muistunee mieleen ainakin Vinnie Colauita ja Omar Hakim.
2541
14.02.2007 15:05:36

Aika kovia rumpaleita Stingilläkin on omissa proggiksissaan ollut. Muistunee mieleen ainakin Vinnie Colauita ja Omar Hakim.

Noi on hurjia soittajia, mutta Copeland on Copeland vaikka teknisesti noille ehkä häviääkin. Se tyyli on vaan niin jäljittelemätön, jonka varmaan Omar ja Vinniekin myöntävät.
reino
09.10.2007 12:15:30
Nostellaas vähän.

Onko porukalla kokemusta tuosta Everyone Stares-dvd:stä? Ei viitsis ihan suorilta mennä osteleen kun rahatilanne on aika heikossa hapessa.

The Policesta sen verran, että on tullut kyllä viime aikoina lähes kaikkia levyjä pyöriteltyä ahkeraan. Parhaimman levyn tittelin kuitenkin ehkä vie Sycnhronicity.
ding-dong
Artturi
09.10.2007 15:54:14
Everyone stares on siis pääasiassa Copelandin 8 mm- kamerallaan kuvaama dokumentti yhtyeen urasta.. Osittain ihan hienoa kuvausta "rocktähteydestä" ja antaa inside-tietoa siitä mitä se sitten on! Vanilla matkustellaan alkuun Jenkkilässä ja sitten yht'äkkiä suosio räjähtää ja poikia viedään limoilla ja aeroplaneilla ympäri maailmaa! Ja sekaan mahtuu tietenkin myös poikien tappeluita....

Musaraita on kokonaan Policen soittamaa matskua, mutta piisit on täysin uusiks sovitettuja.. Siellä saattaa olla suunnilleen Behind the camelin rummut, Message in the bottlen kitarat ja Synchronicity II:n laulut päällekkäin samaan aikaan eli osittain hämmentävääkin matskua. Livemateriaalia on suhteessa aika vähän, kokonaisia piisejä ei juurikaan eli mikään keikkadvd ei kyseessä tosiaankaan ole... Mutta kyllähän ne ihan sairaan nopeesti etenkin alkuaikoinaan soittelivat ;-)

Ihan hyvä, mutta kaipa se Synchronicity live-dvd kannattaa kuitenkin mieluummin hankkia?!?!?
daredevil
01.10.2012 21:47:00
Tällaisen Policen biisin haluaisin tuoda esille:

http://www.youtube.com/watch?v=NmOAmnEQ_eQ

Don't Stand So Close To Me '86, versio lienee jokin extended mix..
Epämuusikko
03.10.2012 10:39:18
Everyone Stares on kova. Siitä soundtrackin jos saisi erillisenä niin avot.
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
2541
03.10.2012 10:43:05

Epämuusikko: Everyone Stares on kova. Siitä soundtrackin jos saisi erillisenä niin avot.

Samaa olen miettinyt itsekin.
JIRPPI
06.10.2012 18:22:06
Hyvä bändi, mutta ketju on väärällä alueella.
"Itse olen pohtinut asiaa naisen logiikalla ja mielestäni syynä on ihmisen ahneus. Öljyä pumpataan surutta ja saman koostumuksen omaavaa täyteainetta ei pumpata tilalle. Tämän takia syntyy maan sisälle epätasapaino, joka panee mannerlaatat liikkumaan." -
gösplstorm
14.06.2013 18:12:58
Annoin vasta nyt mahdollisuuden Regatta de Blanc -levylle ja on kyllä aivan käsittämättömän kova. Oon ennen vaan fiilistellyt walking on the moonia mutta tuo levyhän on täynnä hyviä biisejä!

(ketju on kyllä erikoisella alueella..)
Kirjoittaja on asiastaan tietämätön hölmö.
Stiiq
15.06.2013 01:18:05
Gospelström: Annoin vasta nyt mahdollisuuden Regatta de Blanc -levylle ja on kyllä aivan käsittämättömän kova. Oon ennen vaan fiilistellyt walking on the moonia mutta tuo levyhän on täynnä hyviä biisejä!

