Röntgen-Jeesus 20.10.2019 11:04:41 | |
---|
https://youtu.be/SFYwEXdUowg Rock in Rio 2019 keikka kokonaisuudessaan. Saa nähdä pysyykö kuinka pitkään tuubissa. Lienee sanomattakin selvää että upea veto. Quru: Kaikki musiikki on ihan perseestä.
Vessajono: Mulkkua pitää pystyä heiluttamaan joko päältä tai alta, muulla ei oo väliä. |
Flow 21.10.2019 14:41:17 | |
---|
Röntgen-Jeesus: https://youtu.be/SFYwEXdUowg Rock in Rio 2019 keikka kokonaisuudessaan. Saa nähdä pysyykö kuinka pitkään tuubissa. Lienee sanomattakin selvää että upea veto. Pysyi ehkä sen kolme minuuttia. Mikäs tämä bändi edes oli? Niin hyvin ovat suojanneet itsensä sosiaaliselta medialta. Toki tiedän KC:n mutta alkaa menemään huumoriksi koko touhu kun ei mitään tietoa mitä bändissä tapahtuu :D |
vanha_pieru 21.10.2019 22:59:59 | |
---|
|
velipesonen 11.11.2019 19:51:52 | |
---|
"I suppose it was really just a matter of being a little offhand about things." |
Dave Dangerous 14.01.2020 07:05:14 (muokattu 14.01.2020 07:25:00) | |
---|
Kummajuttu (tai ehkä ei sittenkään) mutta minä joka vuonna 1985 , 21 v ,ostin ekan kerran Crimsoneita cd:nä olen menettänyt lähes täysin kiinnostukseni tähän bändiin nyt 55vuotiaana . Eniten jaksan joskus kuunnellut Starless...sia. Sekä Disciplineä. Lizard ja Poseidon on kummajaisia, niistä nyt kukaan ei pidä paljoa Edelleen YES on kova bändi, lähes kaikki levyt menee hyvin mun makuun. Loputon uudelleen julkaisujen sarja crimsonia alkaa vaikuttaa lievästi vain ihmisten hyväksikäytöltä. Kai niitä ostaa joilla ei ole rahalle muuta käyttöä ? EN TAATUSTI osta ITCOTCK boxia . Mikään bändi /artisti ei ole tehnyt pelkästään hyviä levyjä mutta, Eagles oli aikanaan täydellinen, ei enää. hiljaisuus on näkymätöntä liimaa |
velipesonen 14.01.2020 07:18:44 | |
---|
Dave Dangerous: Kummajuttu (tai ehkä ei sittenkään) mutta minä joka vuonna 1985 , 21 v ,ostin ekan kerran Crimsoneita cd:nä olen menettänyt lähes täysin kiinnostukseni tähän bändiin nyt 55vuotiaana . Eniten jaksan joskus kuunnellut Starless...sia. Sekä Disciplineä. Lizard ja Poseidon on kummajaisia, niistä nyt kukaan ei pidä paljoa Edelleen YES on kova bändi, lähes kaikki levyt menee hyvin mun makuun. Loputon uudeelleen julkaisujen sarja crimsonia alkaa vaukittaa lievästi vain ihmisten hyväksikäytöltä. Kai niitä ostaa joilla ei ole rahalle muuta käyttöä ? EN TAATUSTI osta ITCOTCK boxia . Mikää, bändi /artisti ei ole tehnyt pelkästään hyviä levyjä mutta, Eagles oli aikanaan täydellinen, ei enää. Kai Crimson-tuotteita pitää ostaa jo pelkästään siksi että bändi on kehittänyt irtonaisen rahan lypsämiseen ihan oman tyylinsä. Kaikkein ärsyttävin siinä lajissa on The Who. Eikä mikään ihme jos Crimsonin musiikki lakkaa kiinnostamasta - sehän loppujen lopuksi on iskelmiä joihin sotkeentuu muumitarinoiden mörkö aina jossain kohtaa - siinä on Möröllä vientiä! "I suppose it was really just a matter of being a little offhand about things." |
Dave Dangerous 14.01.2020 07:32:21 (muokattu 14.01.2020 07:49:41) | |
---|
Juuri näin . Mutta onneksi meillä on vaihtoehto Crimsolle,..... Chicago (C. Transit Authority) , sehän ei rahasta eikä kerro möröistä vaan rakkaudesta ? Ja tyyli muuttuu usein ;) Osaa se Jimmy Pagekin miten tehdään rahaa monesti Zeppelin levyjen masteroinneilla. hiljaisuus on näkymätöntä liimaa |
velipesonen 14.01.2020 08:54:35 | |
---|
Dave Dangerous: Juuri näin . Mutta onneksi meillä on vaihtoehto Crimsolle,..... Chicago (C. Transit Authority) , sehän ei rahasta eikä kerro möröistä vaan rakkaudesta ? Ja tyyli muuttuu usein ;) Osaa se Jimmy Pagekin miten tehdään rahaa monesti Zeppelin levyjen masteroinneilla. Jos popmusiikin auktoriteetti ei olisi Chicago, se ei voisi olla muu kuin Kansas. "I suppose it was really just a matter of being a little offhand about things." |
Dave Dangerous 28.01.2020 07:31:30 | |
---|
Kansas on välillä progea joskus jotain kaikkea muuta mutta ei sentään kasari Chicagon kaltaista puhtopoppia. Vaikka ihan hyvä Chicago oli silloinkin. hiljaisuus on näkymätöntä liimaa |
Masterpiece 28.03.2020 01:08:42 | |
---|
velipesonen: On kyllä varsinainen biisi tämä https://www.youtube.com/watch?v=V5QjNcSogBo Toi on ihan huikea biisi, yksi suurimpia suosikkejani yhtyeeltä. Hauskaa kun nykyään rummuilla vetävät noi väliosat. Ilahduttavaa myös, että vanhojen klassikoiden lisäksi myös "uudet" Power To Believe ja ConstruKction of Light löytyvät Spotifystä. Kerrassaan loistavaa rokettirollia. |
vanha_pieru 09.05.2020 22:59:11 | |
---|
|
joka2112 02.10.2020 14:28:19 (muokattu 02.10.2020 14:28:59) | |
---|
Olen aina pitänyt Lizardista tykkääviä vähän kummallisina ihmisinä ja tuominnut kyseisen teoksen "tekotaiteelliseksi" ja sekavaksi, mutta nyt kun pistin tämän pitkästä aikaa soimaan niin kyllähän tuo toimii ja oikein hyvinkin. Heikkoja kohtia ei juurikaan löydy, välillä toki soitto meni vähän puuroksi mutta esimerkiksi Cirkus, Indoor Games ja tietysti nimikkobiisi on oikein loistavaa kamaa. Seuraavaksi pitäisi varmaan ruveta "ymmärtämään" tuota Islandsia, se ei ole vielä auennut. |
Dave Dangerous 04.10.2020 06:56:31 | |
---|
Dave Dangerous: Kummajuttu (tai ehkä ei sittenkään) mutta minä joka vuonna 1985 , 21 v ,ostin ekan kerran Crimsoneita cd:nä olen menettänyt lähes täysin kiinnostukseni tähän bändiin nyt 55vuotiaana . Eniten jaksan joskus kuunnellut Starless...sia. Sekä Disciplineä. Lizard ja Poseidon on kummajaisia, niistä nyt kukaan ei pidä paljoa Edelleen YES on kova bändi, lähes kaikki levyt menee hyvin mun makuun. Loputon uudelleen julkaisujen sarja crimsonia alkaa vaikuttaa lievästi vain ihmisten hyväksikäytöltä. Kai niitä ostaa joilla ei ole rahalle muuta käyttöä ? EN TAATUSTI osta ITCOTCK boxia . Mikään bändi /artisti ei ole tehnyt pelkästään hyviä levyjä mutta, Eagles oli aikanaan täydellinen, ei enää. _ Vastaan itselleni ! ( itse asiassa korjaan siis