Samaistun täysiä. Välillä vähän viimeistelemätön fiilis mutta sehän kuuluu asiaan vaan. Copelandin soitto on jotain ihan uskomatonta.
Kuivakka, englantilaistyyppinen huumori ei nyt auta.
Regalis Apertura
16.06.2013 19:33:37
Juu Walking On The Moon on kyllä neroutta:). Ajaton klassikko.
2541
16.06.2013 20:29:47

Gospelström: Annoin vasta nyt mahdollisuuden Regatta de Blanc -levylle ja on kyllä aivan käsittämättömän kova. Oon ennen vaan fiilistellyt walking on the moonia mutta tuo levyhän on täynnä hyviä biisejä!

(ketju on kyllä erikoisella alueella..)

Hieno levy tosiaan. Copelandin parit biisit B-puolella piristävät kokonaisuutta, aika samanlaista kamaa mies teki Klark Kent -aliaksellaan samoihin aikoihin.
John My
22.06.2013 04:44:22
Harmi kun Policen levyt jäivät vähiin , mutta syynhän me kaikki tiedämme....

Stingin kunnianhimo ja uuden etsiminen veivät hänet soolouralle , josta seurasi....pelkkää hyvää myös...
Silti kaipaan Stewart Coplandin reggae - komppeja sekä Andy Summersin loistavia kitarapikkauksia , jotka olivat aikaansa edellä ja vaikuttivat jopa jazzmuusikoihin
ympäri maailmaa.

Siis tämähän on tapahtunut ketjureaktio, jota ei vieläkään oikein myönnetä jazzareiden keskuudessa....kaikki vaikuttaa kaikkeen, okei ?

Parasta on , että The Police keksi uuden tavan säestää triolla , siten että kuulosti kuin bändissä olisi ollut pari soittovastaavaa enemmän...

Sting on silti eniten säveltäjä , joka mielestäni leipoo joittenkin mielestä edelleen hissimusaa , mutta itse arvostan hänen harmonian ja melodian välistä tajuamista , eli hän osaa suorastaan säveltää !
Vessajono
24.06.2013 21:17:50
Regalis Apertura: Juu Walking On The Moon on kyllä neroutta:). Ajaton klassikko.

Mä oon kerran kuullut huonoista autostereoista biisissä laulettavan "fucking on the moon" enkä ole enää koskaan pystynyt kuulemaan sitä millään muulla tavalla.
"Jazzi jos mikä on pelkkää vehkeilyä todellisten musiikin ainesten kustannuksella. Muusikerit, jotka ovat antautuneet swing-musiikin pettävälle polulle, eivät ainoastaan petä tempuillaan yleisöä, he pettävät lopulta itsensä."
Funkånaut
24.06.2013 21:36:56

Regalis Apertura: Juu Walking On The Moon on kyllä neroutta:). Ajaton klassikko.

Pakko sanoa, että vaikka Stringi ja Poliisi ei pahemmin kolise, niin tää on kerrassaan nerokas kappale.
Hippi, tuo värikäs ihmispinjata: Kunnon pieksennällä siitä irtoaa iloa ja huvituksia kaikille maailman lapsille. - Kivijalka Kuuntelen tämmöistä
John My
08.12.2014 02:26:36
Hyvää mättöä, itseasiassa kun nyt kuuntelee Recatta De Blanc levyä niin, en ihmettele miksi silloin kun levy tuli ulos, olin täysin nirvanassa.(80- luvulla).
Voi olla parhaiten soitettuja rocklevyjä koko maailmassa.
Taas kuullaan miten yhteensoittotatsi on se juttu ja energia.
Kaikki triossa ovat samassa aika- arvossa, jota ei edes nykyään löydä moneltakaan levyltä, oli se sitten mitä musaa hyvänsä.
Nixzar
08.12.2014 02:38:49

On kyllä hieno kappale. Tässä kuitenkin omaa Police suosikkia

https://www.youtube.com/watch?v=mJK-fXBeJkQ
Toimin asianajajajannenanne
Epämuusikko
10.12.2014 17:42:06
Pienempänä popitin Policea kosolti, mutta tämä biisi meni jotenkin aina ohi. Ei enää.

https://www.youtube.com/watch?v=McgRJXTTvUI
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)