muuttunen mielipiteeni) Nyt Nyt reilua vuotta myöhemmin tunnen TÄYSIN erilailla crimsonin musiikin ;) Poseidon ja Island on suosikkejani nyt, Lizard paranee mitä enemmän kuuntelee. Disciplineä en enää siedä paljonkaan. YES with nykyinen solisti Jon (mikäse oli?) on ihan hirveetä skeidaa.piipitystä. Court boxia en havittele edelleenkään, mitä ne nyt on muuta kuin huonolaatuisia live ottoja ja singleversioita!? Eagles ei ollut täydellinen ja nyt se on lähinnä jenkkiradiopoppia , soittajat osaa hommansa mutta kappaleet ! ei kiitos. Walsh on mainio heppu ja kai se Henleykin on . hiljaisuus on näkymätöntä liimaa |
Alfons Åberg 25.02.2021 14:28:39 | |
---|
Jälkiruuaksi pari Rennietä ja iso tuoppi Samarinia |
HaloOfFlies 25.02.2021 15:59:27 | |
---|
Presidentti: Bmitämmmm? Fripp on tehnyt vaimonsa kanssa Youtubeen melko sakeaa tavaraa lockdownin aikaan https://www.youtube.com/user/toyahofficial/videos Fripp kuulemma aluksi vihasi noita videoita, mutta muutti mielensä kun näki miten suosittuja niistä tuli. Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |
Oan 25.02.2021 17:06:14 | |
---|
Ihmiselle kaikkein tärkein maailmassa on DÄGÄ. |
velipesonen 01.03.2021 08:40:10 | |
---|
"I suppose it was really just a matter of being a little offhand about things." |
Dave Dangerous 11.02.2022 05:32:36 | |
---|
King Crimsonin alkuperäisjäsen Ian Mc Donald on kuollut syöpään ! hiljaisuus on näkymätöntä liimaa |
Röntgen-Jeesus 16.09.2022 14:55:00 | |
---|
In the Court of the Crimson King-dokumentti on näköjään parhaillaan Rakkautta & Anarkiaa-festareiden ohjelmistossa. Täytyy käydä kyllä katsomassa! Quru: Kaikki musiikki on ihan perseestä.
Vessajono: Mulkkua pitää pystyä heiluttamaan joko päältä tai alta, muulla ei oo väliä. |
HaloOfFlies 16.09.2022 15:33:57 (muokattu 16.09.2022 16:50:35) | |
---|
King Crimson on suurella todennäköisyydellä lopettanut kiertueet. Näin ainakin Robert Fripp sanoi Rolling Stonen haastattelussa. Haastattelussa Fripp sanoi kiertueiden lopettamisen syyksi bändin jäsenten suht korkean iän, joka tekee lähes neljä tuntia kestäviin keikkoihin valmistautumisesta vaikeaa. " We have no plans at all to tour. I think we have to view the reality of the age of the people involved. Two of us are 76, and shortly three will be. So going out for eight weeks to do performances of three hours and 20 minutes is a very big ask. It takes me six months to get ready as a player. King Crimson guitar parts for me are the Olympics of guitar playing. And being asked to do athletic feats that I was doing 40 or 50 years ago, thats also a big ask." https://metalinjection.net/news/bum … king-crimson-is-likely-done-touring Fripp lähtee ensi vuonna kiertueelle vaimonsa Toyah Wilcoxin kanssa esittämään cover-biisejä, joista he ovat Youtubeen tehneet videoita. https://metalinjection.net/tour-dat … h-wilcox-will-tour-together-in-2023Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |